Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Bauskas novadā sākta grants ceļu līdzināšana

Pēc sniega kušanas un nokrišņiem ceļi apžuvuši un daudzviet Bauskas novadā veikta brauktuvju līdzināšana. Uzņēmuma “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) pārstāve Anna Kononova informēja, ka līdz 21. janvārim brauktuvju segums mūspusē līdzināts 18 ceļu posmos, darbiem izlietojot 6 503,15 eiro.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

A. Kononova precizē, ka līdzināti tika sekojoši ceļu posmi:

  1. V1026 (Siliņi–Krievgaļi–Lietuvas robeža): posmi 12,871–14,385 km un 1,200–12,871 km.
  2. P94 (Jelgava–Staļģene–Code): posms 28,867–35,466 km.
  3. V1037 (Lāči–Garoza–Dāliņi): posms 0,000–6,488 km.
  4. V1035 (Bauska–Mežotne–Bērzu skola): posmi 10,300–16,272 km un 16,732–18,000 km.
  5. V1030 (Saulaine–Virsīte–Svitene–Senči): posmi 20,125–20,175 km, 15,320–19,667 km, 10,504–15,100 km un 1,500–9,820 km.
  6. V1018 (Vecsaule–Rudzi–Code): posms 0,000–11,942 km.
  7. P87 (Bauska–Aizkraukle): posmi 28,180–35,180 km un 17,405–27,660 km.
  8. P88 (Bauska–Linde): posms 7,730–18,100 km.
  9. V1047 (Iecava–Lambārte): posms 0,557–3,900 km.
  10. P92 (Iecava–Stelpe): posms 7,500–18,800 km.
  11. V1039 (Iecava–Rožkalni–Irbītes): posms 1,810–3,756 km.
  12. V1008 (Iecava–Emburga): posms 0,000–4,630 km.
Pazīstamais tērpu dizainers Dāvids, īstajā vārdā Romans Andrejevs, dzīvo Bauskas novada Dāviņu pagastā. Viņš dalījies ar video par esošo ceļu stāvokli. Jāmin, ka dienu pēc video nopublicēšanas uz ceļa strādāja greiders. Video: Romans Dāvids Andrejevs/Instagram

Tikmēr Bauskas novada iedzīvotāji dažādi raksturo esošo situāciju: “pilnīgs ārprāts, kā pa veļas dēli, driblis ne pa jokam, zobus var pazaudēt, jābrauc 20 km/h, bet labi, ka nav lietus un dubļi”. Autovadītājs Juris vērtē, kad greiders nobraucis, kādu īsu laika sprīdi ir labāk, bet pēc tam atkal vienās bedrēs un automašīnām jālauž amortizatori, bet brauktuves visai ātri nāksies pa jaunam līdzināt.

Bijušais satiksmes ministrs Jānis Vitenbergs sociālajā tīklā “Facebook” raksta, ka vienīgās “zāles” šādā situācija ir melnā seguma uzklāšana uz grantētajiem ceļa posmiem. “To nevar paveikt viena gada laikā, bet redzu, ka svarīgākos posmus varētu savest kārtībā trīs līdz piecu gadu laikā. Pie nosacījuma – reģionu apdzīvotībai jākļūst par šīs valdības prioritāti,” tā J. Vitenbergs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņš publiskojis arī sarakstu par plānotajiem darbiem Bauskas novadā. “Tiks uzsākta Zemgales jostas (autoceļš P87 Bauska – Aizkraukle) būvniecība posmā Ozolaine – Bārbele. Šī projekta ietvaros tiks sakārtots arī savienojums ar Ozolaines ciemu. Tāpat tiks uzklāts melnais segums līdz Dāviņiem. Šobrīd norit projektēšanas darbi, lai melno segumu uzklātu uz ceļa līdz Brunavas pagasta centram – Ērgļiem. Tiek projektēts veloceliņš no Iecavas līdz Zorģiem. Uz priekšu virzās Bauskas apvedceļa projekts,” vēsta J. Vitenbergs.

Savukārt LVC pārstāve Anna Kononova norādīja, ka par visiem šī gada būvdarbu plāniem, uzņēmums informēs vien pavasarī, provizoriski aprīlī.

Ja laika apstākļi būs atbilstoši un ceļu tehniskais stāvoklis ļaus, šonedēļ plānoti greiderēšanas darbi uz vairākiem valsts autoceļiem Bauskas novadā. Darbi tiks veikti uz šādiem ceļu posmiem: Dzirnieki–Pilsrundāle, Ozolaine–Skaistkalne–Straumes, Pievedceļš Iecavas stacijai, Iecava–Emburga, Ozolgaiļi–Zālītes stacija, Stūri–Ziemeļi, Zvirgzde–Misa–Dāviņi, Šarlotes–Vecumnieku stacija, Nīzere–Dupšas, Ozolaine–Dupšas, Brukna–Baltiņi–Bārbele, Vecsaule–Rudzi–Code, Jaunsaule–Ozolaine–Bērznieki, Likverteni–Jaunsaule–Skaistkalne, Grenctāles pienotava–Ērgļi–Mežgaļu skola–Tunkūni, Bauska–Brunava–Ērgļi–Budberga–Lietuvas robeža, Ķirši–Mežgaļu skola, Jātnieki–Tunkūni, Bauska–Gailīši–Lietuvas robeža, Siliņi–Krievgaļi–Lietuvas robeža, Lībieši–Krievgaļi–Rožkalni, Ziedoņi–Bērzi–Lībieši–Lietuvas robeža, Saulaine–Virsīte–Svitene–Senči, Pilsrundāle–Ādžūni, Lietuvas robeža–Svitene–Jāņukrogs, Bauska–Mežotne–Bērzu skola, Bauska–Katrīnas, Lāči–Garoza–Dāliņi, Mežotne–Viesturi–Jaunsvirlauka, Iecava–Rožkalni–Irbītes, Kuģeļi–Silakristi, Ceraukste–Skultēni, Purvišķi–Gailīši, Jačūni–Bērstele, Ērgļi–Rūpnieki, Iecava–Lambārte, Dimzas–Vircava–Vairogs, Piebalgas–Dzelzāmurs–Ratstrauti, Baloži–Plakanciems–Iecava.

#SIF_MAF_2024 Projekts «Mans pagasts, mana pilsēta» #manspagastsmanapilseta

Publikācija tapusi projektā «Mans pagasts, mana pilsēta» sadarbībā ar laikrakstiem «Staburags», «Dzirkstele», «Zemgales Ziņas», «Bauskas Dzīve», «Alūksnes un Malienas Ziņas» un «Ziemeļlatvija».
Projektu līdzfinansē «Mediju atbalsta fonds» no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par saturu atbild «Bauskas Dzīve».

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (1)

  1. vai ticamāk ceļu uzturētājiem nav “izžuvusi” nauda, ko varēts norakstīt uz sniega šķūrēšanu, grants kaisīšanu un rievošanu? Kaut kā braucot pa grants ceļiem tā “apžūšana” nav novērota, jo arī rakstam pievienotajā foto ceļa malā redzamas peļķītes. Bet ko gan ar Kononovu strīdēties, to var klausīties kā Latvijas rādio….

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.