
Bauskas novada pašvaldība Satiksmes ministrijā ir iesniegusi pieteikumu, lai no valsts saņemtu 2,5 miljonu eiro līdzfinansējumu pilsētas tranzītielas atjaunošanai, informēja Bauskas novada domē.
Pašvaldība iecerējusi veikt tranzīta – Kalna un Zaļās – ielu remontu aptuveni trīs kilometru garumā. Šīs ielas pilsētā ir Bauskas šosejas turpinājums. Kopējās darbu izmaksas plānotas 4 999 091 eiro, no kurām pašvaldība segtu pusi – 2 499 545 eiro.
Projekta gaitā plānots atjaunot ielu segums, sākot no Mēmeles tilta Kalna ielā līdz Bauskas robežai Zaļā ielā.
Plānota asfalta seguma frēzēšana, jauna asfalta seguma ieklāšana, caurteku un konstrukciju nomaiņa un tīrīšana, autobusa pieturas atjaunošana, brauktuvju apmaļu izbūve, ceļa signālstabiņu uzstādīšana, gājēju drošības barjeru uzstādīšana atbilstoši vēsturiskā centra specifikai, ceļa horizontālo apzīmējumu krāsošana, luksoforu gaismas ķermeņu nomaiņa un citi darbi.
Ministru kabineta noteikumi paredz pašvaldības iespēju saņemt 50% līdzfinansējumu pilsētu tranzītielu atjaunošanai, atzīmē pašvaldība.
arī bikses “maukt pāri galvai”, kā ,redzams, rīkojas Latvijā. Valsts nauda, ko izlietos uz valsts nozīmes ceļa, kut tas vijas cauri pilsētai, “jādāvina” novadam, lai tas ar saviem lielākoties kaktu speciālistiem veiktu iepirkumus un rīkotos ar naudu, ko jau neskaitāmas reizes parādījis kā rīcības nespējīgs. Nu ko uz priekšu, jeb atpakaļ uz komunisma uzvaru, kur katra ķēkša saprata kā rīkoties ar sev nepiederošu naudu….
Vai par tiem 2,5 miljoniem eiro spēsiet kaut 100 metrus no Kalna ielas sakārtot ? Jo katram muļķim jau tagad skaidrs, ka remontdarbu laikā gala rēķins sadārdzināsies 3x. Atradīs jebkādu iemeslu, lai tikai no nodokļu maksātāju kabatām “izsistu” pēc iespējas vairāk naudas.
Bauska par ceļiem var runāt daudz. Nobraucu to atjaunoto priedites- Mežotnes stacija/ neatceros, kad tur bijusi stacija. Pārceltuve gan/ un tā arī nesapratu, kam tāds ceļš bija vajadzīgs. Savukārt, kur kursē autobusu satiksme, rudeņos, arī ziemā un pavasarī ceļš nav izbraucams…arī šajā teksta par 3 km atjaunošanu, nevis izbūvi, cipari ir pārāk alkatīgi, turklāt tie nerisina galveno problemu- tranzīta plūsmas mazināšanu. Bauska ir neskaitamas ielas, kuras kan un udens aku vaki nosēdusies radot papildu risku auto. Varbūt labāk domāt par pilsētu ne ka, lai tranzīts gludak ripotu.
Viss ir lēmēju rokas. Dažus pazīstu. Padomju laika izglītība un attiecigi arī lēmumi.
Tā nav tikai izglītība. Tā ir padomju skola.
Visu uzdāvinās ukraiņiem, pašiem ceļu nebūs…
nu to Mežotnes staciju domes lēmēji piedomāja projekta svarīgumam, jo kādreizējā Mežotnes stacijas ēciņa pie šosejas Bauska- Dobele, pirms pagrieziena uz Viesturiem, jau sen kā privātīpašums- dzīvojamā māja. Arī pārceltuvi tajā posmā neatceros, vien īsu laiku trošu tiltiņš iepretī Eriņa dīķim, kā arī pārbrauktuve Lielupei aiz krūmiem pirms rudzu lauka, pa kuru drosmīgākie šoferi veda mālus no pretējā krasta karjera uz Mežotnes cepli, bet ceļazīmēs rakstīja, ka ved cauri Bauskai šķērsojot Mēmeles tiltu
tad koalīcijā esošā NA saviem pie varas esošajiem biedriem perifērijā “nedaudz uzlabos” spiedīgos dzīves apstākļus, vismaz par par 2,5 miljoniem “uzlabos”, iesākumam….
Tranzītam vajag apvedceļu un tad tiks atrisinātas vairākas problēmas- piesārņojums no izplūdes gāzēm, izdangātā iela u. t. t