
Bauskas novada Tūrisma informācijas centrs (TIC) sadarbībā ar «KG-Dizains» ir pabeidzis apjomīgu projektu – izveidota jauna, moderna tīmekļvietne un tūrisma logo. Projekta sākumā tika izveidots logo, pēc tam – lapas dizains, «Bauskas Dzīvi» informē Inese Turkupole-Zilpure, Bauskas novada TIC vadītāja.
Viņa paskaidro, ka tūrisma logo izstrāde bija nepieciešama, lai veidotu Bauskas novada kā tūrisma galamērķa pazīstamību.
«Vērojot Eiropas tūrisma tendences un tūrisma profesionāļu ieteikumus, tika pieņemts lēmums jaunajā logo izmantot vārdu savienojumu «Visit Bauska», ko Tūrisma informācijas centrs pēdējos desmit gadus lieto arī kā tīmekļvietnes un sociālo mediju adresi. Kad sāksies jaunā tūrisma sezona, lapa būs pieejama arī svešvalodās – angļu, lietuviešu un igauņu valodā,» stāsta I. Turkupole-Zilpure.
Izstrādājot tūrisma logo, tikuši ņemti vērā novada simboli, krāsas, asociācijas, veikta arī tūrisma profesionāļu aptauja sociālajos medijos par to, ar kādām krāsām asociējas Bauskas novads un tā tūrisma piedāvājums. TIC vadītāja skaidro: «Ņemot vērā visus šos faktorus, tapa jaunais logo – tā grafiskajā dizainā izmantots simbols no novada ģerboņa, kas simbolizē upju sateces vietu, šajā gadījumā arī virzienu un norādi – apmeklēt Bausku. Logo dominē divas krāsas – tumši zilā un zelta. Tumši zilā krāsa simbolizē gan upes, gan debesis, gan arī seno Zemgaļu tautastērpa krāsu, bet zelta krāsa – labības laukus, zelta lauvu pilsētas ģerbonī, mūsu piļu un muižu fasāžu krāsu.»
Publicitātes foto.