
Bauskas novada pašvaldības kapitālsabiedrībai SIA «Bauskas slimnīca» tapusi jauna mājaslapa www. bauskasslimnica.lv un ieviesta jauna vizuālā identitāte, portālu informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Lāsma Vindule.
Bauskas slimnīcas tīmekļvietni izstrādāja SIA «KG Dizains» par kopējo summu 6790 EUR bez PVN. Kopumā izsludinātajā cenu aptaujā piedalījās pieci pretendenti, bet SIA «KG Dizains» iesniedza zemāko cenu un tika pasludināta par uzvarētāju.
L. Vindule paskaidroja, ka jauna mājaslapa izveidota, lai nodrošinātu iedzīvotājiem pēc iespējas ērtāku un pārskatāmāku informāciju par SIA «Bauskas slimnīca» sniegtajiem pakalpojumiem, pieraksta iespējām, pieejamajiem speciālistiem u. c.

Vienlaikus SIA «Bauskas slimnīca» tapusi arī jauna vizuālā identitāte. To par 1500 EUR bez PVN izstrādāja SIA «Being Design». L. Vindule uzsvēra, ka pašlaik Bauskas slimnīca sākusi jaunu attīstības posmu, par prioritātēm nosakot personāla un speciālistu piesaisti un tālākizglītību, infrastruktūras uzlabošanu un digitalizāciju, kā arī pacientu un darbinieku labbūtību.

«Vizuālās identitātes maiņa ir neatņemama attīstības sastāvdaļa. Jaunais logotips simbolizē topošās pārmaiņas un Bauskas slimnīcas attīstību. Tas veidots sasaistē ar esošo Bauskas novada logo, un tajā ietverta maiga toņu pāreja no zilās krāsas uz violetu. Zilā krāsa simbolizē mieru, zināšanas, bet violetā – harmoniju un balansu,» skaidroja L. Vindule. Viņa atzina, ka uzņēmums seko līdzi aktualizētajai diskusijai par Bauskas novada logo, taču šis process lēni virzās uz priekšu, un neesot zināms, kad varētu būt jauns novada logo.
«Ja arī logo tiks mainīts, B burts kā simbols un novadu simbolizējošie jēdzieni – kustība, attīstība – jebkurā gadījumā nezaudēs aktualitāti. Šajā gadījumā izvēlējāmies neatlikt Bauskas slimnīcas logo izstrādi uz nenoteiktu laiku, bet izstrādāt to reizē ar jauno mājaslapu,» akcentēja L. Vindule.
SIA «Bauskas slimnīca» valdes locekle Margarita Epermane uzsvēra, ka jauna vizuālā identitāte ir likumsakarīgs solis un pat nepieciešamība, lai paveiktie darbi un izvirzītie mērķi kļūtu redzami arī citiem.

«Proti, jebkura uzņēmuma logo ir kā seja, kas pauž vēstījumu «kas mēs esam, kādi mūsu mērķi, vērtības un misija». Vienlaikus bija acīmredzama nepieciešamība izstrādāt jaunu mājaslapu, lai tā būtu pacientiem un iedzīvotājiem saturiski noderīga, informatīva un ērti izmantojama jebkurā vecumā. Savukārt izvēlētais logo atspoguļo gan attīstību, gan mūsu piederību novadam un veselības aprūpei, tajā pašā laikā akcentējot Bauskas slimnīcas individualitāti, kreativitāti, mūsdienīgumu un savā ziņā arī izaicinājumu un uzdrīkstēšanos. Jauna mājaslapa un logo ir viens no attīstības soļiem, kas ir ieguvis «dienas gaismu» un ir visiem gan redzams, gan pielietojams,» sacīja M. Epermane.

Foto: Nauris Veiss/Publicitātes foto