Gandrīz 60 valsts autoceļu posmos turpinās būvdarbi un ir ieviesti satiksmes ierobežojumi, «Bauskas Dzīvi» informēja VSIA «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) Satiksmes informācijas centrs.
Bauskas šosejas (A7) posms no pagrieziena uz Baložiem līdz Katlakalnam līdz 2023. gada jūlijam slēgts, satiksme organizēta pa Ķekavas ielu paralēli A7, ātruma ierobežojums uz 50 km/h.
Uz Bauskas šosejas (A7) no Iecavas līdz Bauskai trijos posmos satiksmi regulē ar regulētāju palīdzību vai ar luksoforu, ieviesti ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, platuma ierobežojums 3 m. Posma šķērsošana var aizņemt no 40 minūtēm līdz pat stundai;
Uz Daugavpils šosejas (A6) remontdarbi notiek vairākos posmos – Lielvārdē, kur būvdarbu dēļ ieviesti divi reversās kustības posmi, kā arī no Ogres līdz Ķegumam, savukārt pie Kokneses remontē tiltu pār Pērsi un darbu laikā tur satiksmi organizē pa vienu joslu.
Uz valsts galvenajiem autoceļiem lielākie ierobežojumi ir Ventspils šosejas (A10) posmā no Kūdras līdz pagriezienam uz Smārdi, tā izbraukšanai vajadzēs gandrīz stundu. Šo būvdarbu dēļ Liepājas šosejas (A9) posmā no Rīgas apvedceļa (A5) līdz pagriezienam uz Tukumu (P98) ir palielinājusies satiksmes intensitāte, jo to ieteicams izmantot būvdarbu apbraukšanai.
Rīta un vakara stundās palēnināta satiksme var būtu pa Jelgavas šoseju (A8) no Rīgas līdz Jaunolainei, kā arī pa Vidzemes šoseju (A2) no Siguldas līdz “”Sēnītei”, kur satiksme organizēta pa vienu brauktuvi.
Autovadītāji aicināti braukt uzmanīgi, sekot līdzi norādēm un ievērot satiksmes noteikumus būvdarbu posmos un uz autoceļiem visā Latvijā.
Turpinoties ražas novākšanai, uz autoceļiem bieži ir sastopama lauksaimniecības tehnika, kas pārvietojas lēni. Autovadītāji aicināti būt saprotošiem un neveikt pārdrošus manevrus.
Dodoties ceļā, autovadītāji aicināti iepazīties ar būvdarbu karti LVC mājaslapā “www.lvceli.lv” un plānot papildu laiku ceļam, ja būs jāšķērso remontdarbu posmi.
Sviests.
Tūlīt sāks to debilo apli taisīt pirms Mēmeles tilta. Atkal sēdēsim.
Super, ka tūlīt sāks to apli taisīt, par šādu satiksmes organizāciju šajā posmā(Draudzības, Mēmeles iela) sapņoju jau 6 gadus. 🙂 Nebūs kā tādā krievu ruletē jāšaujas pāri visām joslām, cerot, ka visi puslīdz ievēro ātrumu un neietrieksies tevī…
Ļoti labi, ka apli izveidos! Beidzot!
Nebūs vairāk uzturētāju pietaisītās bedrītes…
Apli atbalstu, bet gribu paris vardu piebilst par kvalitati. Aplim nebus tada problema, ka tikko atjaunotajam celam uz Likverteniem. Cilveki centas, tereja naudu, darba stundas, bet necik laika nepagaja, ka virspuse viscaur, ka iileeni no maisa izlidusi zeme ieblietetie akmeni. Ar velosipedu, ar kajam pa tadiem akmeniem ne pabraukt, ne paiet. Kamdel nav iestradata nekada saistviela, kas nelautu masinam momentali sagandet prieku par
gludajam celmalam?
ko gaudojat,eu ?dari ko darīdams jums slikti PROFESORI
kad ceļu uz Mežotni sataisīs? Tas arī ir briesmīgā stāvoklī