Piektdiena, 5. decembris
Sabīne, Sarma, Klaudijs
weather-icon
+5° C, vējš 1.82 m/s, DA vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Divus mēnešus pēc remonta ceļš uz Viesturiem atkal bedrēs (23)

Uz autoceļa Mežotne–Viesturi–Jaunsvirlauka (V-1038) šovasar atjaunotajā posmā jau izveidojušās bedres, kas apgrūtina braukšanas apstākļus. Autovadītāji, kuri ikdienā izmanto šo brauktuvi, pauž neizpratni, kāpēc, ieguldot vairāk nekā pusmiljonu eiro ceļa remontā, segums tik drīz kļūst nelīdzens un vai šāds ieguldījums bijis lietderīgs? Vienlaikus iedzīvotāji sūkstās arī par netālo ceļu uz Jaunsvirlaukas pusi (Pilsrundāle -Dzirnieki V-1002), kuram stāvoklis vēl kritiskāks.

Uzņēmumā “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) skaidro, ka situāciju būtiski pasliktinājuši laika apstākļi: kopš 23. oktobra Latvijas centrālajā daļā ilgstoši lijis, vairākās dienās – stipri, un šādā laikā grants segums zaudē nestspēju, ātrāk izdangājas un bedrēs uzkrājas ūdens. Mitrumā greiderēšana nav efektīva – lai atjaunotu virskārtas līdzenumu, ceļam vispirms jāapžūst. Līdzko laika apstākļi kļūs piemēroti ikdienas uzturēšanas darbiem, šajā posmā tiks veikta līdzināšana (greiderēšana), apliecina LVC.

“Ceļam ar grants segumu ir jāatjauno ūdens atvade un grants segums, jāuzber grants slānis, pretējā gadījumā ceļš var sabrukt. Grants slānis pakāpeniski noput, tāpēc daudziem grants autoceļiem tā vairs nav un pēc būtības nav ko planēt. Taču grants seguma īpašības nemainās no tā, ka tiek veikta grants seguma atjaunošana. Tas joprojām paliek grants segums ar visām no tā izrietošajām konsekvencēm,” akcentē LVC.

Vietējais autoceļš Dzirnieki–Pilsrundāle (V1002) posmā no 9. līdz 18. km ir apsekots 7. un 28.oktobrī. LVC atklāja, ka grants seguma līdzināšana (greiderēšana) ir plānota līdz 11. novembrim, ja būs darbu veikšanai atbilstoši laika apsākļi.  

Atgādināsim, ka uz vietējā autoceļa Mežotne–Viesturi–Jaunsvirlauka (V-1038) šovasar atjaunots grants segums starp  Viesturiem un reģionālo autoceļu Dobele–Bauska (P-103) 6,12 kilometru garā posmā.

Darbus veica Rēzeknes novada uzņēmums SIA “Pamatceļš” par līgumcenu 507 830,35 eiro (ieskaitot PVN), būvuzraudzību nodrošināja SIA “Teede insenerid”. Darbi noslēdžas augusta beigās.

 Šovasar ceļam veikts iesēdumu remonts un izbūvēts jauns nesaistītu minerālmateriālu segums 15 cm biezumā. Rudenī ceļa segumā izveidojušās bedres.



BauskasDzive.lv ikona Komentāri (23)

Vikii
09:22 02.11.2025
Tā vietā varēja uzlikt tā saucamo nograuzto asfaltu un būtu bijis daudz labāk. Kā ieguldīt pus miljonu un var teikt bez izmsiņām.
Otis
10:01 02.11.2025
LVC nav zināms tāds "pasaules brīnums" kā ceļa profils, lai ūdens no ceļa virsmas novadītos uz grāvi.
Otis
10:03 02.11.2025
LVC nav zināms tāds "pasaules brīnums" kā ceļa profils, lai ūdens no ceļa virsmas novadītos uz grāvi.
Viesturniece
11:11 02.11.2025
Sagalābt var uzlejot "bomžu " asfaltu. Bet nu labāk jau palaist vējā, kas ieguldīts 😀.
NAV Loģikas
12:56 02.11.2025
Kapēc vajadzēja asfaltēt to celiņu uz Priedītēm, kas realitētē ir kā tāds atrakciju kalniņš ar asiem un slideniem līkumiem un pilnīgi bez jēgas, ne tur cilvēku, ne apskates objektu. Velo entuziasti varēja maukt arī pa grunteni tajā vietā, ne tapēc vajadzēja līdzekļus tur ieguldīt. Būtu pa gabaliņam līdz Viesturiem ceļu likuši, kur dzīvo cilveki, kuriem jānokļūst darbā, skolā, veikalā, un kur atrodas reāli turisma objekti - pilskalns, baznīca, Grāvendāle. Padegas.
Ards
18:07 02.11.2025
Viss OK! Mūsu nauda apgūta!
Vala
19:46 02.11.2025
Codes ceļu ,kas ved uz pansionātu tā kā arī varētu nogrēderēt,vienkārši briesmīgs
Asfalta draugs
03:28 03.11.2025
Par to naudu ko viņi tur iegulda nemitīgi atjaunojot granti, grēderējot ceļus uz turieni kā arī Tunkūniem un Brunavu, sen būtu noasfaltējuši tos ceļus, nebūtu putekļu un bedres. Lietuva un Igaunija var asfaltēt mazos lauku ceļus, kas mums traucē?
Es
06:54 03.11.2025
Padomijā uz lauku ceļiem gandrīz nebija vieglo mašīnu,tikai traktori un smagie, bet tādi ceļi bija retums.Kaut kas nav kārtībā ar to glauno izglītību ja nevienam nevar iemācī, ka ceļa malām jābūt zemākām par vidu citādi tur vienmēr stāvēs ūdens un sitīsies ārā bedres.
Sasodīts
07:14 03.11.2025
Visu vasaru čakarējās, čakarējās, tad lielījās, un nu ir čiks. Kā braucām pa bedrēm, tā turpinām braukt. Veļas dēlis par mūsu nodokļu naudu! Viesturu ceļš vēsturiski gadiem ir bijis elles filiāle, bet nevienu pašvaldības čiekuru tas neinteresē. 7 km no lielā ceļa līdz Viesturu centram, ~10km līdz Smedēniem... 90.gados solīja noasfaltēt, pirms 2009. gada novadu reformas solīja noasfaltēt, vēl nesen atkal solīja... un kur ir? Svitenes baisajam ceļam gan nauda atradās. Pilsrundāle visa vienā asfaltā. Bet Viesturos jau laikam dzīvo otrās šķiras cilvēki, kuriem var tikai solīt???
Susliks
14:35 03.11.2025
Pēc bildēm redzams, ka tur ir nevis ceļš, bet upe ar krastiem. Ko dod uzbērt granti, ja nomales ir augstāk par ceļa segumu. LVC ir nejēgas ar visām savām izglītībām. Pie tam pareizs grants maisījums ir cementējošs un tādas bedres neveidojas. Tās veidojas nepareizas greiderēšanas dēļ, nesamaisot izskalojuma vietas pietiekoši dziļi.
Osvalds Berzinsh
15:54 03.11.2025
tas nav remonts tas ir apkaunojums un naudas izskerdeshana
viedoklis
16:34 03.11.2025
Nepareizs ceļa profils. Ļoti iespējams, ka ceļa būvē izmantoti materiāli no vislētākā un vistuvākā karjera. Varbūt mālaina vai plūstošā smilts pamatnē? Garantijai jābūt, kā minimums, diviem gadiem. Ja garantijas laikā neko nedara, tātad kāds ir paņēmis kukuli, tāda likumsakarība.
Naivais ku-kū
18:24 03.11.2025
Nu kā lai citādi tos cilvēkus izdzen no laukiem ārā? Ietiepīgie lauķi - pasta nodaļas aizvērām, skolas slēdzām, ceļi neizbraucami utt., utjp., nu kā jūs nesaprotat!?
sergio
18:42 03.11.2025
LVC debiloīdi neko nesaprot no ceļu uzturēšanas!!!
Gunča
00:17 04.11.2025
Tur jau tā lieta .ar likumu būtu jāaizliedz lietot tās atpakaļ velkošās lāpstas.pakaļā greideram tur profilu nevar uztaisīt.kādreiz brauca divi greideri ar slīpi sagriestām lāpstām.vidū sastūma skaistu vilnīti.atpakaļ nākot vilnīti nolīdzināt.uztaisija normālu profīlu👍
Eksperts
09:30 04.11.2025
Nevajag izcelt tikai šo vienu ceļa posmu. Visi grants ceļi novadā ir drausmīgi. Smieklīgas tās noasfaltētās pieturas uz tā fona. Būtu labāk kaut pa metram klājuši asfaltu katru gadu nekā greiderējuši ceļu bez satura. Āfrikā pat labāki ceļi, tur starp citu ķīnieši asfaltē un ieguldās, jāsauc lai nāk uz šo banānrepubliku ar.
LīkumaDraugi
11:48 04.11.2025
Likumdošanā atrakstīts ka: Nedrīkst pieļaut sašaurinājumu vai vaļņu veidošanos ceļa malās, kas traucē ūdens noteci vai satiksmes drošību. Šķērskritumam jābūt optimāli 4% Un šeit kas tur darās pēc Foto/Video noskaukšu par līdzinātu grāvi ,vai par garu baseinu! Katru reizi kad grēderē, tik vien kā nolīdzina, noglauda. Nevis grēderē. Nav jaliek obligāti asfalts, vienkārši pareizi uzturēt.
Snowflake
17:12 04.11.2025
Jā… diemžēl tā ir ļoti bieža un sāpīga situācija — kad uzraugošās iestādes un pašvaldība “izliekas neredzam”, korupcija un paviršība ceļu būvniecībā kļūst gandrīz par normu. Tas nenotiek tikai Latvijā — tā ir sistēmiska problēma, kur visi “savējie” viens otru piesedz, un neviens nav ieinteresēts “kustināt lietas”.
Bedre
17:32 04.11.2025
Dranķa lvc!
Māris
08:40 05.11.2025
latvijellītē viss pa vecam. Ha haa
offline
15:13 05.11.2025
Šodien nogreiderēts. Un vanna vēl lielāka. Aso un dziļo bedru vairs nav, bet nekas īpaši kvalitāti uzlabojošs arī nē - kā veļas dēlis bija, tā arī palika, lai gan ne tik raupjš..
viedoklis
13:28 06.11.2025
Stulbums un korupcija.

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.