
Šodien “Mūsa Raceland” trasē turpinās Eiropas autokrosa čempionāta otrā posma sacensības, informē organizatori. Svētdien skatītājiem sarūpēts arī aviošovs.
“Aero Club Jūrmala” kopā ar “Baltic Amber Team” ir vienīgā komanda Baltijā, kas uzstājas ar ultravieglajām lidmašīnām, demonstrējot ne tikai pilotēšanas precizitāti, bet arī īstu mākslu debesīs. Viens no spilgtākajiem brīžiem – “sirds debesīs”, ko ar dūmiem debesīs izveido lidmašīnas. Šī būs iespēja redzēt Latvijā unikālu priekšnesumu, kas jau guvis atzinību skatītāju vidū ne tikai pie mums, bet arī Lietuvā, Polijā un citur Eiropā.
Eiropas autokrosa čempionāta prestižākā klase ir superbagiji, kurā šogad sacenšas 20 braucēju. Mājinieku lielākā uzmanība pievērsta Ervīnam Grencim, kurš sezonas pirmajā posmā Vācijā bija piektais, taču sacensībās Mūsas trasē tēmēs minimums uz pjedestālu. No latviešiem šajā klasē brauks arī Māris Līcis.
Divi desmiti dalībnieku gaidāmi “Buggy 1600” ieskaitē, kur debitēs viens no pērnā gada Latvijas čempioniem Mikus Neško. Viņa gatavošanos sacensībām ietekmēja vēlais un lietainais pavasaris, kā rezultātā tika atcelts vietējā čempionāta pirmais posms Brenguļos. Tāpēc Neško ar šo bagiju pirmoreiz brauks uzreiz Eiropas čempionātā. Autosportā debitē arī Markuss Ozoliņš, kurš iepriekš bija zināms kā motokrosa braucējs, bet tagad pārkāpis uz spēkratu ar četriem riteņiem, ziņo Latvijas televīzija.
Ierasti Eiropas autokrosa čempionāta kalendārā ir bijuši divi posmi Baltijas reģionā, proti, sacensības Bauskas pievārtē, kā arī posms Lietuvā. Šogad sacensības Lietuvā nenotiek, tāpēc rīkotāji sagaida lielāku skatītāju pieplūdumu no kaimiņvalsts.
Paralēli Eiropas čempionāta posmam risināsies arī Latvijas čempionāta sacensības salonauto ar dzinēju tilpumu līdz diviem litriem, kā arī atsevišķā BMW ieskaites klasē. Sestdien ieplānoti treniņi un kvalifikācijas braucieni, savukārt sacensību galvenie braucieni būs svētdien pēcpusdienā.
Latvijas autosportists Ervins Grencis pēc pirmās dienas Eiropas čempionātā autokrosā 2. posmā bija ātrākais no latviešiem.
Tehniski sarežģītā “Mūsa Raceland” autotrase ir 940 metrus gara un 13 līdz 22 metrus plata, nodrošinot dinamisku un aizraujošu sacīkšu pieredzi. Trases konfigurācija prasa no pilotiem augstu meistarību un stratēģisko domāšanu – īpaši startā, kur valda spraiga konkurence. Apdzīšanas iespējas ir daudzveidīgas, kas padara sacensības vēl neparedzamākas un aizraujošākas. Skatītājiem trase ir lieliski pārredzama no tribīnēm, ļaujot nepalaist garām nevienu izšķirošu mirkli vai aizraujošu notikumu.
Sacensībām var sekot līdzi tiešraidē:
Reklāma