Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

«Hesburger» apgrozījums Latvijā desmit mēnešos pieaudzis par 27,5%; 300 000 eiro ieguldīti rekonstrukcijas darbiem ēstuvē Iecavā

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” apgrozījums Latvijā šogad desmit mēnešos pieaudzis par 27,5%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, aģentūrai LETA pavēstīja “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Līdz ar to prognozējam, ka 2023.gadu noslēgsim veiksmīgi, saglabājoties pārdošanas apjoma pieaugumam,” piebilda kompānijas pārstāve.

Vienlaikus Salmela atzīmēja, ka ir pieaudzis arī “Hesburger” apmeklētāju skaits, ko lielā mērā ietekmēja filiāļu atvēršana Ogrē un Cēsīs, kā arī pozitīvu ietekmi atstāja “Hesburger” ikmēneša speciālie piedāvājumi.

Taujāta par “Hesburger” investīcijām Latvijā, Salmela minēja, ka šogad 142 000 eiro ieguldīti deviņu “Hesburger” aprīkošanai ar saules paneļiem, 300 000 eiro novirzīti rekonstrukcijas darbiem ēstuvē Iecavā, kā arī divi miljoni eiro investēti “Hesburger” izveidei Ogrē.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pēc Salmelas teiktā, patlaban norit arī vērienīga “Hesburger” Daugavpilī renovācija un paplašināšana. Atjaunoto “Hesburger” plānots apmeklētājiem atvērt nākamā gada vasarā.

Vienlaikus Rīgā norit darbi pie “Hesburger” pārcelšanas no Brīvības ielas uz Dzērbenes ielu, kas atrodas turpat blakus. Plānots, ka jaunajās telpās šis restorāns būs pieejams klientiem 2024.gada pavasarī, atklāja Salmela.

“Paralēli šiem procesiem aktīvi strādājam pie digitālo kasu sistēmu ieviešanas projekta, un ceram, ka šo klientu apkalpošanas formātu mēs varētu piedāvāt jau nākamā gada sākumā,” sacīja “Hesburger” pārstāve.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Savukārt, vaicāta par nākamā gada plāniem, Salmela norādīja, ka 2024.gadā “Hesburger” Latvijā svinēs 20 gadu jubileju, filiāļu skaitam sasniedzot 53. Tostarp nākamgad paredzēts atvērt otro “Hesburger” Tukumā, kas atradīsies blakus degvielas uzpildes stacijai “Neste” uz autoceļa Rīga-Ventspils (A10), kā arī rudenī iecerēts atklāt restorānu Alūksnē, Pils ielā.

Tāpat nākamgad plānots sākt darbu pie jaunu “Hesburger” restorānu būvniecības Rīgā, Biķernieku ielā, kā arī Līvānos, kuru atvēršana gaidāma 2025.gadā.

Komentējot “Hesburger” darbību Baltijas valstīs, Salmela skaidroja, ka gan biznesa rezultāti, gan klientu skaits un konkurences apstākļi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir ļoti līdzīgi.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Gan biznesa rezultātos, gan klientu skaita ziņā varam vērot līdzvērtīgu izaugsmi, savukārt tirgus konkurence ir nemainīgi sīva, tirgus spēlētājiem aktīvi strādājot pie sava produktu piedāvājuma, darbinieku piesaistes un klientu servisa pilnveidošanas,” pauda kompānijas pārstāve, piebilstot, ka atsevišķas atšķirības vērojamas iedzīvotāju iecienītāko produktu vidū.

Taujāta par konkurences apstākļiem ātrās ēdināšanas nozarē Latvijā, Salmela sacīja, ka tā nav mazinājusies. Vienlaikus, lai veicinātu konkurētspēju un papildinātu produktu klāstu, patlaban “Hesburger” Somijā testa režīmā ieviesis atsevišķus kebabu produktus, kas uzrāda daudzsološus rezultātus, tāpēc tuvāko divu līdz trīs gadu laikā tie varētu parādīties arī “Hesburger” Latvijas filiālēs.

LETA jau vēstīja, ka 2022.gadā “Hesburger” pārdošanas apmēri Latvijā, salīdzinot ar 2021.gadu, pieauga par 30,3%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Savukārt “Hesburger” pārdošanas apmēri Baltijas valstīs pērn sasniedza kopumā 128,52 miljonus eiro.

Publicitātes foto no “Bauskas Dzīves” arhīva.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (4)

  1. Bauskā, Rimi tuvumā, jau nav citur kur paēst. Būtu kaut kas par demokrātiskām cenām, varētu kaut kafiju un smalkmaizīti apēst…

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.