Tehnisku iemeslu dēļ satiksmes organizācijas izmaiņas uz Bauskas šosejas (A7) ieviesīs no 24.maija, nevis no 23., kā tas tika plānots, informēja VSIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC) Komunikācijas daļa.
Uz Bauskas šosejas aiz Ķekavas satiksme no līdzšinējā apbraucamā ceļa būs novirzīta uz topošā Ķekavas apvedceļa posmu, ātruma ierobežojums apbraukšanas posmā 50 un 30 km/h (skat. kartē).
Posmā notiek Ķekavas apvedceļa un Bauskas šosejas divlīmeņu krustojuma izbūve Ķekavas apvedceļa projekta ietvaros.
Jau ziņots, ka 2021.gada jūlijā tika noslēgts līgums par Ķekavas apvedceļa izbūvi, kas tiek īstenots pēc “projektēt-būvēt-finansēt-uzturēt” modeļa.
No diviem pretendentiem, kuri iesniedza piedāvājumus, “Kekava ABT” izvēlēts kā saimnieciski izdevīgākais piedāvājums, kam bija arī zemākā cena. Šo personu apvienību ar 80% no kopējā ieguldījuma kontrolē Luksemburgā reģistrēts investīciju fonds “TIIC 2 (SCA) SICAR”, ko pārvalda TIIC. TIIC ir neatkarīgs infrastruktūras uzņēmums ar birojiem Luksemburgā, Portugālē un Francijā.
Lai nodrošinātu Ķekavas apvedceļa projekta īstenošanu, tostarp tā projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un uzturēšanu, Satiksmes ministrijai tika dota atļauja no 2021. līdz 2043.gadam uzņemties valsts budžeta ilgtermiņa saistības, kas nepārsniedz 265,729 miljonus eiro, bruto pieejamības maksājuma segšanai, un valsts budžeta ilgtermiņa saistības 38,205 miljonu eiro apmērā pievienotās vērtības nodokļa maksājumiem.
Būvdarbus plānots pabeigt līdz 2023.gada beigām, savukārt ceļa uzturēšanu privātais partneris veiks vēl 20 gadus pēc būvdarbu pabeigšanas, līdz ar ko visa publiskās un privātās partnerības projekta pabeigšana plānota 2043.gadā.
Reklāma