Tuvojoties nākamās valdības vēlēšanām, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) reģionālās nodaļas organizē priekšvēlēšanu diskusijas ar vēlēšanu apgabalu līderiem, lai diskutētu par Latvijas ekonomikas attīstības perspektīvām un politisko spēku redzējumu par veicamajiem darbiem tuvākajos četros gados, īpašu uzmanību pievēršot attiecīgā reģiona aktualitātēm. Tāpat plānots runāt par visai Latvijai aktuālajiem ģeopolitikas, enerģētikas un sankciju ietekmes jautājumiem, portālu informēja LTRK pārstāve Aija Rumba.
Viņa precizēja, ka šodien, 14. septembrī, Jelgavā norisināsies Saeimas vēlēšanās kandidējošo partiju Zemgales apgabala līderu debates.
“Diskusijā ar reģiona sarakstu līderiem lūkosim noskaidrot, kuri politiķi saprot, cik nozīmīga tautas labklājībai ir biznesa vides būtiska uzlabošana reģionos, un kurām partijām ir reāls plāns ar darāmajiem darbiem šajā sakarā,” teic LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.
LTRK atgādina, ka kopā ar Latvijas Darba devēju konfederāciju ir izstrādājusi rekomendācijas politisko partiju ekonomikas programmām 7 virzienos ar 26 uzdevumiem dažādās uzņēmējdarbībai un ekonomikas izaugsmei nozīmīgās sfērās: https://ej.uz/LTRK_LDDK_rekomendacijas_Saeimas_velesanas_2022
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) ir politiski neitrāla uzņēmēju biedrība, kurā apvienojušies visu Latvijas reģionu un tautsaimniecības nozaru mikro, mazie, vidējie un lielie uzņēmumi. Pēc biedru skaita LTRK ir lielākā uzņēmēju biedrība, kurā apvienojušies tuvu 6000 biedru (3000 individuālie uzņēmumi un 3000 biedru no uzņēmēju biedrībām) LTRK individuālo biedru – uzņēmumu – apgrozījums 2020.gadā pārsniedza 17,8 miljardus eiro.
LTRK pārstāv savu biedru – uzņēmēju intereses valsts un pašvaldību institūcijās, cīnoties par labāku biznesa vidi, kā sniedz praktisku atbalstu saviem biedriem, palīdzot celt uzņēmumu konkurētspēju, kā arī atrast jaunus sadarbības partnerus Latvijā un ārvalstīs.
LTRK ir pilntiesīga starptautiskā tirdzniecības un rūpniecības kameru tīklojuma – vairākus gadu simtus darbības pieredzi uzkrājušo un divdesmit miljonu visas pasaules uzņēmēju apvienojošo Eiropas Tirdzniecības un rūpniecības kameru asociācijas (EUROCHAMBRES) un Starptautiskās Tirdzniecības palātas (ICC) – biedre.
Foto: Publicitātes
Reklāma