
Kad Bauskā vietvara vēl tikai gatavojās valsts svētku nedēļai, izvietojot pilsētvidē sarkanbaltsarkanos svētku dekorus, lielveikala “Rimi Bauska” fasāde jau mirdzēja Ziemassvētku rotājumos, kā arī tirdzniecības zālē viss jau liecināja par gada nogales svinībām, bet teju ne vēsts no valsts svētku atribūtikas. “Kāda tad ir uzņēmuma politika attiecībā pret valsts svētkiem?” interesējās iedzīvotāji.
SIA “Rimi Latvia” pārstāve Everita Bičkova skaidro, ka pasaulē ir izplatīta prakse Ziemassvētku preces piedāvāt un ēkas dekorēt jau oktobrī.

“Latvijā šo tendenci ietekmē Latvijas Republikas proklamēšanas dienas svinības, tāpēc bieži vien veikalu un tirdzniecības centru dekorēšana, kā arī Ziemassvētku preču pārdošana aktīvāk sākas tieši ap Latvijas svētku nedēļu,” teic E. Bičkova.
Viņa atzīmē, ka valsts svētku nedēļā “Rimi” veikalos visā Latvijā atskaņos tikai latviešu mūziku un īpaši izcels vietējo ražotāju produktus. Nacionālie suvenīri atkarībā no veikala formāta – “Mini Rimi”, “Rimi Supermarket” vai “Rimi Hypermarket” – pieejami visu gadu. Tuvojoties novembrim, sortiments tiek paplašināts ar jauniem piedāvājumiem.
Savukārt attiecībā uz Ziemassvētku precēm, pircēju paradumi rādot, ka daudzi vēlas uz svētkiem gatavoties savlaicīgi, pārdomāti plānojot personīgos izdevumus un meklējot izdevīgākos piedāvājumus.
“Nereti konkrētas preces tiek iegādātas pie viena tirgotāja, citas pie cita, tādēļ veikali pielāgojas un piedāvā plašu svētku preču klāstu jau pirmssvētku periodā, lai izvairītos no pēdējā brīža drūzmas,” tā E. Bičkova.