
Lai sazvanītu Bauskas poliklīniku un pieteiktos ārsta konsultācijai, ir nepieciešama īpaša pacietība un pietiekami daudz brīvā laika, lai to veltītu saziņai ar medicīnas iestādi.
Pagājušās nedēļas vidū īslīciete Evita uz Bauskas poliklīnikas reģistratūras norādītajiem tālruņiem vairāk nekā divdesmit minūšu laikā zvanīja teju desmit reizes, bet nesekmīgi – tālruņa līnija vai nu aizņemta, vai arī neviens neatbildēja. Sazināties ar medicīnas iestādi izdevies vien pēcpusdienā. Kad akūti nepieciešama konsultācija un padoms, visdrošāk ir doties uz vietas klātienē, nevis izmisīgi censties zvanīt pa tālruni, pēc savas pieredzes secinājusi baušķeniece Inese.
SIA «Bauskas slimnīca» valdes locekle Margarita Epermane atklāja, ka oktobrī atsevišķās dienās Bauskas poliklīnikas reģistratūra strādāja nepilnā darbinieku sastāvā (strādājošā attaisnotas prombūtnes dēļ), tādēļ šajā laika periodā varēja būt problemātiski sazvanīt reģistratūras zvanu centru. Oktobrī, salīdzinot ar septembri, bija palielinājies apkalpoto pacientu skaits pie urologa, traumatologa, podologa, ginekologa, otolaringologa, dermatologa, laboratorijā, vizuālajā diagnostikā.
«Šie minētie apstākļi palielināja reģistratūras darba apjomu un varēja ietekmēt arī sazvanīšanas iespējas. Vērtējot un monitorējot situāciju ar pakalpojumu skaita izmaiņām un secīgu gan reģistratūras darba slodzes palielinājumu, gan ārstniecības personu, jo īpaši attiecībā uz radioloģijas dienestu, pašlaik esam plānojuši pārdalīt pienākumus no medicīnas personāla uz reģistratūras darbiniekiem, vienlaicīgi palielinot reģistratūras kapacitāti,» stāsta M. Epermane.
Viņa uzsvēra, ka ir noslēdzies pieteikumu iesniegšanas termiņš uz reģistratora amatu un pašlaik notiek to vērtēšana. Bauskas slimnīcas vadītāja lēš, ka tas palīdzēs samazināt ietekmi, kura ir saistīta gan ar reģistratora pārcelšanu no zvanu centra uz darba vietu, kurā tiek apkalpoti pacienti klātienē, gan ar darbu pārstrukturizāciju un apkalpojamo pacientu skaita palielinājumu. M. Epermane iedzīvotājiem izsaka pateicību par pacietību un atvainojas par sagādātajām neērtībām.
Viņa aicina iedzīvotājus izmantot arī jaunieviestās e-pieraksta iespējas uz pakalpojumiem, uz kuriem ir pieejama elektroniskā pierakstīšanās. Elektroniskais pieraksts darbojas tiem pakalpojumiem, kur nav gaidīšanas rindas ilgāk par mēnesi. «Līdz šim neesam saņēmuši informāciju, ka uz kādu no šiem pakalpojumiem nebūtu iespējams pieteikties. Katru dienu ir bijuši jauni pieteikumi, proti, pieraksti,» paziņo M. Epermane.
Gadījumos, ja pacientam nav sekmējies pierakstīties elektroniski, viņa lūdz vērsties pie pakalpojumu sniedzēja, rakstot: info@bauskasslimnica.lv, lai varētu operatīvi reaģēt un risināt iespējamās tehniskās problēmas.