Lai sazvanītu Bauskas poliklīniku un pieteiktos ārsta konsultācijai, ir nepieciešama īpaša pacietība un pietiekami daudz brīvā laika, lai to veltītu saziņai ar medicīnas iestādi.
Pagājušās nedēļas vidū īslīciete Evita uz Bauskas poliklīnikas reģistratūras norādītajiem tālruņiem vairāk nekā divdesmit minūšu laikā zvanīja teju desmit reizes, bet nesekmīgi – tālruņa līnija vai nu aizņemta, vai arī neviens neatbildēja. Sazināties ar medicīnas iestādi izdevies vien pēcpusdienā. Kad akūti nepieciešama konsultācija un padoms, visdrošāk ir doties uz vietas klātienē, nevis izmisīgi censties zvanīt pa tālruni, pēc savas pieredzes secinājusi baušķeniece Inese.
SIA «Bauskas slimnīca» valdes locekle Margarita Epermane atklāja, ka oktobrī atsevišķās dienās Bauskas poliklīnikas reģistratūra strādāja nepilnā darbinieku sastāvā (strādājošā attaisnotas prombūtnes dēļ), tādēļ šajā laika periodā varēja būt problemātiski sazvanīt reģistratūras zvanu centru. Oktobrī, salīdzinot ar septembri, bija palielinājies apkalpoto pacientu skaits pie urologa, traumatologa, podologa, ginekologa, otolaringologa, dermatologa, laboratorijā, vizuālajā diagnostikā.
«Šie minētie apstākļi palielināja reģistratūras darba apjomu un varēja ietekmēt arī sazvanīšanas iespējas. Vērtējot un monitorējot situāciju ar pakalpojumu skaita izmaiņām un secīgu gan reģistratūras darba slodzes palielinājumu, gan ārstniecības personu, jo īpaši attiecībā uz radioloģijas dienestu, pašlaik esam plānojuši pārdalīt pienākumus no medicīnas personāla uz reģistratūras darbiniekiem, vienlaicīgi palielinot reģistratūras kapacitāti,» stāsta M. Epermane.
Viņa uzsvēra, ka ir noslēdzies pieteikumu iesniegšanas termiņš uz reģistratora amatu un pašlaik notiek to vērtēšana. Bauskas slimnīcas vadītāja lēš, ka tas palīdzēs samazināt ietekmi, kura ir saistīta gan ar reģistratora pārcelšanu no zvanu centra uz darba vietu, kurā tiek apkalpoti pacienti klātienē, gan ar darbu pārstrukturizāciju un apkalpojamo pacientu skaita palielinājumu. M. Epermane iedzīvotājiem izsaka pateicību par pacietību un atvainojas par sagādātajām neērtībām.
Viņa aicina iedzīvotājus izmantot arī jaunieviestās e-pieraksta iespējas uz pakalpojumiem, uz kuriem ir pieejama elektroniskā pierakstīšanās. Elektroniskais pieraksts darbojas tiem pakalpojumiem, kur nav gaidīšanas rindas ilgāk par mēnesi. «Līdz šim neesam saņēmuši informāciju, ka uz kādu no šiem pakalpojumiem nebūtu iespējams pieteikties. Katru dienu ir bijuši jauni pieteikumi, proti, pieraksti,» paziņo M. Epermane.
Gadījumos, ja pacientam nav sekmējies pierakstīties elektroniski, viņa lūdz vērsties pie pakalpojumu sniedzēja, rakstot: info@bauskasslimnica.lv, lai varētu operatīvi reaģēt un risināt iespējamās tehniskās problēmas.
kapecnevar maksat nepilnu nodoklu likmi???? nodoklu maksatajs nesanem pakalpojumu par ko maksa, tad kapec jamaksa??
Tas ir attaisnojums, jo citu nav ko teikt…reģistratūru sazvanīt nevar arī citos gada mēnešos, vai tad visu laiku kāds ir attaisnotā prombūtnē???
Man nebija problēmu sazvanīt pacēla diezgan ātri salīdzinot ar to,kā tas bija iepriekš.
Mūsdienās tomēr ir jāieliek pūles e-vidē, lai minimizētu zvanīšanas nepieciešamību, jo tādi zvanu centri ir ļoti neefektīvi un kā redzams rada arī problēmas. Protams paliks vienmēr tādi, kuri zvanīs, bet lielāko daļu var veiksmīgi novirzīt elektroniskajā saziņā. E-vides labums ir tāds, ka cilvēks, kurš administrē ienākošos pieprasījumus strādā nepārtraukti visas dienas garumā, vieglāk koncentrēties un mazāks pārpratumu %, bet zvanu centram var gadīties, ka sastrēgumi ir rītos, pusdienlaikā un vakaros un pārējā laikā var parādīties dīkstāve.
sociālo dienestu Bauskā pie vecā tirgus tieši tāpat- Nevar sazvanīt…
Toties skrienošajai valdes loceklei pa 2 darba vietām- Bauskas slimnīcā un Vaivaros – pāri pa 7000 eiro alga. Mēnesī.Ar darbiem tiekot galā,tā vēstīts Bauskas Dzīves drukātajā versijā.Bauskas domi viss apmierinot un amatus savienot drīkstot.Skraida starp Bausku un Vaivariem
Mūsu izpilddirektoru viss apmierina!!! Tādi labi kadri Bauskas novada gadījušies. Slimnīcas direktorei tad jau alga kā Ministru prezidentam. Tā nu gan mums visvare 🙂
Ne tikai šajos mēnešos grūti saszvanīt , bet līdz šim vienmēr ir bijusi tāda problēma, dažreiz redzēts kad telefons zvana bet redz adminstrātores sēž savā starpā runājās. Labāk tur vispār neejiet, attieksme briesmīga fui !
Tāpat kā iet uz Bauskas Slimnīcu pie ārstiem , kuru attieksme ir sūds , un izdarīt neko nejēdz, tik zib kā naudu nokāst. Vispār aizslēgt to bunkuru ciet , lai sēž mājās un tur briesmojās !!!!!!!