Pasažieru pārvadātāja AS “Nordeka”, kas nodrošina pārvadājumus Bauskas novada maršrutos un maršrutā Bauska-Rīga-Bauska, līdzšinējais padomes priekšsēdētājs Juris Savickis atstājis amatu, liecina informācija “Firmas.lv”.
Tāpat amatu atstājis līdzšinējais padomes priekšsēdētāja vietnieks Mihails Kuzņecovs.
Līdz ar to kompānijas padomes priekšsēdētājas amatā iecelta Kristīne Peršteina, bet padomes locekles amatā iecelta Ramona Pitena. Savukārt padomes loceklis Andris Garda iecelts par padomes priekšsēdētājas vietnieku.
Vienlaikus “Nordeka” pamatkapitāls palielināts par 663 452 eiro – līdz 4,134 miljoniem eiro. Līdz šim uzņēmuma pamatkapitāls bija 3,47 miljoni eiro. Pamatkapitāla palielināšanas noteikumos teikts, ka pamatkapitāls palielināts kompānijas pašu kapitāla uzlabošanas nolūkos.
Pēc pamatkapitāla palielināšanas SIA “MBO Invest”, kas pieder Genriham Peršteinam, palielinājusi īpatsvaru “Nordeka” kapitālā no 94,4% līdz 95,3%, savukārt Sandras Savickas līdzdalība kapitālā samazinājusies no 5,6% līdz 4,7%, jo viņa pamatkapitāla palielināšanā nepiedalījās.
Attiecīgās izmaiņas “Nordeka” dalībnieku un amatpersonu sastāvā Uzņēmumu reģistrā ir iegrāmatotas pirmdien, 26.augustā.
Jau ziņots, ka “Nordeka” pagājušajā gadā strādāja ar 8,688 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi samazinājās 2,3 reizes – līdz 1,188 miljoniem eiro.
“Nordeka” reģistrēta 1991.gadā. Uzņēmuma patiesais labuma guvējs ir Genrihs Peršteins.
Foto no “Bauskas Dzīves” arhīva.
Šodien ārā ir ļoti karsta diena. Vai drīkst izlaist no gārāzas autobusu ar nesrādājušu kondicionieri? Un tā notiek ik pa laikam. Sākumā jau bija jauni un skaisti autobusi,bija prieks braukt,un tagad jau viens otrs autobuss ir nekopts no iepriekšējas dienas. Kas notiek? Nordeka bankrots?
Strādāt jau Nordekā var, soc. garantijas ir,nodokļi nomaksāti – bet ,alga Nordekā ir minimālā par bāzes stundām. Un vidējais šoferu vecums ir 60+.Brivdienu vasarā nav,jastrādā 25 dienas mēnesī. To pat jaunie nevar izturēt,tapēc vecie krīt,kam infarkts,kam uinsults,kam karstuma dūriens,kam saules, kam nogurums. Jo mēs esam tikai cilvēki,nevis roboti.
Oligarhu projekts būs izgāzies? Kolužs pensijā? Meliorācijas bāzē IVECO. Ko nu? Ministrijas dejotāji pēc oligarhu stabules arī izgāzušies. Nu varēs atjaunot CATA un citas autobusu firmas. Ja būs braucēji.
Atstāj amatu.
Vairs nauda nenāk kā pa reni , līdīs citos projektos ,kur varēs iedzīvoties
Atkal dirsēji dirš!Neiekāp savos sūdos rakstītāj!
Gandrīz katru dienu kāpju tavos sūdainajos autobusos. Nāc un sakop lai nebūtu aiz tevis sūdi.