Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Bauskā sāk Kalna ielas remontu

Šonedēļ Bauskā sākta Kalna ielas pārbūve. Līdz ar to autovadītājiem jāņem vērā, ka pilsētā iespējami satiksmes ierobežojumi. Pašlaik satiksme posmā, kur bija četras joslas, tiek organizēta pa divām joslām, kas ļauj izvairīties no būtiskiem sastrēgumiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Remontdarbus veic SIA «Vianova», kas ieguva līguma slēgšanas tiesības, uzvarot pašvaldības izsludinātajā iepirkumu konkursā par Kalna un Zaļās ielas seguma atjaunošanu un rotācijas apļa izbūvi Bauskā. SIA «Vianova» projektu koordinatore Amanda Bārene atklāja, ka uzņēmums darbus sāka otrdien, 26. jūnijā, kad izvietoja informāciju par satiksmes organizāciju, kā arī veica aku pazemināšanu.

Trešdien uz Mēmeles tilta frēzēja asfalta segumu, lai «darba fronti» varētu atvērt tiltiniekiem. A. Bārene paskaidroja, ka tiltam paredzēta atjaunošana, lai paildzinātu konstrukciju kalpošanas laiku. Šeit piesaistīts apakšuzņēmējs – SIA «Baltijas būvmeistars», kam uzdevumi jāveic četru mēnešu laikā. «Iedzīvotājiem vislabāk būs redzama grafiti zīmējumu noņemšana zem tilta, kā arī svaigs krāsojums. Cerams, ka vairāk neizvēlēsies saķēpāt un tilts ilgi priecēs sakoptā veidolā,» teic A. Bārene.

Viņa pastāstīja, ka brīvdienās strādnieku objektā nebūs, bet satiksmes ierobežojumi saglabāsies. «Ne tikai finansiālais aspekts, ņemts vērā arī cilvēciskais faktors, jo strādājošajiem ir ģimenes, kuras brīvdienās jāsatiek. Citi strādā līdz pieciem, bet mēs darbus organizējam citādāk, darbdienās strādāšana ir ilgāka – vismaz līdz pulksten 19, asfaltēšanas laikā – līdz pat tumsai. Efektīvāk izmantojam darbdienas, līdz ar to brīvdienas ir brīvas,» skaidro A. Bārene.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņa atzīmē, ka šonedēļ un arī nākamnedēļ remontējamā posmā nebūs ne regulētāju, ne luksoforu. «Dienā sastrēgumi neveidojas un satiksmes plūsma ir diezgan raita, tādēļ nav nepieciešams ierēķināt papildu laiku remontposma izbraukšanai. Rīta un vakara stundās, kad satiksme kļūst intensīvāka, vērojamas nelielas auto rindas, bet šķērsošana neaizņem vairāk kā trīs minūtes. Kad darbi pavirzīsies augšup līdz Kalna ielas rotācijas aplim, tad gan būs nepieciešami regulētāji vai luksofori un būs jārēķinās ar ilgāku laiku remontdarbu vietas šķērsošanai,» stāsta A. Bārene.

Pašlaik vēl satiksme posmā, kur bija četras joslas, tiek organizēta pa divām joslām.

Autovadītāji aicināti ievērot uzstādītās ceļa zīmes un neveikt kreiso pagriezienu no Kalna ielas uz Plūdoņa ielu, kā tas bija atļauts līdz šim, bet gan braukt līdz Kalna un Zaļās ielas rotācijas aplim, nogriezties uz Kalna ielu un veikt labo pagriezienu no Kalna ielas uz Plūdoņa ielu.


Informācija par remontdarbiem nodota VSIA «Latvijas Valsts ceļi» Satiksmes informācijas centram, tālbraucēji aicināti izvēlēties ceļu caur Eleju vai Skaistkalni. Tikmēr iedzīvotāji vērš uzmanību, ka situācija ir nedaudz saspringtāka, jo vienlaikus tiek remontēta arī Jelgavas šoseja, kur arī ir ieviesti luksofori un sastrēgumi ir neizbēgami.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

«Jāņem vērā, ka Latvijā vasaras sezona ir tāda, kāda ir, diemžēl vai par laimi mūsu valstī visus 12 gada mēnešus laikapstākļi ceļu būves nozarei nav labvēlīgi. Gan ielu remontdarbi Bauskas pilsētā, gan Jelgavas šosejas pārbūve ir laikietilpīgi projekti, tur nebija iespēju nekādā veidā salāgot, ka viens beidzas un pēc tam otrs tiek sākts. Tā nu ir sanācis, bet jāsaprot, ka plāni un finansējums ir tieši tāds un šim laikam, kas arī ir jāizmanto. Jelgavas šosejā plūsma sadalās, vērojumi liecina, ka iedzīvotājiem ir atvaļinājumu laiks, mācības skolās ir noslēgušās, un tas atspoguļojas arī kopējā satiksmes plūsmā, kas tomēr ir mazāka,» pauž A. Bārene.

Šajās dienās uznākusi pamatīga svelme, bet darbus tā īpaši neietekmēs, apliecina A. Bārene.
Ceturtdien domes sēdē deputāts Juris Krievs interesējās, kas no pašvaldības puses ir atbildīgs par šo pārbūves projektu, kurš ir tas speciālists domē, pie kura var vērsties iedzīvotāji, ja ir kādas problēmas vai vērojumi darbu izpildes laikā. Bauskas novada pašvaldības izpilddirektora vietnieks Jānis Kalinka informēja, ka kuratore ir būvniecības departamenta speciāliste Laima Berga, citos jautājumos par ceļiem un ielām jāgriežas pie paša J. Kalinkas.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (13)

  1. Varbūt beidzot nebūs lielās lietus peļķe uz tilta pirms izbraukšanas uz Rīgu no Bauskas. Raitis varēs uztaisīt foto bez lielajām peļķēm.

  2. Vietās, kur gājējiem jāšķērso tilts, vajadzēja uzstādīt mobilo luksoforu, ko var iedarbināt gājējs. Tagad jāmēģina izdzīvot skrienot/ šķērsojot ielu starp automašīnām.

    3
    17
  3. Bik nesapratu “ielas “komentaru,kur bij vietas,kur vareja un var šķersot tiltu?(ar likumu)

  4. Aku vāku pamatnes konstrukcija paliks vecā? Grimstošā pēc garantijas laika? Kalpos kā kārtējo miljonu apgūšanas iemesls pēc desmit gadiem?

    3
    3
  5. Informācijas plakātam ir jābūt. Likums to nosaka. Ar darbu vadītāja un pasūtītāja telefoniem. Liksiet drāšu telefona numuru? Kā parasti?

    1
    4
  6. vēl joprojām atrodas truli a/m vadītāji ar šauro pieri, kuri, apzināti aizkavējot citus satiksmes dalībniekus, tik ilgi blenž, kamēr izdodas veikt kreiso pagriezienu no Kalna ielas uz Plūdoņa ielu, te gan vajadzētu uzlikt videokameru un šos mudakus kārtīgi noštrāpēt

    7
    4
  7. Vai pasūtītājs ir pārliecinājies, ka būvniekam ir jēdzīga, spēkā esoša un pietiekamas summas apdrošināšanas polise zaudējumu segšanai trešajām personām? Kas ir rakstīts apdrošināšanas līgumā un līgumā ar pasūtītāju? Cik ilgā laikā varēs dabūt naudu zaudējumu gadījumā? Kādi nosacījumi?

    1
    3
  8. Irēdņiem lāpstu rokā un no kabinetiem ārā ,lai zin kā nauda nāk, sāks varbūt dzimteni mīlēt!

    4
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.