Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Par šī gada labāko “Hesburger” restorānu atzīts restorāns Bauskā

Baltijā un Somijā lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde „Hesburger” veikusi restorānu darbības novērtējumu 2022. gadā. Par šī gada labāko restorānu Latvijā atzīts Bauskas restorāns, portālu informēja uzņēmumā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela skaidro, ka katru gadu “Hesburger” veic restorānu darbības novērtējumu, kur tiek vērtēti tādi kvalitatīvie rādītāji kā darba efektivitāte, klientu apkalpošanas kvalitāte un citi. “Rūpīgi izvērtējot restorānu darbu, tā ir arī iespēja mums pašiem paskatīties uz paveikto, uzlabot klientu servisu, lai sniegtu mūsu klientiem labāko.

Kopumā varu teikt, ka šajā laikā, esot tik dažādu izaicinājumu virpulī, ļoti novērtējam darbinieku sniegumu un uzticību uzņēmumam, jo viņi ir “Hesburger” darbības stūrakmens veiksmīgai restorānu tīkla funkcionēšanai,” sacīja I. Salmela.

Arī 2018. gadā restorāns atzīts par labāko Latvijā. Bauskas restorāna vadītāja Sanita Ozoliņa priecājas par panākumiem. Foto: publicitātes foto.

Šogad labākā restorāna Latvijā gods ticis “Hesburger” restorānam Bauskā, Pionieru ielā 2. I. Salmela atgādina, ka arī 2018. gadā tas tika atzīts par labāko restorānu Latvijā. “Šis restorāns var lepoties ne tikai ar ļoti mērķtiecīgiem, lojāliem un profesionāliem darbiniekiem, bet arī ļoti daudzām, pozitīvām klientu atsauksmēm, īpaši par servisa līmeni,” akcentē I. Salmela.

Šobrīd Bauskas restorānā strādā 12 darbinieki un vēl divi atrodas bērna kopšanas atvaļinājumā. 2020. gadā ēstuvē tika veikti rekonstrukcijas darbi, lai pilnveidotu tā vizuālo izskatu. Vaicājot, vai nav plānotas darba laika izmaiņas, I. Salmela norādīja, ka pagaidām darba laiks paliek nemainīgs – tas ir atvērts klientiem katru dienu no plkst. 9 līdz 23.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (16)

  1. Restorāns??? !!! Nepiekrītu, ka treknu ieskrietuvi par restorānu dēvē !!! IZSMIEKLS!!!

    27
    2
  2. bet, varbūt Somālijā tādu ieskrietuvi sauc par restorānu, senie latvieši ir pieraduši pie restorāniem, kuros nebaro ar viena veida konveijera pārtiku, restorāns viņiem ir vieta kur atpūsties, vēlāk vakarā padejot, nevis ieskriet, piebāzt māgu un pat neatcerēties cilvēka seju, kas pasvieda “rijamo”

    15
  3. Zini, agrāk apkalpošana bija daudz labāka. Iegriežos reti, bet ja pat tad izsniedz nepareizus pasūtījumus, tad pavisam negribas vairs iet. Tik mājās ieraudzījām, ka nav īstais. Protams, ka iekšā bija salikti lētāki komplekti, nevis tie, par kuriem tika samaksāts.

    16
    2
  4. Skaudiba gan latvieši vienmert bijusi. Vienmert var visur piekasīties. Vajag priecitaties ka citirm iet labi. Noliek Hesiti un paši iet un ēd, kaunieties.
    Bedigi-(

    15
    6
  5. Neteiktu ka labākais, jo cik reizes ir aizmirsti burgeri vai frī kartupeļi , viss uz vietas jāpārbauda.

    16
    2
  6. Arī vairākas reizēs bijām vīlušies kad mājās atbraucām, bija kau kas cits .

    12
    1
  7. Nesaprotu, ja tik slikts tas hesitis ko tad ejiet uz turieni???
    Vai kaut vienu labu vardu pateikt nevart??

    11
    2
  8. Ak nabadziņi , tad kur problēma doties uz citu restorānu sūtīt un ēst !!!
    Būtu lepni , ka Jūsu pilsētā , jūsu iecienītajai ēstuvei ir šāda tituls…
    Bet nē , tik to sliktāko !!

    Kamēr cilvēks nebūs darijia tādu darbu , nekad nesapratīs !!!
    Paskatieities uz garajām rindām , paskatieties uz meitenēm kas katru dienu , ir tur un cenšas Jūs apkalpot , lai viss ir labi Jums !
    Bet nē , neielika kartupelīšus , vai burgeru !? Jūs nopietni ? Katram gadās , pat ja 5x gadās , bet gadās , neviens nav atraidijis vai samainijis pasūtijumu un atdod vienmēr kas nav atdots , ja atgriežas pakaļ !

    Mani šādos gadijumos , dāsni pacienā ar saldējumu un atvainojas !

    Esam saprotoši , pārbaudam pasūtijumus uz vietas, taču redzat cik noslogots reizēm ir hesburgers !

    Malači , prieks par Jums , par hesīti un Jūsu ieguldīto darbu !

    Lai nākamais gads pieder atkal Jums !

    17
    3
  9. Ir reizes ,kad vēlies apēst kko citādāku, tad aizeju uz “Hesīti”,bet kas tur ir noticis šī gada laikā,domāju,ar ēdiena kvalitāti un garšu?! 4x no 3 ir bijušas reizes,kad nav kkas ielikts vai cits pasūtījums ielikts, frī ir kā slapja švamme,kas nostāvējuši nez cik ilgi. Un personāla sejās mūžīgais “skābums” redzams. Iepriekš bija garšīgāk un baudāmāks ēdiens.

    9
    4
  10. Apkalpojošā sfērā strādāt ir ļoti grūti. Katram ir kāda pieredze, bet cilvēku dabā ir izteikt tikai slikto. Kad Jūs, tie kuri te rej slikto, esat kādam pateikuši ko labu? Varbūt tās Skābàs sejas ir jums, tās pāriet uz darbiniekiem 🙂

    11
    4
  11. Vispār noņemu cepuri nost meiteņu priekšā kas tur strādā!Biju ieradies 6.augustā pēc Tastītes nedaudz iekost ar draugiem.
    Kur gaidot rindā ,lai tiktu pasūtīt tik ilgi kāroto ēdienu kāds indivīds pat nereaģēja uz darbinieku aizrādījumiem ka nevar dzert aliņu uz vietas…..Ņirgājoties vēl izvilka elektronisko un sāka smēķēt….Cik dzirdēju tika izsaukti pašvaldībnieki,bet čaļi jau prom…..Ko jūs gribat No apkalpojošās sfēras sagaidīt ,ja jūs Bauskā paši kā cūkas pret visiem izturaties!!!!

    21
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.