Bauskas novadā, autoceļa Rīga–Bauska 51. kilometrā, 13. jūlijā vīrietis vadīja automašīnu «Volkswagen Passat» ar ātrumu 132 km/h vietā, kur maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir 90 km/h. Policijā par notikušo sākts administratīvā pārkāpuma process un vīrietim piemērots naudas sods 80 eiro, informē Dace Kalniņa, Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes vecākā speciāliste.
Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes Bauskas iecirknī 14. jūlijā saņemta informācija par 13 gadījumiem, kad iedzīvotāji vērsušies pēc palīdzības policijā vai konstatēts, ka noticis noziedzīgs nodarījums. Ceļu satiksmes uzraudzības jomā reģistrēti astoņi administratīvie pārkāpumi, tai skaitā pieci par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu. Reģistrēti divi ceļu satiksmes negadījumi.
Savukārt Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldē 14. jūlijā saņemta informācija par 97 gadījumiem, kad iedzīvotāji vērsušies pēc palīdzības policijā vai konstatēts, ka noticis noziedzīgs nodarījums. Ceļu satiksmes uzraudzības jomā reģistrēti 56 administratīvie pārkāpumi, tai skaitā 35 par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu. Par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā sākts viens kriminālprocess un viens administratīvā pārkāpuma process. Fiksēti deviņi ceļu satiksmes negadījumi, vienā ir cietusi viena persona. Reģistrēta viena zādzība no mājokļa un viena velosipēda zādzība.
Mūsu lielceļa A7 rekonstrukcija esot izmaksājusi 2 miljonus latu kilometrā. Polijā ir uzbūvēti un vēl būvē autobāņus un, iespējams, par tiem pašiem 4 miljoniem eiro kilometrā. Poļi var braukt uz 130, bet mēs izšķērdējam naudu, efekta nav.
vili beidz pļūtīt
Zivs pūst no galvas
Poļu valsts satiksmes kantora dati uzrāda, ka viņu autobāņu būvniecības izmaksas pēc fakta bija no 29 līdz 41 miljonam zlotu par vienu kilometru. 2021. gada dati. Ja saskaitītu visas summas, kas izraktas un ieraktas A7, plus ņemot vērā valūtas kursus un inflācijas koeficientu, tad uz A7 kopš 1991. gada varētu būt izlietoti aptuveni 4-5-5,5 miljoni šodienas pavieglo eiro uz vienu km . Un nav sanācis pat ātrgaitas ceļš, tikai bīstams 1-1,5 joslu ceļš. Starp citu, apmēram 5,5 milj. eiro uz km sola ministrs Linkaitis 1000 km ātrgaitas ceļu nākotnes projektā.
Vilīt nu beidz stāstīt, Polijā kādi 130!!!!….nu pa tādu ātrumu štrāfu var nopelnīt.. nu, nu 100 var…
Tas arī Vilnītim, smagie Polijā pa bāni 80,bet vieglie lai zīmes skatās… Nu neforsē.. mums Latvijā vislabākie ceļi..
Vajag saprast atšķirību starp ceļu un autobāni. Tā kā autobāņi daudzos gadījumos ir maksas, tad daži šoferi pa tādiem nebrauc.Pretenzijas ir par to, ka pie mums naudu ceļos iegulda neefektīvi, remontētie ceļi pēc dažiem gadiem atkal ir jāremontē, tā vietā lai uzlabotu un saremontētu uz 50 gadiem.