Svētdiena, 11. janvāris
Smaida, Franciska
weather-icon
+-9° C, vējš 0.89 m/s, ZA vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Pilskalna ielas pagarinājums top apbūvei un mobilitātei (43)

Bauskā turpinās Pilskalna ielas pagarinājuma izbūves otrās kārtas darbi. Strādā SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība IGATE», informē pašvaldībā.

Jau iepriekš pašvaldība uzsvērusi, ka Pilskalna ielas pagarinājums palīdzēs atslogot Zaļo ielu (A7), tādējādi veicinot labāku satiksmes plūsmu un ērtāku piekļuvi nekustamajiem īpašumiem.

Tomēr iedzīvotājiem par šo projektu ir vairākas neskaidrības. Kādu iemeslu dēļ būvē Pilskalna ielas pagarinājumu Bauskā tukšajā pļavā, kura nepieder pašvaldībai? Vai iela investīciju programmā ir svarīgāka par industriālā parka attīstīšanu? Tādus jautājumus novadnieki ar «Bauskas Dzīves» starpniecību uzdevuši pašvaldībai.

Novada domē jautājām, cik un kādi līgumi par Pilskalna ielas pagarinājuma būvi līdz šim ir noslēgti, cik naudas jau iztērēts un cik vēl plānots tērēt. Lūgts sniegt skaidrojumu, kāpēc Pilskalna ielas pagarinājums daļēji privātpersonām piederošajā pļavā ir prioritārs nevis industriālā parka komunikāciju pieslēgumu un meliorācijas sistēmas izveide, šķērsielu un laukumu būve.

Bauskas novada Attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Ilze Tijone skaidro situāciju: «Teritorijā atrodas 77 īpašumi, kopējā platība 24 hektāri, tai skaitā 57 īpašumi jeb 75% pieder pašvaldībai. Saskaņā ar detālplānojumu šī ir pilsētas teritorija, kurā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem apbūve nav atļauta, kamēr nav izbūvēta piekļuve un komunikācijas. Desmit gadu laikā atteikumus ir saņēmuši gan iedzīvotāji, gan uzņēmēji. Bez šīs ielas apbūve nevarēja notikt. Līgumu informācija ir publiski pieejama. Pilskalna ielas pirmā kārta izmaksāja aptuveni 350 tūkstošus eiro, un tagad ir otrā kārta. Abas kārtas kopā izmaksā 1,7 miljonus eiro ar pievienotās vērtības nodokli, ieskaitot būvuzraudzību, autoruzraudzību, projektēšanu un visas citas izmaksas.»

Pilskalna ielas turpinājuma izbūves fotoattēlu autors: Ivars Bogdanovs.

I. Tijone uzsver – Pilskalna iela neesot svarīgāka par industriālo parku: «Industriālais parks ir pašvaldības fokusā un ārkārtīgi svarīgs. Industriālajā parkā inženierkomunikācijas nepieciešamajā apjomā ir jau nodrošinātas. Tikai tad, ja ir konkrēti pieprasījumi un nāk uzņēmēji, ja būs nepieciešamas lielākas platības un tālāka attīstība, nākamais loģiskais solis ir būvēt ielas un inženierkomunikācijas sadarbībā ar interesentiem. Jautājums ir atvērts. Jebkuram rakstītājam – gaidām uz sarunām. Daudzi uzņēmumi ir interesējušies par darbību industriālā parka teritorijā, bet varam tikai minēt, kāpēc nav varējuši ienākt, jo ceļš tur ir un inženiertīkli ir pieejami.»

Pilskalna iela ir arī mobilitātes jautājums, skaidro attīstības vadītāja: «Upmalas ielā pirmā plūsma jau nogriežas un cenšas apbraukt sastrēgumus. No mobilitātes viedokļa, no tranzīta pašlaik pa Lidlauka ielu brauc tālāk, brauc caur Janeikām, un cita varianta nav. Šī būs vēl viena iespēja.»

Savukārt novada domes priekšsēdētājs Aivars Mačeks uzsver, ka ir jādomā, kā Ceraukstes puses iedzīvotājiem atslogot nokļūšanu centrā, uz skolām un bērnudārziem, lai nebūtu milzīga satiksme, kuru var nošķirt daļēji: «No lielā ceļa nokļūšana uz visām šīs zemes vienībām nav iespējama, mums tās neviens nesaskaņos, un tāpēc mums ir nepieciešams ielas pagarinājums. Otra lieta – cik ilgus gadus skatīsimies uz pamesto pļavu un lauku, cits citu sunīsim, sūdzēsimies, ka nav sakārtots, nav nopļauts? Tajā pašā laikā nav likumīgu iespēju sākt apbūvi, kamēr nav izbūvēta iela un visas komunikācijas. Ir liels pieprasījums individuālo māju apbūves teritorijām, kas ir nākotnes stāsts, kur atkal būs jāiegulda līdzekļi. Jāļauj uzņēmējiem attīstīt ceļa malu, kur daudziem ir plāni. Jādomā par pilsētas attīstību, iedzīvotājiem un mobilitāti.»

Pašvaldības izpilddirektora vietnieks Jānis Kalinka, ieskicējot nākotni, informē: «Kad uzbūvēs Pilskalna ielas otro kārtu, vērtēsim Pilskalna ielas divvirzienu atvēršanu līdz stadionam. Tā ir perspektīva.»

«Ja būs ļoti liels sals, ielas būvē būs tehnoloģiskais pārtraukums. Pašlaik ir neliels sals un mazi nokrišņi – tie netraucē. Otrās kārtas darbi paredz Pilskalna ielas pieslēgšanu pie Robežu ielas,» paskaidro Attīstības un būvniecības departamenta vadītājs Mārtiņš Veinbergs.

Avots: Bauskas novada pašvaldība.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri (43)

Ards
08:13 08.12.2025
Tas ceļš jau bija izprojektēts PSRS laikos!
Taapat
08:54 08.12.2025
Pie jaunizbūvētā ielas pagarinājuma (1.posms) NEVIENS īpašums nepieder pašvaldībai!
ceļtaka
09:56 08.12.2025
Pilsēta attīstas, būvējas, atjaunojas un viss notiek - ļoti labi. Nu tak neprojektēs ielu apkārt kādiem īpašumiem. Dažkārt tās vietas apdzīvotāji nākotnē dos pretī pilsētai un visiem labi. Labi ka domā, izbūvē ilgtermiņā, ir nākotne!
būvē ilgtermiņā?
10:50 08.12.2025
kā tad ar sadzīves kanalizācijas kolektoru, kam paredzēts pieslēgties privātajiem būvniekiem? To kolektoru, ko ,redzams, pieslēgs jau izbūvētajam, tam, kas tiek novirzīts uz Mūsas krastu un tālāk ar sūkņu palīdzību tiek pumpēts uz citu pārsūknēšanas staciju jau Mēmeles krastā. Vai tad kungiem tajā "kūtiņā" nav zināms, ka stiprāka lietus gadījumā no abām šīm sūkņu stacijām neattīrīti notekūdeņi pārslodzes dēļ tiek novadīti upēs?
jop
12:21 08.12.2025
Nesapratu,tagad pa naudu no maniem nodokļiem privātajiem zemes gabaliem uztaisīs ceļu? Kāpēc citur Bauskas novadā privātajiem pašiem jābūvē ceļš? Vai tik tur nav zemes gabali Bauskas domei pietuvinātiem cilvvēkiem?
Tā tā
12:35 08.12.2025
Maačeka kungs uz kuru bērnu dārzu vai skolu varēs aizbraukt ātrāk nekā pa tagadējo štrāsi? Atbilde ir ne uz vienu.....tukša muldēšana,lai atrunātos,kaas īstenībā paprasīja uztaisīt tur ceļu un iepējams,kuram par to tiks uzdāvinās iespējami zemes gabalu apbūvei?
to ūdeni?
12:48 08.12.2025
to ūdeni, to kas redzams Ivara uzņemtajā, rakstam pievienotajā fotogrāfijā redzamajās peļķēs, to nākamie "jaunsaimnieki" arī novadīs sadzīves kanalizācijā? Tāpat, kā to dara visā pārējā pilsētā, tajā, kur dome, agrāk izpilkomiteja neskatījās "ilgtermiņā"? Kā tad ir pašlaik ar to jūsu "skatījumu" ilgtermiņā? Vai tā nav vien kārtējā naudas "apguve" īstermiņa vajadzībām priekš viena otra?
Jurka
13:16 08.12.2025
Sveists,kas tagad būvēs privātmāju autobāņa tuvumā, it īpaši ,ja ir pārdošanā skaisti gabali pie upes,tam pašam Čiberam? Skaidrs,ka ceļus sataisīs,naudu sadalīs un viss stāvēs tukšs tāpat kā lidlaukā uz putnufabriku,kur ielika lielu naudu un kur tad tagad ir tie biznesmeņi,kāpēc labiekārtota teritorija ir tukša? Viss slēpjas vārdos-naudas apgūšana?
Jurks2
13:30 08.12.2025
Piekrītu Jurkam. Vēl viena iela uz nekurieni. Tāda pati kā pie Pūriņu ielas. Ja jau tā vieta tik laba, kāpēc tad Lidl nebūvējās tur?
Māņus arguments
13:49 08.12.2025
Acīmredzams, ka mobilitātes arguments (palīdzēšot atslogot Zaļo ielu) tikai pievilkts šeit aiz ausīm un pēdējā brīdī, lai kaut kā piesegtu pašvaldības līdzekļu ieguldīšanu diezgan neskaidriem un apšaubāmiem mērķiem. 1) Ja Pilskalna ielu izmanto kā A7 apvedceļu, tad nav nekādas jēgas to atvērt divvirzienu satiksmei tikai līdz stadionam. Jāatver pilnā garumā. Citādi plūsma tikai iebrauks “šaurajā kaklā” pie domes un ģimnāzijas. Ne krustojumi, ne sānu ielas tam nav sagatavotas. 2) Pilskalna iela vēl relatīvi nesen tika pārbūvēta un projektēšanas uzdevums neparedzēja divvirzienu satiksmi. Tagad sanāks, ka iela atkal jāpārprojektē un jāpārbūvē. Tā vietumis ir pārāk šaura, jālikvidē ielas malās izbūvētās stāvvietas, jāpastiprina satiksmes drošība krustojumos, jāparedz gājēju pārejas utt. Būs privātmāju iedzīvotāju neapmierinātība, jo būs apgrūtinātāka un nedrošāka nokļūšana uz pilsētas centru.
Pirmkārt
14:01 08.12.2025
Liels Paldies Bauskas Dzīvei par šo jautājumu uzdošanu un atbilžu atspoguļošanu! Atļaušos nokomentēt. Galvenais pašvaldības norādītais iemesls – bez šī ielas pagarinājuma izbūves tālāka pļavas apbūve nevarētu notikt. Tā arī nesapratu, kurš, ko, kad, kā un kāpēc pašvaldības vārdā ir apsolījis, lai tagad pašvaldībai būtu pienākums investētu miljonus tukšā un mitrā pļavā. Bauskas novadā netrūkst tukšu pļavu ar veikli izkārtotu apbūves teritorijas zonējumu. Ja pašvaldībai būs jāizbūvē glaunas ielas u.c. infrastruktūra katrā šādā pļavā, tad arī ar miljardu eiro nepietiks.
Otrkārt
14:10 08.12.2025
Mačeks: "Ir liels pieprasījums individuālo māju apbūves teritorijām, kas ir nākotnes stāsts, kur atkal būs jāiegulda līdzekļi." Šis nu izklausās pilnīgi neskaidri un nevienā plānā nav aprakstīts. Kāpēc pašvaldībai jāiegulda individuālo māju apbūves teritorijās? Vai tiešām pašvaldība pati būvēs privātmājas šajos ~50 atsevišķajos gruntsgabalos? Vai tikai izbūvēs ielas un apgaismojumu līdz katram mazam gruntsgabalam? Priekš kam? Vai Bauskā ir privātmāju deficīts? Vai ir pazīmes, ka zemju īpašnieki un nekustamo īpašumu attīstītāji paši ar šo komercdarbības nozari netiek galā? Vai pašvaldība pārdos šos zemes gabalus? Vai tiks mainīti apbūves nosacījumi un tiks būvētas daudzstāvu mājas? Kārtējo reizi redzams, ka investīcijas novadā joprojām tiek plānotas un īstenotas necaurspīdīgi. Ne par ko pašvaldība nevēlas jēgpilnas un atklātas diskusijas par lielajiem projektiem.
Salātu iela
17:26 08.12.2025
Kurā vietā šī iela savienosies ar A7? Tur būs luksofors vai kas cits?
Joriks
18:55 08.12.2025
Beidzot tas lauks nebūs pamests aizaudzis. Tomēr tur daudz brīva vieta kaut kādām būvēm objektiem.
Iedzīvotāja
18:57 08.12.2025
Atslogos Zaļo ielu? Jā, atslogos to mazo gabaliņu no gāzes kantora līdz ielas galam pagriezienā uz Salātu ielas pusi. Vai tiešām šī īsā gabala dēļ bija jātaisa ielas pagarinājums?
Piektais ritenis
20:53 08.12.2025
Būtu labāk velo celiņu no Bauskas uz Mežotni (V 1035) uzbūvējuši tūrisma attīstībai un Bauskas iedzīvotāju veselībai. Skaists aplis - Bauska-Mežotnes pils /Pilskalns- Mazmežotne- Rundāle -Bauska. Un daudz citu skaistu vietu ''pa ceļam'', kā piemēram, Ivo Ceplis. Uz pasākumiem nevis ar auto, bet ar velo. Būtu jauki!
Bērzkalni
21:06 08.12.2025
Es saprastu,ja šajā vietā pašvaldība celtu kādu jaunu bērnudārzu vai jaunu,mums ļoti vajadzīgo kultūras namu,tad viss kārtībā būtu,bet tagad ieguldīt miljonu,lai privātie zems īpašnieki varētu izpārdot savus zemes gabalus??? Nu neredzēta pretīm nākšana zemju spekulantiem....vai paši privātie zemesīpašnieki nevar segt ceļa uzbūv'ēšanas izdevumus? Lūdzu studijā uzvārdus tiem zemes īpašniekiem kuriem pašvaldība iespējami uzdāvinās asfaltētus pievadceļus,elektrības un varbūt vēl pat gāzes pieslēgumus.....Kāpēc mums Bērzkalnos pašiem uz saviem zemes gabaliem jāievelk elektrība,jāierīko pa savu naudu piebraucamie ceļi? Kāpēc šie zemes īpašnieki ir tādi īpašie?
Ivars
21:16 08.12.2025
Nesapratu,kartē līdz upei iezīmēta pašvaldības zeme,bet pie upes taču Čiberam pieder tā zeme? Kurš te melo?
Atbilde Ivaram
22:04 08.12.2025
Ivar, ieej kadastrs.lv un paskaties - gar upi visi īpašumi ir pašvaldības un pieminētais Čibers ir plātīzers, kuram nekā nav, tikai daudz muld un visi muļķi viņam tic.
Atbildei
22:48 08.12.2025
Tad iznāk,ka pilsēta uztaisīs ceļus un es varēšu nopirkt zemes gabalu pie upes?
Guntis
08:16 09.12.2025
Paldies par ieteikumu paskatīties kadastru. Kas ir tās juridiskās personas abpus ielai un kā piedalās darbu finansēšanā?
civilizētās valstīs
11:14 09.12.2025
ir valstis, kur zemesgabalam, pirms būvniecības sākšanas, pievelk visas komunikācijas, izveido ceļus, bet ir arī tādas, kur vispirms uzceļ būvi un tikai pēc tam domā, kur tos mēslus liks un kā tiks līdz elektrības, gāzes un citām ērtībām? Vien jautājums, vai šoreiz tā zemes gabala "attīstītājs" būs pašvaldība? Vai tad savulaik KNAB Jēkaba un VK dāmu teiktais, ka viena no lielākajām korupcijas iespējām ir tieši pašvaldību iepirkunos, vairs nav spēkā? Kā arī, pilsētas teritorijā, kurā vēl nav apbūves radīto ierobežojumu, paredzēt trotuāru tikai ielas vienā pusē, kā lielceļa malā, tad kur šeit doma ilgtermiņā?
To civilizētās valstīs
16:07 09.12.2025
Domājot ilgtermiņā, nav saprotams, kāpēc pašvaldībai vispār būtu jāiegulda miljoni kaut kādu privātmāju apbūves platību paplašināšanā, ja iedzīvotāju skaits samazinās, esošās infrastruktūras uzturēšanai naudas nepietiek un nekādu reālu garantiju uzņēmēju un darbaspēka piesaistīšanai šis projekts nedod.
SAHS
17:10 09.12.2025
GAN JAU PEC LAIKA KADS NO PIETUVINATIEM UZCELS MAJINU.
To civilizētam
18:45 09.12.2025
Paskaties nesenu ziņu sižetu (5.dec) par Liepāju retv.lv Ieklausoties saņemsi atbildi.
To Salātu ielai
21:44 09.12.2025
Iepriekš redzēju rakstu, ka savienojums ar A7 šim Pilskalna ielas pagarinājumam būs pretīm Salātu ielai. Nu tad domājiet, kas tur būs - luksofors, aplis vai vienkārši izbrauktuve, no kuras laukā netikt, jo no Lidl luksefora jau tā mūžīgās rindas ar auto. Vai varbūt trīs luksofori ik pēc pāris metriem un rindas ar fūrēm jau sasniegs LV -LT robežu
redzams
10:48 10.12.2025
vienīgais "ilgtermiņš" ir projektā iesaistīto kontu papildināšanai, jo ļoti drīz var pienākt tā diena, kad arī šo Pilskalna ielas turpinājuma līmeni nāksies" piebērt", paaugsināt jeb veikt ielas kolmatāžu, jo diez vai ielas "appbūvētāji" gribēs dzīvot purvā, viņi bērs un, izskatās daudz bērs.
to to civilizētajās valstīs
12:57 10.12.2025
kā tev ar rakstītā vārda uztveri, jeb sacītā jēgu tu "tver" vien no virsraksta, pirmā izlasītā teikuma? Tad, jau tev vajadzēja saprast arī tālāko, "vai šī zemes gabala "attīstītājs" būs pašvaldība", neieķēri? Vai, tavuprāt, arī Pilskalna ielas turpinājumam paredzēts tāds pats liktenis, kā pārējām pilsētas komunikācijām, kuras ir vien "ielāps uz ielāpa", kur katrs nākamais būvnieks "pieslēdzas" komunikācijām, ko būvējis šīs teritorijas apguves "pionieris" vai vairāki "pionieri"vien savu vajadzību nodrošināšanai šo komunikāciju caurlaides spēju ziņā? Jeb, tev tiešām ir pārliecība, ka "pionieriem' par savu naudu jāievelk tādas jaudas komunikācijas, lai nākamie bez pūlēm tām varētu pieslēgies, maksājot vien "centus" no "jaunatklājēju" ieguldītā? Tāds, izskatās, tas tavs skatījums ilgtermiņā.
vēlētājs
15:15 10.12.2025
Pašvaldība jau vairākus mēnešus neredz un negrib redzēt, ka BINDRS ir iznīcinājis luksoforu Dārza un Salātu ielas krustojumā, bet ir dabūjis piķi virs 3 miljoniem par 600 metriem ielas.. Mēsli, ne speciālisti. Gan izpildītājs, gan pasūtītājs. Neko nevar izdarīt BINDRAM? Kāpēc? Korupcija?
Atbilde jēgtverim - lobistam
15:44 10.12.2025
Mana pārliecība, ka šeit nav un nebūs nekāda ilgtermiņa ieguvuma: 1) tiks tikai kārtējo reizi bez jebkāda lietderīguma un prioritāšu izvērtējuma izpļekarēta ES fondu un nodokļu maksātāju nauda; 2) konkrētajā gadījumā kopējais sabiedriskais labums nav saskatāms. Labumu gūst tikai daži privātie, kas savulaik pa lēto pakampuši slīkšņainu pļavu pilsētas pievārtē un lobējuši pašvaldībā kaut kādus fake teritorijas attīstības plānus. Smieklīgi, ka gatavi 10 gadus un ilgāk gaidīt kaut kādu komunikāciju izbūvi. Tātad - nav nodoma pašiem tos gabalus izmantot, bet tikai sagaidīt brīdi, kad varēs izdevīgi veikt tālākpārdošanu; 3) esošajā ekonomiskajā un ģeopolitiskajā situācijā netrūkst jomu, kurās publiskā sektora līdzekļus varētu izmantot lietderīgāk; 4) konkrētā "investīciju projekta" absurdumu pierāda fakts, ka pašvaldībai nav nekāda konkrēta plāna ko parādīt saistībā ar to 50+ zemesgabalu tālāko izmantošanu.
redzams
11:26 11.12.2025
tā arī neesi nokļuvis līdz "jēgai", jautājuma jēgai, vai šīs teritorijas attīstītājs būs pašvaldība, jeb turpināsies ierastā kārtība, ka katrs zemes īpašnieks mēģinās pieslēgties jau izbūvētajām komunikācijām vai veidos jaunas, laužot un pārtaisot jau uzlieto asfaltu vai ieklāto bruģi? Un kā ar lietus ūdens novadīšanu, šajos, uz blīva māla pamatnes esošajos zemesgabalos? Tāpat, kā pārējā pilsētas daļā, novadot to sadzīves kanalizācijas sistēmā? Tad jau būtu jārunā arī par "absurdumu" ,tavuprāt, jau paveiktajos projektos par ES naudu ar pašvaldības līdzeklu piesaisti, tajos, ar kā palīdzibu ūdensvadu un kanalizāciju ierīkoja daudzās jo daudzās pilsētas un ciemu ielās? Vienīgais jautājums, kā tas tiek pašlaik darīts konkrētajā ielas posmā, vai nav "priekš kaķiem", darbs, ko vēlāk nāksies daudzkārt pārtaisīt, jo veikts , iespējams, kāda zemes gabala īpašnieka interesēs, vai vienkārši naudas "apguvei.
bausks
13:08 11.12.2025
Pašvaldība rīkojas pareizi, ka izbuvēs ielas un komunikācijas perspektīvas apbūves vietā. Sliktāk ir sanācis piem. Bērzkalnos, kur ielām nav seguma, nav ūdens, nav kanalizācijas, drenāža nestrādā, bet cilvēki sabūvējuši mājas.
tā arī nesaprati
14:20 11.12.2025
runa nav par to, kas labāk, bet par ielas "pašreizējo variantu", par jau uzbūvētā nozīmi nākamajiem individuālo vai publisko ēku celtniekiem. Vai tiem nevajadzēs visu jau uzbūvēto lauzt un pārbūvēt, jo šobrīd tas "skatījums perspektīvā" izkatās vien viendienīšu skatījums- priekš mums labi.
to redzams
17:43 11.12.2025
Pirms runājam par to, vai konkrētie būvdarbi ir projektēti pietiekami pārdomāti un ilgtspējīgi no tehniskā viedokļa, ir jāsaprot, vai vispār šeit pašvaldībai kaut kas bija jādara un, ja jā, tad kādu mērķu vārdā, kāds ir plāns utt. Te nu, acīmredzot, mūsu viedoklis nesakrīt. Jūs gribat, lai apbūvē pļavu un darbs nav priekš kaķiem, bet es gribu, lai darbu (pļavas apbūvi) vispār uzsāk tikai tad, ja tam ir skaidrs sabiedriskais labums.
tavuprāt
13:10 12.12.2025
tie ūdenssaimniecības projekti, kuros jau ieguldīti simtiem miljonu ES un pašvaldības naudas kanalizācijas un ūdensvada ierīkošanas vai rekonstrukcijas sakarā, tavuprāt, nekādu labumu sabiedrībai nav nesuši? Cita lieta, kā šajos projektos tā nauda tika apgūta, kā naudas apgūšanas dēļ tika veidotas firmas vien konkrētas naudas apgūšanai un cik reizes tika pārstrādāts brāķis neprofesionālo strādnieku dēļ, par to nerunāsim. Runa manos komentāros ir par konkrēta projekta kvalitāti, paveiktā ilgtspēju un, vai attīstītājam šājā gadījumā būtu jābūt pašvaldībai.
projekts
15:01 13.12.2025
Piemēram Lidlauka teritorija. Uzbūvēja ielu un tad attapās, ka ūdens novadīšana ir daļēji sabojāta un teritorija ir slapja un nav derīga ražotnēm bez meliorācijas un ūdens novades uz upi.
to "tavuprāt"
17:03 13.12.2025
Par (ne)kvalitāti piekrītu. Tas atsevišķas diskusijas vērts temats. Bet kāpēc salīdzini nesalīdzināmo? Kanalizācija un ūdensvadi par ES fondiem ievilkti apdzīvotās teritorijās, kur jau bija mājas un iedzīvotāji. Bet šeit runa par kautkādu neapdzīvotu/ neapbūvētu pļavu, kura vēl liels jautājums vai tiks tālāk attīstīta vai tikai veikli tālākpārdota.
Papildus
17:08 13.12.2025
Par industriālā parka teritoriju vajadzētu tālāk papētīt. Vai tiešām visas uzņēmējiem nepieciešamās komunikācijas tur ievilktas? Kāpēc apstājās smago auto placis pie krustojuma ar A7? Kādi interesenti vispār ir bijuši un kāpēc atmetuši domu kaut ko uzsākt? Kopumā jau tā vieta neslikta. Pēc apvedceļa un RailBaltic izbūves paliks vēl perspektīvāka. Varbūt vajag SEZ izveidot? Kāpēc valstspilsētas tādas drīkst izveidot, bet novadu centri nē?
Iedzīvotājs
09:02 14.12.2025
Bet kas ar MAXIMA ? Varbūt šeit cels lielo maxima ?
apdzīvotās teritorijas
10:59 14.12.2025
tu tiešām esi...., vai tikai izliecies? Tad, no kurienes tās "apdzīvotās teritorijas" šeit radīsies, tavuprāt, kā pagājušā gadsimta pēckara un vēlākajos gados, ka vietējā vara ar mietiņiem vien atzīmēja ielas platumu un piešķirtā gruntsgabala lielumu. Kad grāvjus ielas malā raka un ceļa vietā kaut ko bēra paši "jaunsaimnieki". Ka šīs ielas gadu desmitiem bija bez ūdensvada, kanalizācijas, vien ar šķīdoni pavasaros un rudeņos, kad par ielām pilsētas centrā nez gumijniekiem šķīdoņa laikā pārvietoties nevarēja? Iespējams, esi iedomājies, ka visas būves šajā teritorijā tiks celtas vienlaicīgi un visi daudzie īpašnieki ķersies pie jomunikāciju, jaudīgu komunikāciju ierīkošanas, ja nē, tad paliek pirmais variants, tas, ko piedzīvoja daudzu Bauskas ielu "pionieri" ilgus gadu desmitus pēc apmešanās it kā pilsētā. Ja jau tu saki, ka esmu lobists, tad arī es varētu tev pajautāt, cik maksā tas tavā īpašumā esošais gruntsgabals vai arī dzīvojamā māja ar pieeju vai jau "gataviem" komunikāciju pieslēgumiem par pašvaldības naudu, tas, kuru jau gadiem nevari par tiem iecerētajiem tūkstošiem pārdot?
to "apdzīvotās teritorijas"
08:54 15.12.2025
Ja kāds te izliekas, tad tikai tu pats. Kāda vēl apdzīvoto vietu jaunradīšana?! Paskaties realitāti. Pēdējo 13 gadu laikā iedzīvotāju skaits novadā krities par 15%, bet pilsētā - par 14%. Vai tiešām domā, ka paplašināšanās ir pilsētas prioritāte un tāpēc pļavā aprakti miljoni šeit kaut ko līdzēs? Un kā ar esošās infrastruktūras remontu un sakārtošanu? Vai tiešām viss jau sakārtots un nav vairs kur naudu likt?
Zelta Linda
09:19 15.12.2025
Bauskas novada dome izpļekarē naudu, kur ienāk prātā un visam pāri pārlej saldu, treknu sabiedrisko attiecību mērci. Turpretim tauta cits pēc cita lec no tilta un 13 gadīgs teju nožņaudz otru 13 gadīgu. Man gan viss ir labi.
tātad
10:53 15.12.2025
tavuprāt, tās, jau simtiem uzbūvētās privātmājas atjaunotās Latvijas laikā Pilsētas un tās tuvumā neskaitās? Tie, kuri vēl joprojām saspiesti dzīvo dzīvoklīšos platībā ap 10 kvm uz cilvēku, lai turpina tā dzīvot, kāds jau nomirs un platība palielināsies. Lai turpina izmantot dzīvošanai, veselībai bīstamās ēķas vecpilsētā un pie reizes nopērk arī tavu, pēckara laikā celto šķūni uz sagruvušajiem pamatiem ar izdēdējušajām skaidu un kaļķa maisījuma sienām, apšūtajām ar par prauliem palikušajiem spundētajiem dēļiem, par ko prasi līdz simt tūkstošiem reālas naudas? Ja jau nebūs kur būvēt, tad ,cerams, nopirks arī tavu graustu?

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.