Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Pircēji nemierā ar jauno “Maximas” konceptu; nepārtikas preču maz, apakšējie plaukti tik zemu, ka uz vēdera jālien, bet no augšējiem neko aizsniegt nevar

Augustā Bauskā durvis vēra jaunā koncepta “Maxima X” veikals Pionieru ielā 2. Lai arī tirgotājs norādīja, ka tagad sortiments un preču izvietojums veidots tā, lai tas būtu ērts un saprotams klientiem, bet daļai iedzīvotāju pārmaiņas nav gājušas pie sirds.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Baušķeniece Laimdota neapmierināta, ka pēc izmaiņām tirgotavā vairs neesot pienācīgas izvēles daudzās preču grupās. “Ne apģērbu, ne trauku, ne apavu, ne citu nepārtikas preču grupās normāla sortimenta vairs nav. Pārtikas produkti arī tagad ir pieejami tikai iepriekš safasēti, nav vairs sveramo salātu, gaļas izstrādājumu, siera. Paplašināta ir tikai dzērienu nodaļa, izveidotas plašākas ejas, kas ir labi, bet apakšējie plaukti tik zemu, ka uz vēdera jālien, bet no augšējiem neko aizsniegt nevar,” nebūšanas, kas radušās ar jaunā koncepta ieviešanu, uzskaita Laimdota.

SIA “Maxima Latvija” pārstāve Laura Bagātā paskaidroja, ka jau kopš pagājušā gada visā “Maxima” veikalu tīklā sākās jaunā veikalu koncepta “Mans veikals” ieviešana. Tā mērķis ir nodrošināt pircējiem ērtāku un patīkamāku iepirkšanos. L. Bagātā atzīmēja, ka šāda koncepta ieviešana ļauj pielāgot visus Latvijā un Baltijā esošos “Maxima” veikalus tā, lai, apmeklējot jebkuru veikalu, pircējs jau pēc savas iepriekšējās pieredzes zina, kur preces meklējamas.

“Koncentrējamies tieši uz kvalitatīvu pārtikas produktu nodrošināšanu mūsu klientiem, veikalu plauktos izvietojot tieši to, ko pircēji ir iecienījuši visvairāk. Tāpat sveramo preču stendi ir aizstāti ar vitrīnām, kurās atrodami jau safasēti produkti, kurus ir ērti paņemt līdzi,” norāda L. Bagātā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kas attiecoties uz plauktiem un to izvietojumu konkrētajā Bauskas veikalā, “Maxima Latvija” pārstāve L. Bagātā uzsvēra, ka plauktu augstums šajā tirgotavā netika mainīts, tikai pielāgots preču izvietojums.

“Jaunais koncepts patiesi ir ērtāks un pārskatāmāks un ceram, ka klienti ar laiku pieradīs pie jaunā izkārtojuma un sajutīs tā priekšrocības – izdevīgākie pirkumi un pašas iemīļotākās preces būs pieejamākās vietās, lai pircēji vienmēr var iepazīties ar labākajiem piedāvājumiem, veikala ejas ir plašākas un sortiments pārskatāmāks,” tā L. Bagātā.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (13)

  1. Taču saprotams, ka aiz letes nepieciešams cilvēks, bet, ja darbaspēka nav, tad labāk visu safasēt un pārdot jau visu gatavu. A kur sapakots, kad sapakots to jau visu droši vien var mainīt. Var jau atrunāties un daiļi stāstīt, ka atstāj tikai pirktākās preces, bet vai tad dažādībai rūpniecības preces nevajadzēja atstāt? Visi jau nevar uz Rīgu vai Jelgavu izbraukāt uz lielo Maximu.

    16
  2. ejiet ar visu savu konceptu,par pircējiem ir jādomā,priecājieties ka tādi vēl jums ir

    18
  3. Pagaidām mani tikai kaitina ka cenas ir saliktas tā ka neatbilst tai precei plauktā. Aizej uz kasi un skaties. Ne saprotu vaig lasīt kas uz cenas rakstīts ,bet ne vienmēr tam ir laiks.

    14
  4. Jā,tā kundze runā riņķī apkārt par visu ko,bet nepasaka,kāpēc tajā jaunajā konceptā nav rūpniecības preces,kāds tur iemesls?

    17
  5. Iepērcieties ļoti uzmanīgi, kā saka skaties 2x .Maximā krūmmelenes uz atlaidēm ar sapuvušām ogām.Daudzas preces tagad ir RIMI lētākas.

    12
  6. Kā maksā, tā strādā.. nevainoiet maksimas darbiniekus… Ko saimnieks liek, to dara…

    3
    4
  7. Mani vairāk mulsina tas, ka strādā tikai kases, kur pašam jā skenē prece, kases ar darbiniekiem vispār nav, visas ciet, kas tā par jauno kārtību maximai?

  8. Bet eksistē vēl arī tāds teiciens- kā strādā, tā maksā, jo neviens jau tevi nespiež tajā veikalā strādāt, lai tu deklarētu- kā maksā, tā strādā.

    7
    1
  9. Tagad ir pircējiem nesimpātiskākais un sortimenta samazinātākais veikals. Mērķis laikam ierobežot veikala apmeklētāju skaitu.

    7
    1
  10. Pēc jaunā koncepta nepārtikas preces, kādas ir tagad, vajadzētu izvākt vispār, jo izskatās ka tur saliktas, no izpārdošanas atlikušās preces. Tad vismaz būtu vairāk vietas lai pircēji normāli varētu paspraukties viens otram garām.

  11. pēc Bagātās teiktā , alko ir latvijas pieprasītākā prece. Šņabis rullē, netiekm vaļā no krievu paražām

  12. Sigulldas maximā līdz 10.00 nestrādā kases,tikai pašapkalpošanās kase.Ejot iekšā nemanīju par to norādi,uzzināju vien no kāda darbinieka – plauktos krāmētāja.Maxima man nemācīs kā iepirkties .Tā jau reti eju maximā,bet nu vairs neiešu pat pēc 10.00.Arī draudzene tā nolēma.

    1
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.