Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Pusstundas laikā Slimnīcas ielā Bauskā saskaita 188 auto; pa jaunizbūvēto ceļu Mežotnes stacija–Priedītes stundā aizbrauc viena mašīna

«Bauskas Dzīve» veica eksperimentu, lai parādītu, kāda ir reālā automobiļu plūsma bedrainajās un gadiem lāpītajās, bet ne kārtīgi remontētajās Salātu un Slimnīcas ielā Bauskā un kapitāli remontētajā un ar melnā seguma virsmu apstrādātajā ceļā Mežotnes stacija–Priedītes. Šī ceļa izbūvē no nodokļu maksātāju naudas ieguldīti vismaz 315 477 eiro, liecina pašvaldības informācija.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Bauskas pilsētas dzīvē visklusākajā laikā – svētdienā pēc Jāņu svinēšanas – pusstundu tika skaitīti braucoši transportlīdzekļi Salātu ielā, posmā no Kļavu ielas līdz Zaļajai ielai, un Slimnīcas ielas posmā no Dārza ielas līdz Zaļajai ielai. Salātu ielā tika saskaitītas 152 transporta vienības (ielas malās stāvošie auto netika pieskaitīti), to vidū divi motocikli un viens velosipēds, pārējie – vieglie automobiļi.

Salātu ielā Bauskā svētdien, 25. jūnijā.

Slimnīcas ielā minētajā posmā pusstundā «Bauskas Dzīve» saskaitīja 188 transporta līdzekļus, to vidū nebija ne velosipēdu, ne motociklu – tik vieglie automobiļi un pasažieru autobusi. Pēc pieredzes un novērotā zināms, ka transporta kustība darbdienās pilsētā ir aktīvāka.

Toties ceļā Mežotnes stacija–Priedītes tieši svētku brīvdienās vajadzētu būt vairāk braucēju, jo tūkstošu eiro ieguldījumus tā remontā pašvaldība pamatoja ar nepieciešamību attīstīt un veicināt tūrismu, lai velosipēdisti te varētu brīvi un droši pārvietoties, un, protams – tūristi ar auto un kemperiem. Visās kartēs, pēc pašvaldības paustā, šī brauktuve esot iezīmēta kā tūrisma un veloceļš, bet katru gadu vietvara saņēmusi pretenzijas par šīs brauktuves stāvokli. Jāņu dienā, 24. jūnijā, «Bauskas Dzīve» šajā ceļā, gan stāvot, gan braukājot pa to, pavadīja stundu un nesastapa nevienu automašīnu; šajā laikā garām nepabrauca arī neviens velosipēdists, ne motociklists, pat ne zirgu pajūgs. Svētdien atkal stunda tika vadīta jaunbūvētās šosejas malā – gaidas vainagojās panākumiem, jo pretī pabrauca VIENS automobilis.

Remontētā brauktuve beidzas pie autobusu pieturas “Priedītes”, līdz ciema robežas zīmei vēl nepilni simts metri.

Šī ceļa malā līdz Priedītēm ir divas mājas (tās gan tikpat kā pie Elejas šosejas), remonts un melnais segums beidzas pēc 1,8 kilometriem pie autobusu pieturvietas „Priedītes”, pat „neaizvelkot” līdz Priedīšu ciema zīmei. Kā rāda vietējā iedzīvotāja, Priedītēs un tālāk tiešām ceļmalā daudz māju, arī kapsētas, kam noderētu ceļa segums bez putekļiem. Viņai radi apglabāti Važītes kapos, tur no putekļiem nevarot glābties, sieviete cer, ka tāpat ceļš tiks saremontēts un pārklāts ar melno segumu arī tālāk, jo turpinājumā to izmantojot daudz vairāk cilvēku nekā posmā no Elejas šosejas līdz Priedītēm.

Stundas laikā uz šī ceļa sestdien neparādījās neviena mašīna, ne velosipēds. Teksts un foto – Anita Rozentāle

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (20)

  1. Beidzot laikraksts ir sadūšojies un palicis drosmīgs.Paldies par to , bet vai tas ko mainīs. Vai tikai šodien pēc kāda dusmīga zvana no lielās mājas nesanāks atsaukt informāciju un saskaitīt mašīnas pēc citas “formulas”?

    76
    3
  2. Malači, “Bauskas Dzīve”! Paldies par drosmi! Bauskā ielas paliek ar sliktākā stāvoklī, pat vairs bedrītes nevar aizlāpīt. Kur palikusi Ceriņu ielas atjaunošana kura bija paredzēta 2021 gadā!? Izskatās ka tikai Rundāles pagastā viss tiek atjaunots! Liekēži!

    58
    2
  3. Jābrauc vismaz uz vienu pusi reitinga celšanai! Kurš ta nav pa Dārza ielu vai Šišinašvili ielu! Gan jau ir kāda kafejnīca kempings jaunā bāņa krūmos tie žurnālisti neredzēja vai nezin@

    4
    4
  4. Pa veloceļu jābrauc velosipēdiem. Trepi par 0,25 miljoniem tomēr nav salabojuši, velosipēds kratās. Defekts uzreiz pēc nodošanas.Kauns!

    16
  5. Atvainojos, bet kā tādu darbu varēja pieņemt vai nodot ka trepe un bedres jau pirmajās dienās ir. Virsmā izrauti pleķi jau ir un jau ielāpi ir bērti virsū. Kauns izpildītājiem un pieņēmējiem. Kauns Bauskas novada domei!
    Vispār Bauskas novads taisa mazus projektus par lielām naudām, bet pasniedz kā gadsimta projektu ar nenormāliem apmēriem.

    38
    1
  6. Atraduši īstāko laiku, kad skaitīt – svētdienā, turklāt pēc svētkiem un vasarā, kad atvaļinājumu laiks. Jūs paskaitiet auto Slimnīcas ielā, kad ir skolas un kādas rindas veidojas. Priedīšu ceļš bija investīciju objekts, labāk būtu, ja gar Važītes kapiem melno segumu noklātu, bet sakārtots ceļš arī ir ieguldījums nākotnē. Tā skaitišana arī ir tukša salmu kulšana. Paskaitījāt jau uz A7 un varat mierīgi skaitīt tālāk 🙂

    12
    31
  7. šādos un līdzīgos objektos ‘apgūtā” nauda netiek ieguldīta, bet gan noguldīta privātajos kontos, atskaitot nodokļus.

    32
    1
  8. veicot visā valstī lielākoties šāda veida “investīcijas”, vistiešākā veidā tiek bruģēts ceļš uz Āfrikas valstu līgu, pat vēl zemāk….

    27
    2
  9. Tā jau sanāk, ka vientieši nav tikai tie, kas, piezīdušies pie valsts vai pašvaldības pupa, taisa savas rebes un šķērdē miljonus pēc sev vien zināmas (citiem tikai nojaušamas) izdevīguma formulas. Paldies Bauskas Dzīvei par kritiskajiem viedokļiem, jo par mūsu visu naudu uzturētā pašvaldības PR kliķe jau tikai izdaiļo no augšas nodotās pozitīvās vēstis. Ja kas, būtu jāsaprot, ka Bauskas novadā BDz ir pēdējā puslīdz neatkarīgā viedokļa paudēja. Ja nebūs tās, tad vienu dienu atmodīsimies tādā pašā s… bedrē kā Putina Krievija, kur viss izzagts, bet muti jātur stingri ciet, lai zobi neizbirtu.

    38
    4
  10. Okmanis ar Mačeku un pārējā bijušo sīknovadu birokrātiņu šaika sevi jau tagad spoži apliecinājuši kā pilnīgus ekonomiskus analfabētus, šķērdējot naudu visstulbākajos projektos un nedarot nevienu absolūti nepieciešamu darbu. Kādam ir ideja, kā no šiem cilvēkiem atbrīvoties, pirms novads ir bankrotējis un tajā viss ir totāli sabrucis?

    53
    4
  11. Paldies Bauskas Dzīvei par darbu! Bet ceļu remonti jau attiecas tikai uz tiem ceļiem, kur kungi braukā. Cik noźēlojami ir mŭsu “tautas kalpi”, piedodiet, kaklakungi.

    34
    2
  12. Varbūt tajā manabalss.lv vajag sākt vākt balsis par šī sasaukuma atlaišanu? vai varbūt lai Mačeks un Okmanis iet atpakaļ uz savām pašvaldībām un tur diriģē, lai tās pievieno kādām citām pašvaldībām Rundāli Jelgavas novadam un Iecavu Ķekavai

    27
    1
  13. Eiropas naudiņu iztērēt vajadzēja? Vajadzēja. Un iztērēja, viss ok, viss pēc labākajiem priekšrakstiem.
    Iepriekš rakstos par šo ceļu figurēja, ka dižajam novada vadonim esot kaut kur tur īpašums? 🙂

    20
    1
  14. Tā jau tā problēma, ka Eiropas struktūrfondu nauda pie mums tiek uztverta kā “tērējama”, nevis lietderīgi ieguldāma. Nu, tad arī tērējam uz velna paraušanu.

    12
  15. Nu ko! Kurš uzņemsies atbildēt? Pilsētā ielas brūk, bet Priedītēs viss pa skaisto! Gribu dzirdēt amatpersonu komentāru!

    17
  16. ja tas ir koplietošanas ceļš, vai tad daudzajās vietās, kur tam ir stāvas nogāzes uzreiz aiz bitumena seguma, nevajadzētu būt metāla norobežojošajām barjerām? Ja pat gājējiem, kuriem 30km/h ir nesasniedzams ātrums. tādas barjeras ir paredzētas daudzviet trotuāru malās.

  17. Te nekas nav jāskaita protams visi brauks pa labāku ceļu vai meklēs tādu variantu smieklīgs risinājums tai skaitīšanai.

  18. dēliņ Raimīt, visi nebrauks, pa “labāku ceļu” brauks tie, kam ir iespēja “apgūt” pašvaldības un ES naudu, aizņemtu naudu, ko būs jāatdod tev un vēl taviem bērniem, nodokļu veidā

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.