Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Raidījums: Vieniem nobrauktuves noasfaltē, citiem – nē; remontdarbos apdala Bauskas novada iedzīvotājus

Bauskas novada iedzīvotāji neizpratnē, kāpēc autoceļa Bauska-Aizkraukle (P87) remontdarbos vairākās vietās nenoasfaltē nobrauktuves no šosejas uz pašvaldības ceļiem, kamēr daudzviet, pat vietās, kur dzīvo mazāk iedzīvotāju, nobrauktuvēs no galvenā ceļa uzklāj asfalta segumu, ziņo raidījums “Bez Tabu”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Bez Tabu” redakcijā vērsās Bauskas novada Likvertenu ciema iedzīvotāji, kuri uz un no mājām dodas pa pašvaldības ceļu, kas piekļaujas šosejai P87. Iedzīvotājus priecē, ka šosejai būs jauns segums, bet ir neizpratnē, kāpēc nobrauktuve uz pašvaldības ceļu nav noasfeltēta. Šāda situācija ir arī citos autoceļa P87 pieslēgumos, tikmēr vairumam pievadceļu pieslēgumu vietas ir noasfaltētas.

Uzklausītie pauda neizpratni un vaicāja: pēc kādiem kritērijiem lemts, kuras nobrauktuves asfaltēt, kuras – nē. Kamēr Likvertenos dzīvo vairāki demiti iedzīvotāji, un viņi palikuši bez sakarīgas nobrauktuves, tikmēr citviet ar asflatētu nobrauktuvi aplaimots mazāks skaits iedzīvotāju.

Gar remontētās šosejas brauktuvi uzbērta grunts nomale, kas kalpo arī kā uzbrauktuve uz šosejas no pašvaldības ceļa. Pagaidām tā kaut cik lēzeni ļauj uzbraukt uz šosejas, bet iedzīvotāji ir pārliecināti, ka spēkratu slodzes rezultātā tā tiks izdangāta. “Tā tiks ātri izbrauktāta, īpaši slapjā laikā. Katras divas nedēļas nāksies piebērt segumu. Nezinu, vai tas ir lietderīgi. Mūsuprāt, lietderīgāk būtu noasfaltēt,” uzskata iedzīvotāja Līga.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Iedzīvotāji norāda, ka konkrētajā vietā, uzbraucot uz šosejas, pārredzamība nav no labākajām, tāpēc ērta uzbrauktuve, viņuprāt, gādātu arī par drošību. Iedzīvotāju viedoklim pievienojas arī Līga Vasiļauska, Vecsaules pagasta nodaļas vadītāja.

“Bauskas novada pašvaldības iestāde Bauskas apvienības pārvalde pagājušonedēļ nosūtīja vēstuli ”Latvijas Valsts ceļiem” ar lūgumu uzklāt asfalta seguma kārtu uz šīs nobrauktuves. Es uzskatu, ka nobrauktuvēm uz pašvaldības ceļiem pilnīgi noteikti jābūt asfaltētām, neskatoties uz to, ka kaut kādu apstākļu vai kļūdas dēļ tas nav izdarīts pagātnē. Ir atstāts grants segums. Uzsākot braukšanu, tiek veidotas bedres. Šīs bedres nelabi ietekmē transportlīdzekļus un jaunuzklāto asfalta kārtu, kuras kante tiek nolauzta. Es karreiz kā laimes spēlē braucu uz tā ceļa. Es tiešām neko nesaku, ka uz vienu māju [nenoasfaltē], bet šajā projektā uz diviem pašvaldības ceļiem nav izveidotas nobrauktuves. Kāpēc? ”Latvijas Valsts ceļu” oficiālā atbilde ir: jo tā ir vēsturiski. Varbūt varam labot vēsturi?” tā L. Vasiļauska.

VAS “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) Komunikācijas daļa norādīja, ka remontdarbos neveic ceļa pārbūvi, bet gan maina segumu, kas nozīmē, ka asfaltu klāj vietās, kur tas bijis arī iepriekš.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Šis ir vienkāršotais atjaunošanas projekts. Tādos segums tiek saglabāts tāds, kāds vēsturiski ir bijis. Proti, tur kur bija asfaltētas nobrauktuves, tās tiek asfaltētas, kur nebija – netiek. Lai uzklātu asfaltbetona segumu grants nobrauktuvēs, būtu nepieciešama projektēšana un pārbūve,” paskaidroja uzņēmumā “Latvijas Valsts ceļi”.

Lai pārbūvētu grants segumu par asfalta, tai skaitā pieslēgumus, nepieciešams pilns tehniskais projekts, kas paredzētu lielākas izmaksas, norādīja LVC.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (1)

  1. Šajā valstī lēmēji kārtejo reizi lēmuši ne ar galvu , bet caur citu vietu , uzliek asfaltu uz ceļa , kur nav ne bedru , ne plaisu , aizbildinoties ar padrupušām maliņām , tā vietā , lai uzklātu asfaltu no Ozolaines virzienā uz Bārbeli vai Skaistkalni , un cilvēkiem nebūtu jādauza auto piekare pa pielijušu , izdangātu ceļu .

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.