
Autoceļš V1038 Mežotne–Viesturi–Jaunsvirlauka, kurš šķērso Jelgavas un Bauskas novadu, jau gadiem ir kritiskā stāvoklī. Grants segums ir bedrains, izskalots un vietām gandrīz neizbraucams, radot nopietnas problēmas gan iedzīvotājiem, gan skolēnu transportam, operatīvajiem dienestiem un lauksaimniekiem, ziņo TV3 raidījums “Bez Tabu”.
Konkrētais grants ceļš bieži ir izšķīdis un ļoti bedrains, raidījumam “Bez Tabu” sūdzējās apkaimes iedzīvotāji, sacīto pierādot ar video un foto liecībām. Arī dienā, kad “Bez Tabu” aplūkoja un ar automašīnu notestēja ceļa segumu, satiksmes artērija žurnālistiem šķita ļoti sliktā stāvoklī, bet, kā norādīja vietējie iedzīvotāji, todien segums bija ciešams, jo to cietinājis sals.
“Nezinu, kādi ir valsts nodomi. Varbūt tad jāslēdz skola, lai nav jābrauc uz to. Varbūt gaida, kad te apmirsim. Ja te būtu jābrauc “ātrajai palīdzībai”, stipri šaubos, vai paspētu laikā. Ceļš ir krimināls! Esmu zvanījis ceļa apsaimniekotājiem. Tur mani “atšuj” vai sūta uz citu kabinetu. Tur es atkal stāstu no jauna. Visbeidzot, sapratu, ka lielas jēgas nav. Atstāju to Dieva rokās, jo Dievs visu redz!” raidījumam pauda vietējais iedzīvotājs Alans.
Kad Latvija bija sadrumstalota daudz vairāk pašvaldībās, Rundāles novada pašvaldība attīstības programmā 2019.-2025. gadam bija iegrāmatojusi, ka konkrētais, valstij piederošais ceļš tiks asfaltēts, lai uzlabotu transporta infrastruktūru un mobilitāti. Acīmredzams, solījums nav pildīts.

Šodien vietvaras vairs “nelej medu ausīs” iedzīvotājiem, vien stāsta, ka mudina “Latvijas Valsts ceļus” (LVC) neaizmirst par iedzīvotājiem.
“Pašvaldība ir informējusi LVC par ceļa slikto stāvokli, lūdzot, piemēram, greiderēšanas darbus, un jau vairāku gadu garumā vēlas to redzēt prioritāri pārbūvējamo ceļu sarakstā. Taču pašvaldības rīcībā nav informācijas, kad tieši konkrētais ceļa posms varētu tikt rekonstruēts,” raidījumam skaidroja Jelgavas novada pašvaldībā.
“Bez Tabu” neizdevās noskaidrot, vai un kādi ir LVC plāni attiecībā uz šo ceļu, jo līdz sižeta samontēšanai uzņēmums neatbildēja uz raidījuma jautājumiem.
Vairāk uzzināt par šo tematu var, noskatoties video.
Nu neizskatàs jau gan ka cels bùtu neizbraucams,bedrains kà lielàkà dala grants celu,
LVC mājas lapā ir sarakstiņš ar ceļiem, ko ir “aicinājums” pārņemt Pašvaldībām…
Naudas nav. Samierinieties.
Dzīvot laukos ir ekskluzīvi.
Tajā galā zemnieki miljonāri. Viņiem arī nav naudas? Kur paliek viņu nodokļi? Kāpēc šie zemnieki nevar uztaisīt PP kā Ķekavas apvedceļam?
noskaidrot to, kas paredzēts vietējo valsts pārraudzībā esošo ceļu padarīšanai par ceļiem klasiskajā nozīmē, ne tādos, kādus tos aprakstījuši mūsu klasiķi vēl aizpagājušajā gadsimtā. rudeņos un pavasaros neizbraucamus. Toties zināms ir satiksmes ministra paustais, ka papildus jau “atrastajiem” kautkur 20 mlj, rail Baltica akūtajām vajadzībām, šogad papildus nepieciešami vēl 80 miljoni un pēc FM Ašerādena teiktā, tie būs “jāatrod” pašā Satiksmes ministrijā, no tai piešķirtajiem budžeta līdzekļiem. Tātad, ne tikai valsts ceļu remots, bet arī jau iesāktais apvedceļa ierīkošanā, var aiziet gar degunu. Jo neizpildot ES prasības, var nākties valstij atmaksāt visu šajā rail Baltica jau ieguldīto un izšķērdēto naudu, jo pat viens kilometrs sliežu vēl nav uzbūvēts. Bet jūs te par ceļiem, priecājieties, ko mēs tepat Bauskā jau esam paveikuši miljonus vērtajos objektos un cik vēl paveiksim, ja paliksim vai tiksim pie varas.
Jūs visi komentētāji ja jūs katru dienu brauktu pa šo ceļu tad jūs savus murgus te nerakstītu. Kur ir apsolītais asfalts Okmaņa kungs?
Vietējais, bruacam. Un skaidrs, ka nebūs.
Pritonīgi ceļi.
Satiksmes ministriju ir jālikvidē un tos liekēžus jāsūta ceļus labot
turklāt informācijas bada dēļ nespēj saprast, ka šāda situācija ir gandrīz visur valstī un autobusi dažviet atsakās plānotos reisus izpildīt. Okmanis kaut ko līdzēs, slima suņa murgi…