Uz Bauskas šosejas (A7) posmā no Iecavas līdz Bauskai turpinās intensīvi būvdarbi un autovadītājiem jārēķinās ar papildu laiku ceļā, informēja uzņēmumā “Latvijas Valsts ceļi” (LVC).
LVC pārstāve Anna Kononova pastāstīja, ka būvdarbos posmā no Iecavas līdz Bauskai (44,8–65,45 km) zem šosejas pie Dāliņiem ir iebūvēta jauna caurteka, un šajā vietā ir uzklāts pagaidu asfalta segums. Paredzētajās vietās ir izbūvētas caurtekas nobrauktuvēs. Tiek demontētas sabiedriskā transporta pieturvietu platformas. 19. jūlijā pabeigta caurtekas izbūve Kalna un Draudzības ielas krustojumā Bauskā. Turpinās asfaltbetona seguma izlīdzinošā frēzēšana.
Patlaban plānots, ka no trešdienas, 20. jūlija, šo Bauskas šosejas remontdarbu posmu, sāks asfaltēt no Iecavas puses.
A. Kononova paskaidroja, ka būvdarbu posmā no Iecavas līdz Bauskai ir vienlaikus divi reversās kustības posmi, jo notiek seguma izlīdzinošā frēzēšana un asfaltbetona ieklāšana. Abos posmos transportlīdzekļu satiksmi pa vienu braukšanas joslu organizē satiksmes regulētāji, lai atkarībā no satiksmes plūsmas un intensitātes nodrošinātu pēc iespējas raitāku satiksmi abos virzienos. Autovadītājiem jārēķinās, ka 23 kilometru garā būvdarbu posma šķērsošana, var aizņemt 30-50 minūtes.
Darbi tiek organizēti darba dienās, kā arī sestdienās, bet naktīs un svētdienās būvniecības process tiek pārtraukts.
Darbus par 6 048 292 eiro ar pievienotās vērtības nodokli veic SIA “Strabag” un tos plānots pabeigt šā gada oktobrī.
Bauskas šosejas (A7) posms no Iecavas līdz Bauskai pilnībā pārbūvēts 2001.gadā, piesaistot Eiropas Savienības līdzekļus. 2013.gadā šim posmam atjaunota dilumkārta jeb virskārta.
Cerams saucamo čipingu nebērs virsū!
“var aizņemt 30-50 minūtes” – reāli x2.
Pietiek ņemties ar šo pusotru joslu muļķībām. Jātaisa divas joslas katrā virzienā un barjera pa vidu. Punkts.
Normāli būtu ceļu remontdarbus veikt naktīs, kad satiksme nav tik intensīva.
Pats braucu…ta ir, ka 3o gadu laika neviens nav aizdomajies par papildus cela joslam. Braucu un lukoju- katra cela puse ir vismaz 1,5 metri skembu zaliens…kam tas ir atvelets…sodien tas ir tranzita cels. Var viena virziena celu noasvaltet ar zelta piedevam, tacu tas kopejo situaciju neuzlabos….apbrinojami. cik lielai lobiskai spitibai jabut, lai turpinatu nesaprast vienkarso…nu nebus tas otras joslas. Turpinasiet braukt ar saviem bemberiem, videja atruma radara kontrole viena josla, ka ar padomju ziguli, pa svaigi uzlietu asvaltu, priecaties un but bezgala pateicigiem par to…
Tiem, kas te par joslu daudzumu uztraucās – divas joslas katrā virzienā ir paredzētas un valsts kaut kādos plānos (attīstības, transporta, satiksmes – galīgi neatceros kā saucas, Satiksmes ministrijas lapā gan jau ir) ir šis projekts paredzēts.. Pēc kādiem gadiem 10. Varbūt. No sākuma sāks no Rīgas puses šito visu čibināt, tad tur kaut kā sasaistās ar RB un Ķekavas apvedceļu un tad.. Tad gaidam, ko izdomās, lai tālāk nebūvētu 🙂
Ja neko platāku neveidos tad kāpēc jāpārtaisa tās autobusu pieturas esošajām nav ne vainas. Bet no kabinetiem labāk redzams.
Tas par to joslu uztrauksanos…Zel, ka manas paudzes laudis to nepiedzivos…ja 3o gadu laika nevareja pavirzit tranzita celu/ tas nav cels uz LV meza izcirtumu/ par 1, 5 metru plataku, katra puse, tad, kur ir garantija, ka to iespes veikt turpmakajos 1o gados…zinama ta planosana. Par 1, 5 m ka talak netiek ta netiek…braucu pa ventspils soseju. Pie kemeriem karteja grandioza raksana. Atkal abas malas m brivas joslas un baismigi gravji…lai man piedod, bet nu neprotiet jus LV ne projektet ne buvet autocelus…