Piektdien, 29. septembrī, pulksten 14.20 Bauskā 1945. gadā dzimusi sieviete vadīja automašīnu «Seat», veica kreiso pagriezienu, kad kāds jaunietis, velosipēda vadītājs, šķērsoja gājēju pāreju pie sarkanā aizliedzošā luksofora gaismas signāla.
Notika sadursme starp riteņbraucēju un automobili, velosipēda vadītājs cieta negadījumā un tika nogādāts medicīnas iestādē. Par notikušo sākts administratīvā pārkāpuma process, portālu informēja Valsts policijas pārstāve Rūta Strautniece.
Cik gadu bija jaunietim?
No kāda vecuma sākot var saukt par sirmgalvi?? Sviests.
Un no kāda par plikgalvi?
manu komentaru izdzesa. Kad rakstiju ka Bauskas dzives zurnalistiem nav manieru .ha.patiesiba acis koz.
Cerams ka riteņbraucējs tiks administratīvi sodīts. Kā arī morālā kompensācija pret sirdstrieku seat vadītājai.
Ja vadītājs veica kreiso pagriezienu un riteņbraucējs šķērsoja gājēju pāreju pie sarkanās gaismas, tad var secināt, ka vadītājs manevru veicis pie sarkanās aizliedzošās gaismas, jo pirms pagrieziena luksofora rādītājs vadītājam ir tieši tāds pats kā riteņbraucējam, kurš šķērso ielu.
Lasot tikai virsrakstu, rodas iespaids, …sirmgalve uz gājēju pārejas notriec velosipēdistu… baigā super sirmgalve…
Nav gan vienmēr, kā Tu saki. Esi uzmanīgs…
vai arī “dīvaini” tie satiksmes noteikumu pārkāpumu izvērtētāji? Vai, nogriežoties krustojumā, vadītājam nav jāpalaiž tie gājēji, kuri šķērso brauktuvi tajā ielā, kurā braucējas iegriežas? Laikam turpinājums tam skatījumam, ka vainīgs ir tas braucējs, kuram sānos ietriecas braucējs, kurš veic kreiso pagriezienu, nepalaizdams taisni braucošo apdzenošo mašīnu?
jo, var ceļā gadīties “šūmahers”, kam viemēr, izskatās, būs taisnība, jo viņam pēc amata vai draudzības vārdā pienākas vairāk taisnības. Un, kā redzams komentāros, šādam viedoklim ir ne mazums piekritēju
Puika brauca pie sarkanās gaismas un tajā pašā brīdī vadītājai dega papilsekcija zaļā gaisma .Atrodoties jau uz gājeju parejas vaditaja notrieca ,jo viņš jau bija ceļa vidū. Aculiecniece izsauca neatliekamo palīdzību.
neviens luksofors, kaut aprīkots ar papildsekcijām, vadītājam nenorāda, ka nogriežoties uz šķērsojamās brauktuves, to pa gājēju pāreju ejošiem vai braucošajiem būtu iedegts aizliedzošais signāls. Satiksmes noteikumos vien rakstīts- nogriežoties krustojumā, ir jāpalaiž to šķērsojošie gājēji, pie kuriem arī jāpieskaita uz velosipēda esošie, jo neviens nevar izmērīt, vai viņš braucis ātrāk, kā iet gājēji