Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Skaistkalnē darbu sāk Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Otrais Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs Vecumnieku apvienībā otrdien, 8. februārī, atklāts Skaistkalnē.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Foto: Gija Spula

Bauskas novada pašvaldībā informē – lai iedzīvotājiem nodrošinātu ērtāku ne tikai pašvaldības, bet arī valsts pakalpojumu saņemšanu vienuviet, no 8. februāra pašvaldības klientu apkalpošanas centrs Skaistkalnes pagastā kļūs par Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC), kurā iedzīvotājiem būs iespēja saņemt pašvaldības, kā arī valsts iestāžu pakalpojumus. VPVKAC savus pakalpojumus sniegs pagasta nodaļas ēkā Skolas ielā 1 Skaistkalnē.

Klātienē VPVKAC var pieteikt noteiktus Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts ieņēmumu dienesta un Lauksaimniecības datu centra pakalpojumus. Tiks sniegta arī informācija par Lauku atbalsta dienesta, Nodarbinātības valsts aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Uzņēmumu reģistra, Valsts darba inspekcijas un citiem e-pakalpojumiem un palīdzība to lietošanā

Foto: Gija Spula

Skaistkalnes pagasta nodaļas vadītāja Ineta Skustā atklāja, ka centra speciāliste būs pagasta lietvede kasiere Sandra Romaņenkova. «Strādāsim pēc vienotā darba laika, kāds noteikts visā pašvaldībā. Šādu centru Skaistkalnē izdevies atklāt, jo Skaistkalne bijušajā Vecumnieku novada teritorijā ir otrs lielākais ciems. Pagājušajā gadā pirms pašvaldību vēlēšanām bijusī pašvaldības izpilddirektore Aiga Saldābola teica, ka novadā ir iespējams paplašināt šo centru pieejamību. Tad arī Skaistkalne tika izvēlēta kā otrs lielākais ciems toreizējā pašvaldībā,» informē I. Skustā, kura atklāja, ka centrs atradīsies pagasta nodaļas ēkas pirmajā stāvā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

«Bauskas Dzīve» interesējās, ko par jaunajām iespējām teic vietējie iedzīvotāji. Skaistkalniete Laima Indriķe sacīja, ka pakalpojumus klientu centrā izmantos. «Man tās ir tāpat kā kaimiņu durvis, saprotams, ka izmantošu sniegtās iespējas. Iedzīvotājiem valsts nāk tuvāk, bet lai tik iedzīvotāji saprot, ka vispār ir šāda iespēja. Daudzi jau nezina, ka šāda iespēja ir arī Vecumniekos, tāpēc brauc uz Bausku. Kaut tik būtu izmantotāji!» teic L. Indriķe.

Skaistkalnietis skolotājs Gunārs Puziņš atzīst, ka Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru pakalpojumus klātienē nav izmantojis. «Tagad elektroniski varu izdarīt teju visas nepieciešamās lietas un saņemt pakalpojumus. Noteikti labi ir tiem, kas datoru bieži neizmanto. Šādā veidā pakalpojumi pieejami tuvāk,» saka G. Puziņš.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (2)

  1. tajās “klientu apkalpošanas centra” telpās vispirms vajadzēja izvietot doktorātu, ne pašvaldībai piederošajā īpašumā izmitinātu?

    1
    6
  2. Doktorātam labas, gaišas,plašas par projektu naudu izremontētas, maz izmantotas telpas ir Tautas nama ēkā ar centrālo apkuri.

    1
    5
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.