Iestājoties rudenim, Bauskas novadā sākušies aktīvi ceļu remonti. Bauskas novada domes sēdē deputāti pauda šaubas, vai izdosies apgūt šim gadam apgūto finansējumu, bet iesaistītās personas pauda pārliecību, ka viss notiks.
Tāpat kā augusta domes sēdē, tā arī septembra domes sēdē 29. septembrī deputāti interesējās par to, kā rit darbi būvēs, jo pašlaik ir atskaites tikai par 20 procentiem no tā, ko bija plānots paveikt. Bauskas novada attīstības un būvniecības departamenta vadītājs Mārtiņš Veinbergs norādīja, ka virkne projektu ir jau teju pabeigti, tai skaitā Ceriņu iela Vecumniekos un dokumentācija drīz būs sakārtota, reizē uzrādot projektus pabeigto sarakstā.
Bauskas novada izpilddirektora vietnieks Jānis Kalinka uzsvēra, ka darbi notiek uz daudziem ceļiem – posmos Plūdoņi–Bērziņi, Kalte–Cīruļi, Jumpravas ciems–kapi, Krasta ielā Bauskā, Priedītes–Mežotne, piebraucamā ceļa posms pie ceļa Iecava–Stelpe un citur. M. Veinbergs stāstīja, ka vislielākie darbi notiek Grenctāles ciema Liepu ielā, bet komunikācija ar uzņēmēju esot laba, visticamāk, šogad paredzēto izpildīs.
Bauskas pilsētas Krasta ielas iedzīvotājus interesēja, vai ielā darbus pabeigs šogad vai asfaltu tomēr uzlies tikai nākamgad. «Saskaņā ar noslēgto līgumu pārbūves darbu veikšanas grafiks ir 14 nedēļas. Tā informē Bauskas apvienības pārvalde. Ja būs piemēroti laikapstākļi, tos pabeigs šogad. Ja laikapstākļi vai citi neparedzēti apstākļi darbus kavēs, pastāv iespēja, ka asfalta segums tiks uzklāts nākamgad. Pašlaik par to nekas neliecina, tāpēc, kā jau minējām, darbus plānots pabeigt šogad,» informē Bauskas novada sabiedrisko attiecību nodaļa.
Tas, ko šogad nesagaidīs, ir potenciālās joslu izmaiņas Kalna ielā Bauskā. «Šogad Kalna ielas platuma samazināšana nenotiks. Tā informē Bauskas apvienības pārvalde. Pašlaik ar VSIA «Latvijas Valsts ceļi» saskaņo satiksmes organizācijas izmaiņas tikai vienā Kalna ielas posmā. Kad to veiks, sabiedrību informēs,» atbild Bauskas novada sabiedrisko attiecību nodaļa.
Aplauzās….
Uzskaitvedis meklē un skaita pazudušo mantu
Paldies!
Ko tad te pusgadu murgoja? Lielie darītāji…
Imitēja domāšanu
Vai projekts par brauktuves joslu samazināšanu ir sagatavots un apstiprināts? Ja ir -CIK samaksājām?
Tā iela ir asfaltēta.
Šoreiz,pašvaldības muļļāšanās ar projektu, vairumam saprātīgo cilvēku ir nākusi par labu!
Uz pārejas spaidot telefonu pat lēnināšana neglābs no saplacināšanas.
Nu loti patik tas viss. Ka jau bauska…domaju, ka nakosgad bus tapat ka sogad…
Nekāda lunēšana un darbības un rūpju imitēšana neko nemainīs! Apvedceļu vajag tūlīt! Apvedceļš izplānots jau 80gados. Galu galā nav kalnu zeme! Divas mazas upes, vajag nieka 2tiltus un mazliet pielabot esošos celus,uzklāt asfaltu.
Kā tad domā dzelzsceļu un dzelzsceļa tiltus būvēt? Visas kravas pa Bauskas lāpītajām ielām? Bauska kļūs par tankadromu. Apvedceļš ideāli derētu kā Rail Baltic tehnoloģiskais ceļš būvējot dzelzceļa tiltus un dzelzceļu. Laikam pieņēma likumu, ka pie Rail Baltic nedrīkst piekarināt liekus un neattiecināmus izdevumus, bet pa gaisu līdz Mēmeles dzelzsceļa tiltam kravas neaizlidos, būs būvniecības tehnoloģiskais ceļš.
-> Aleluja
Nezinu vai apstiprināts, bet gatavoja gan (bija citā rakstā minēts), kaut kāda summa tur arī figurēja, man atmiņā palikuši 20 000 EUR, bet varu kļūdīties.