Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Šovasar pārkārtos satiksmi pa vienu joslu Kalna ielā Bauskā; ar sastrēgumiem jārēķinās

Šovasar plānots ieviest satiksmes organizācijas maiņu Kalna ielā Bauskā, portālu informēja Bauskas novada domē.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Satiksmes organizācijas projektu izstrādājis Madonas novada uzņēmums SIA “Fundamentum”. Bauskas novada pašvaldība aprīļa sākuma izsludināja iepirkumu “Satiksmes organizācijas izmaiņas Kalna ielā Bauskā”, liecina informācija elektroniskajā iepirkumu sistēmā. Saskaņā ar nolikumu pretendentiem piedāvājumi jāiesniedz līdz šodienas, 20. aprīļa, pulksten 16.

Saskaņā ar aktualizēto informāciju pašvaldības izsludinātajā iepirkumu konkursā savu piedāvājumu iesniedzis tikai viens komersants-Bauskas novada uzņēmums SIA “Viona”, kas minētos darbus apņēmies veikt par 84 310, 26 eiro bez PVN. Citu pretendentu piedāvājumu nebija.

Bauskas apvienības pārvaldes būvinženiere Agita Eglinska paskaidroja, ka joslu samazināšana pamatā tiks panākta ar horizontālo apzīmējumu ieviešanu. Paredzēts, ka no Rīgas puses pa kalnu katrā virzienā būs viena josla. Satiksmes mierināšanai Mēmeles tilta galā tiks izveidots pagaidu satiksmes rotācijas aplis.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Atbilstoši izstrādātajam projektam tā ierīkošana paredzēta ar betona norobežojošām apmalēm, pie iebraukšanas aplī izvietojot ātrumu slāpējošās gumijas. Apļa vidū rezervēta vieta vides objektam, bet pagaidām pašvaldība nav izlēmusi, kāds tieši objekts te atradīsies.

Rotācijas aplis tiek atzīts par vislabāko ātruma kontroles veidu krustojumos ar augstu pieejošo satiksmes ātrumu. Satiksmes drošība rotācijas apļos uzlabojas ne tikai tādēļ, ka tajos samazinās braukšanas ātrums, bet arī tādēļ, ka būtiski mazāk ir konfliktējošo braukšanas manevru.

Viena josla katrā virzienā ieplānota arī uz Mēmeles tilta, savukārt aiz tā pirms Rīgas ielas, braucot no Rīgas puses, būs divas joslas, kur viena aizies taisni, bet no otras varēs pagriezties tikai pa labi, tālāk sekos viena josla, kura pāries divās joslās, labā ies taisni augšā, bet blakus josla tiks paredzēta tikai kreisā pagrieziena veikšanai uz Plūdoņa ielu. Uzbraucot kalnā būs viena josla, bet aiz iebrauktuves Kalna ielā 1 būs divas joslas, kur viena iecerēta kustībai taisni, bet otra, lai nogrieztos pa labi.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Brauktuves vidū būs iekrāsotas drošības salas uz kurām pārvietoties ir aizliegts. Norobežojošie ceļa stabiņi šeit nebūs,” skaidro A. Eglinska. Viņa atzīst, ka pilsētniekiem šovasar ar sastrēgumiem ir jārēķinās. Satiksmes organizācijas ieviešanai plānotas astoņas nedēļas.

“Ja nesekos pārsūdzības, jūnijā darbiem vajadzētu sākties. Laikietilpīgākā būs pagaidu satiksmes rotācijas apļa izbūve,” teic A. Eglinska, piebilstot, ka naktīs darbi netiks veikti, jo tas būtiski sadārdzinātu šo procesu.

Foto: Ivars Bogdanovs

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (45)

  1. Joprojām nesaprotu, kāpēc ir jāveido vēl lielāki sastrēgumi par jau esošajiem? Kam no tā būs labāk? Kurš būs ieguvējs? Mani pārņem šausmas, iedomājoties, kas notiks vasaras beigās, rudenī – intensīvajā ražas vākšanas laikā. Novēlu, visiem Bauskas domes “gaišajiem” prātiem, no sirds izbaudīt mīcīšanos sastrēgumā starp dūmojošām fūrēm.

    87
    4
  2. Fūres locīsies kā čūskas pa Kalna ielu, tikai kas notiks ar jauno satismes organizāciju, kad uzsnigs sniegs?

    43
    1
  3. vēl trubas salieciet lai šādi tādi Lohi,nemauc pa joslām pretī kuras domātas lai nogrieztos pa labi,vai pa kreisi,iditisms kāda kūltūra,lec kaut upē kad tev nāk pretī,pat satiksmes autobuss…..Kur tā kūltūra???Joop

    5
    2
  4. Jā, kas liegs fūrei braukt pa veco ceļu? Tak iepriekš jau runāja, ka no saliņām diži lielas jēgas nav, jo vajag vai nu stabiņus vai arī kādas zaļās joslas ar bordēm, zālāju vai ko citu. Tagad tikai iekrāsos blīkš bākš un gatavs. Tikai te smirdinās gaisu divreiz vairāk un tā dzīves kvalitāte tikai pasliktinās. Vai ar šo domāts, tad atgriezt dzīvību vecpilsētā?

    16
    3
  5. “Satiksmes mierināšanai..”. Nopietni?! Vai vēl par maz sastrēgumu un izplūdes gāzu, ko iedzīvotājiem elpot?

    42
    3
  6. Un atkal mums atņems pašu dārgāko- tas ir Laiku. Jo vairāk sastrēgumu,jo varai pilnākās kabatas. Cik atkal cilvēkiem nāksies maksāt liekos uzdevumus-degviela,akcīze,dabas nodoklis. Tas viss no mūsu kabatām. Un tas laiks,ko cilvēks pavada sastrēgumos? Troksnis un izplūdes gāzes no stāvošām mašīnām? Varbūt lai Dome kādas trīs dienas pasēž Rātslaukumā zem klajas debess un izbauda šī murga patiesumu!!!

    35
    1
  7. 1*Zīme 715 ko plānots uzstādīt pie muzeja kalna virzienā, būs ļoti maldinoša. Mums jau viena tāda ir iebraucot Bauskā no Rīgas, kur daļa šoferu domā, ka tālāk ir 2 joslas, bet beigās izrādās, ka jāpārkārtojas atkal pa kreisi, jo josla vienkārši beidzās. Te būs tā pat, kāds iekārtosies kreisajā joslā un pēkšņi izrādīsies, ka tur ir tikai kreisais pagrieziens, un ņemot vērā ceļa krāsojuma kvalitāti Latvijā, tās sazīmētās bultas uz ceļa drīz vien pazudīs. “Nepareizi” iebraukusi fūre bloķēs pārējos, kas gribēs nogriezties uz Plūdoņa ielas. Tak salieciet tās zīmes 715 kopā ar 513, lai šoferis uzreiz saprot. Ja uz tilta vēl būs 513 + papildus zīmē 801, par labo pagriezienu , tad pirms kreisā pagrieziena uz Plūdoņa ielu tādas nav.

    2*Piekrītu jau kādam rakstītajam komentāram – lai veicas ar “mazo” apli pirms tilta un vispār ar visu šo ideju ziemas laikā ^^,

    3*Kaut arī “nedaudz” sakārtoja Rīgas un Kalna ielas krustojumu, taču kā parasti kaut ko darām, bet pa pusei. Ja es saprotu tad ir plānots tikai ceļa krāsojums, tad kas aizliegs kādam “aunam” apstāties uz Kalna ielas, lai mēģinātu veikt kreiso pagriezienu uz Rīgas ielu, un atkal traucēt satiksmi ? Vai kādam kurš tomēr nolems noriskēt un pa Rīgas ielu, taisni šķērsot kalna ielu ? Uzskatu, ka šajā krustojumā vismaz dažus stabiņus jau nu varēja atļauties uzlikt.

    4*Vai ir plānots kaut ko darīt ar luksoforiem uz Plūdoņa un Kalna ielas ? Tomēr mērķim būtu jābūt lai pa šo vienu joslu mēs maksimāli ātrāk varētu izbraukt cauri pilsētai, un nevis pa nakti, no rītiem stāvētu un gaidītu uz zaļo gaismu, kaut gan nav neviena gājēja kurš šķērsos ielu vai šofera kurš vēlas izgriezties no Plūdoņa ielas.

    19
  8. Pašvaldība nezina vēl kādu vides objektu ievietot aplī. Lūdzu tak ielieciet pašu Okmani, tādā pozā kā Ļeņins sēdēja blakus administratīvajai ēkai. Lai visi zina, kam pateicība par šo visu, kas tagad darās Bauskas novadā.

    63
  9. Gaužām kļūdains lēmums. – Rezultāts būs sliktāks nekā tas ir pašlaik. Fūrēm, mašin’;am un gājējiem manevrējot pa neloģiskām trajektorijām pieaug risks izraisīt avārijas. Lēnā satiksme un korķi vēl vairāk piesārņos pilsētu.

    44
    1
  10. Pareizs lēmums, varbūt tās fūres saskaroties ar neērtībām sāks meklēt citus, varbūt vieglākus ceļus, piemēram, caur Eleju.

    9
    22
  11. Dunduki no domes- Okmanis un Mačeks uztver vēlamo par esošo! tā, kā viņi iedomājas neviena satiksmes organizācijas shēma nestrādās! Un Fundamentum uzzīmē to, ko lauķi liek. Strādās tas vai ne, nav Fundamentum atbildība. Un šis ir tikai un vienīgi abu A atbildība.
    Balsojot atceraties personālijas un partijas.

    27
  12. Vai kaut viens var paskaidrot, kāpēc tas viss vajadzīgs? Lai vēl vairāk sačakarētu jau tā sačakarēto baušķenieku dzīvi?

    41
  13. Jauciet tak vienreiz to Bausku nost un tā vietā kārtīgu 20 joslu autobāni kā Ķīnā.

    27
    1
  14. Tad jau arī Slimnīcas ielas un Dārza ielas krustojumā būtu vajadzīgs luksofors, gar malu novietotas automašīnas no slimnīcas puses, nav droši pāriet ielu.., jo būs vēl intensīvāka braukšana…

  15. Un par šo gaišo ideju vajag ordeni.jau tagad dienas laikā ,ja vajag ko fiksi Bauskā paķert bez 1-2 st.neizbraukt.jānoperk būs labs kinoverķis un jāizbauda tas skats ,ka sezonas laikā pa tiem apļiem un atstātajām taciņām parvietosies lauksaimniecības tehnika.un lai dieviņš stāv klāt ,ja tur kaut kas notiks.kaut tikai riepa izsprāgs kādam atrie un ugunsdzēsēji var pat no saviem kantoriem nekustēt ārā.fūres tāpēc ,ka jāmīcās caur pilsētu maršrutu nemainīs viņiem maksā par laiku un kāda starpiba,kur tas paiet pilsētas korķī vai uz trases.ne pa velti ir teiciens….ja Dievs ,kādu grib sodīt tas atņem prātu.bauska var aizmirst par tūristiem.kas vienreiz iebrauks tai murgā vairāk te nerādīsies

    28
  16. atjaunojiet kaut vienreiz pilnībā nodilušās zebras pāreju vietās! Ko grābstieties kā miroņi gar svecēm!? Tāda sajūta, ka vienīgais, ka šos tukšpaurus nodarbina, kur vēl bezjēdzīgāk varētu izniekot nodokļu maksātāju naudu.

    30
  17. kamēr pašiem nav jābrauc pa šo ceļu, tikmēr var stādīt puķes ielas vidū…. varbūt strūklaka būtu feināka? jārīko aptauja….

    15
  18. Cik šis viss jandāliņš (tā pārkārtošana, ieskaitot sapulcēs izniekoto laiku, projektēšanu un visus būvdarbus) mums izmaksās? Cik jau samaksājāt tai Pudamentei un cik vēl esat nolēmuši izniekot?

    16
  19. Jau sāku cerēt, ka šī debilā ideja pačibējusi, bet nēe! Tomēr perinājuši kamēr izperinājuši! 😁

    24
  20. Sakārtojiet apvadceļu Bauskai un tad reorganizējiet satiksmi paša Bauskā….
    Protams kad satiksme Bauskā būs sačakarēta neviens no domes daiļdirsējiem atbildību neuzņemsies!

    39
  21. Salātu ielu nevar savest kārtībā. Bet uz kalna ielas Palmas stādīs kā ĒĢIPTĒ

    21
  22. Butu labak saveduši kartiba drausmigas Bauskas ielas. nevis taisijuši muļķibas uz kalna ielas. iekšpagalmi Bauska ir drausmiga stavokli ar mašinu jabrauc un jaraud.

    19
  23. Nu, rakstā jau minēts, ka Vionai atpogās 84,3 k, kas kopā ar PVN ir jau pāri par 100. Projekts jau arī bez saviem 20 k nebūs izticis (minu tā piesardzīgi). Gan jau vēl viss sadārdzināsies. Tad vēl tā opīša skulptūra uz apļa būs no zelta jāatlej, un, skaties, visi 200 000 skurstenī. Tas situācijā, kad atkal nekam pa īstam vajadzīgam “nav naudas”…

    13
  24. tad tas suns vismaz netērē nodokļu maksātāju naudu un ar savu laizīšanu nerada problēmas lielai daļai novada un ne tikai novada iedzīvotājiem.

  25. Cerams ka Bauskas pilsētas iedzīvotāji pēc domes šitāda gājiena reiz nāks pie prāta un balsos par jebko izņemot NA kandidātiem

    18
  26. Bija reiz anekdote: meiteni no laukiem dabūt vieglāk nekā laukus no meitenes. Te zināmas paralēles ar vietējiem vadoņiem.

    13
  27. Vajag gudri rīkoties. Ņemiet piemēru no Jūrmalas. Iebraucot Jūrmalā ir jāmaksā. Kādu naudu iekasētu no cauri pilsētai braucējiem. Viens un divi stāvus bagāta Bauskas pilsēta. Atliktu nauda apvedceļa izbūvei. Ar ko Jūrmala savādāka par Bausku?

    16
    1
  28. Ar Bauskas iedzīvotājiem nevajag tā izdarīties , vadzis lūzīs un šie izies uz tiltiem .

    8
    1
  29. Ja, tilta galā ar Mēmeles ielu tiešām uztaisīs apli, es nākamajās vēlēšanas noteikti balsošu PAR NA. Tur apli vajadzēja jau sen, tie, kas te pinkšķ par furēm, kas nevarēs izgriet – nu absolūtais stulbumu spriedelējums, ir taču Eiropas standarti, kas nosaka kaut kādus lielumus, Eiropā nemazums tādu mazu aplīšu, visi izbraucāmi, bet acimredzot baušķinieku braukšanas prasmes nav tās labākas, un vēl aplamie prātuļojumi par fūru šoferu veiklību, noteikti nevienam no gudrajiem komentētājiem nav attiecīgās kategorijas tiesības…

    5
    12
  30. Kas tā par debilu ideju, ka var apstiprināt ko tik murgainu, Bauska jau tā ir sastrēgumos, bet risinājums ir, aij nu uztaisīsim vēl lielākus sastrēgumus, šitādi cilvēki nedrīkst sēdēt šādos krēslos, nedrīkst pieļaut vienas joslas ieviešanu, vēl var visu atcelt, bet ja ieviesīs visus atlaist, Bauska tiek kropļot un bojāta, bet visādi purni tik rāda redzamību ka strādā bet patiesībā tik pašapliecināšanās un ne sūda neinteresē bauskas iedzīvotāji.

    16
  31. Okmanis uz vecumu ir nojūdzies. Grib uztaisīt kaut ko paliekošu, lai visi viņu slavētu, bet tā vietā visi viņu gāna. Miljons Mežotnes baznīcā bez ūdensvada. Sastūķēta Bauska. Kaut kādi mistiskie Rundāles avoti, par kuriem nevies nav dzirdējis utt.

    13
  32. Cik lielam dulburam jābūt, lai šādu ideju ierosinātu un cik daudziem dulburiem vēl jāpiekrīt.

    Paldies Jums Eglinska , ka pateicāt, ka jārēķinās ar sastrēgumiem. Kad nav ko darīt un teikt , tas nenozīmē , ka jābūvē aplis un jadzen tukša runa vai vēl labāk jālien domē.

    Ļoti bēdīgi, ka tik apšaubāmu projektu plāno īstenot.

  33. Eglinskas k pazīstu bija savulaik man macekle arī Jelgavā centrālās ielas bedru pietiek tā kā…bet vislielaka problēma paliek atklata- tranzīts…

  34. Tad jau sastrēgumi būs līdz pat topam. Varētu piehaltūrēt, mazgājot automašīnas, kamēr tās stāvēs.

  35. … un ko darīs šie “plānotāji”, kad šai vienā joslā kādam gadīsies neplānoti apstāties(tehniska probl3ma, avārija utml.) … vai ziemā kāda fūre netiks kalnā?

  36. Jā jau fūres ar visu kravu gāzās uz Ķekavas apli ar aliņiem un ko vēl tur,tad jau Bauskā būs tas pats.

    Galvenais,lai nav avārija pēc avārijas – avārijā!

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.