Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

“SPAR Latvija” ir ieinteresēta atvērt veikalus Bauskā, Iecavā un Vecumniekos

Pirmie starptautiskā mazumtirdzniecības veikalu tīkla “SPAR” veikali Latvijā tiks atvērti jūlija otrajā pusē, Saldū un Liepājā. Līdz šā gada beigām tiks atvērtas vēl vismaz trīs tirdzniecības vietas, tostarp arī Rīgā. Uzņēmuma mērķis Latvijā pirmajā darbības gadā ir veiksmīgi ienākt tirgū un piecu gadu laikā atvērt vismaz 200 veikalus, portālu informēja SIA “SPAR Latvija” pārstāve Lelde Bukovska.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņa skaidro, ka šobrīd tiek izziņots par tiem veikaliem, kur visi lēmumi un juridiskie procesi ir noslēgušies. Vaicājot, vai tirgotavas varētu tikt atvērtas Bauskā, Iecavā un Vecumniekos, L. Bukovska norādīja, ka uzņēmuma “SPAR Latvija” pārstāvji ir ieinteresēti atklāt veikalus arī pieminētajās vietās, taču pagaidām konkrētākas prognozes, kad tas varētu īstenoties, nevarēja pateikt.

L. Bukovska norādīja, ka “SPAR” tīkls strādā pēc franšīzes uzņēmējdarbības modeļa, kurā “SPAR International” ir franšīzes devējs, un “SPAR” katrā valstī (piemēram, “SPAR Latvija”) – franšīzes ņēmējs ar tiesībām pārvaldīt “SPAR” franšīzi noteiktā valstī un pārdot franšīzes tiesības attiecīgās valsts teritorijā. Katras valsts struktūrvienība (šajā gadījumā – “SPAR Latvija”) tālāk veido partnerības un slēdz franšīzes līgumus ar vietējiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Uzņēmumu īpašnieki patur savas pilnvaras un uzņēmuma īpašumtiesības, bet strādā pēc “SPAR” tīkla principiem un ar vienotu zīmolu.

SIA “SPAR Latvija” valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers akcentēja, ka šobrīd jauna spēlētāja ienākšanai vietējā tirgū ir vairāki labvēlīgi faktori.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Pēdējo gadu notikumi ir atstājuši lielu iespaidu uz mazumtirdzniecības nozari. Covid-19 radīto un valdības ieviesto ierobežojumu sekas, jaunu konkurentu ienākšana tirgū, pārrāvumi piegāžu ķēdē un preču pieejamība, pieaugošs darbinieku trūkums, inflācijas ietekme uz produktu cenām un, attiecīgi, pieprasījuma svārstībām – tas radījis milzu spiedienu tirgotājiem meklēt risinājumus kā restrukturizēt savu biznesa modeli un pielāgoties jaunajai realitātei. “SPAR” ienāk tirgū ar spēcīgu zīmolu, piekļuvi plašam sortimentam un savu zināšanu bāzi veikalu pārvaldē. Līdz ar to daudzi uzņēmumu īpašnieki un vadītāji saskata potenciālu izaugsmei un izvēlas pievienoties tīklam,” teic A. Vilcmeiers, piebilstot, ka uzņēmuma ilgtermiņa mērķis ir kļūt par trešo lielāko mazumtirdzniecības spēlētāju tirgū.

Pirmie “SPAR Latvija” tīkla veikali tiks atvērti reģionu pilsētās, Saldū un Liepājā, taču jau līdz gada izskaņai paredzēts atvērt tirdzniecības vietas arī Rīgā. Artūrs Gabaliņš, pirmo “SPAR” veikalu pārstāvis, norāda, ka lēmums par pievienošanos starptautiskajam veikalu tīklam bijis viegls.

“Mēs ticam zīmola vēstījumam, redzam tā spēcīgo izpildījumu pasaulē un vēlamies šo praksi ieviest arī pie mums. Kopīgi strādājot un pielietojot “SPAR” zināšanu bāzi un pieredzi, piedāvāsim augstas kvalitātes klientu apkalpošanas servisu un jaunu sortimentu. Tādējādi redzam potenciālu mūsu uzņēmumam celt apgrozījumu, attīstīties un paplašināties,” stāsta A.Gabaliņš.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“SPAR” piekopj vairāku formātu stratēģiju un tīkla veikali atšķiras galvenokārt pēc to lieluma un atrašanās vietas, kā arī sortimenta dažādības. Latvijā sagaidāmi teju visi veikalu veidi. “SPAR Express” ir mazo veikalu formāts, kurā atrodamas ikdienas gaitās noderīgas preces. Populārākais veikalu veids “SPAR”, kas būs arī Latvijā visplašāk pārstāvētais formāts, ir vidēja izmēra piemājas veikals, kurā atrodamas visas ikdienā nepieciešamās preces. Vairāk nekā 1000 m2 plašie “EUROSPAR” veikali pietuvojas lielveikalu formātam, bet hipermārketi “INTERSPAR” Latvijā tiks ieviesti tikai pēc izteikta pieprasījuma tirgū.

Pircēju galvenie ieguvumi apmeklējot “SPAR Latvija” tīkla veikalus būs patīkama iepirkšanās vide, augstas kvalitātes apkalpošana, svaigi produkti un konkurētspējīgs piedāvājums. Veikalu sortimentu veidos Baltijas iecienītākie ražotāji un zīmoli, kā arī “SPAR” privātās preču zīmes produkti no visām galvenajām produktu grupām. Latvijas veikalu plauktos nonāks gan “SPAR” ekonomisko, gan premium, bio un eco līniju produkti. Uzņēmuma plānā ir sniegt iespēju arī vietējiem ražotājiem piedāvāt savu produkciju “SPAR” veikalos un palīdzēt tiem palielināt produktu īpatsvaru, kā arī būt pirmajiem, kuri savos veikalos piedāvās vietējo ražotāju jaunumus.

“Kā jau stāstījām, “SPAR” produkcija veidos apmēram 20% no veikalu sortimenta. “SPAR” zīmola pamatvērtības ir svaigi produkti, plaša izvēle un augsta kvalitāte, tādēļ svaigie produkti veikalos būs no vietējiem Latvijas uzņēmumiem, un “SPAR” preču zīmes piedāvājumā pircēji atradīs plašu bakalejas preču sortimentu, kafiju un tēju, dažādus dzērienus, saldumus, konservētus produktus, kā arī nepārtikas preces. Neskatoties uz to, kādas produktu grupas piedāvāsim patērētājiem Latvijā, tie būs augstas kvalitātes, svaigi un konkurētspējīgi produkti,” stāsta A.Vilcmeiers.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (8)

  1. -> Bauska
    Kāda tur konkurence.. Tak cenas visos ir +/- vienādas. Varbūt kāds produkts vienā ķēdē lētāks, bet tad otrā cits ir par tik pat % lētāks un kopumā tas pats vien sanāk. Lidl vispār ir apkāsiens, jo cenas rādas nevis par kg, bet par 100g un vēl visādiem izdomātiem nestandarta daudzumiem.

    Vienīgais labums no jauna veikala tāds, ka darba vietas jaunas rastos.

    6
    2
  2. Ļoti labi būtu,ja Bauskā ienāktu šis veikals,mēs,baušķenieki ,par to tikai priecātos!

    10
    1
  3. Man lielas ka Bauska vairs nav vietas.lai buvetu vel kadu loelveikalu.jo neesam tak tik liela pilseta

  4. ja Lidl(ā) tev ir apkāsiens, tad kādēļ tu RiMI maksā vēl vairāk par lielākiem mēsliem? Nu nav LIDL tādas prakses, kā mūsu ierastajos RIMI un MAXIMA ar fasējumu 900, 800 un pat 700 grami ierastā kilograma vietā.

    7
    1
  5. SPAR nav lielveikali gandrīz. Pārsvarā tie ir samērā mazi veikali. Mazāki par Rimi, Lidl un Maxima. Nu varbūt pat mazāki kā Maxima X

  6. Nu beidz. Visi pelna uz kā vien var un kā vien māk. Iepirkt visu nedēļas ēdiena krājumu Maxima – Rimi – Lidl sanāk burtiski ar 2-3 atšķirību no lētākā uz dārgāko. Atkarīgs no atlaidēm.
    Lidl slavināt jau nu ir aplami, nav tur baigā medusmaize.

    2
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.