Novembra sākumā nepatīkams pārsteigums bija Mežotnes iedzīvotājam Aivaram, kurš autobusa pieturā gaidījis sabiedrisko transportu, bet to tā arī nesagaidīja.
“Izrādās, ka autobuss no Bauskas ar 1.novembri iznāk nevis pulksten 14.30, bet 15.20. Nogaidīju gandrīz līdz 15 un devos kājām uz mājām. Tā ir necieņa pret pasažieriem, ja mainās atiešanas laiks Bauskā, tad vienlaicīgi izmaiņām ir jābūt arī pieturvietās ārpus Bauskas!” piktojas Aivars.
Valsts SIA “Autotransporta direkcija” pārstāve Sanita Heinsberga paskaidroja, ka izmaiņas reģionālo autobusu maršrutu tīklā tiek vienmēr saskaņotas ar saistītajiem pārvadātājiem un plānošanas reģioniem, nereti arī ar pašvaldībām un būtiskas ietekmes gadījumā, piemēram, finansiālās, arī ar Sabiedriskā transporta padomi.
“Katrs ierosinājums no fiziskas (pasažieri) vai juridiskas personas (piemēram, pašvaldība) tiek izvērtēts, balstoties uz sniegto pamatojumu, kas apliecinātu, ka izmaiņas ir nepieciešamas un veidos ērtāku sabiedriskā transporta pakalpojumu vietējiem iedzīvotājiem. Nereti vietējas vietvaras ir vislabāk informētas par potenciālo izmaiņu nepieciešamību, var apkopot tās, izvērtēt un iesniegt ATD. Ja pamatojums ir bērni, jaunieši, skolēni, bet nav informācijas par citu pasažieru vajadzībām, ATD ņem vērā ierosinājumā sniegto informāciju un tad vērtē iespējas ieviest konkrētās izmaiņas,” teic S. Heinsberga.
Šajā gadījumā, atsaucoties uz iedzīvotāju priekšlikumiem, Bauskas apvienības pārvalde vērsās “Autotransporta direkcijā” ar ierosinājumiem veikt grozījumus reģionālās nozīmes maršrutu tīkla daļā “Bauska”, pielāgojot sabiedrisko transportu kustību skolēnu vajadzībām. Izvērtējot iesniegumu, direkcija saskaņoja, ka ar šī gada 1.novembri tiek veikti grozījumi reģionālās nozīmes maršrutu tīkla daļā “Bauska” maršrutā Bauska-Strēlnieki reisa Nr.05 plkst.14.30 atiešanas laiku no Bauskas nosakot plkst.15.20, tādējādi mainot arī saistītā reisa Nr.06.plkst.15.20 no pieturas “Strēlnieki” atiešanas laiku uz plkst.16.10.
S. Heinsberga norādīja, ka pārvadātāja, šajā gadījumā a/s “Nordeka”, uzdevums bija sniegt informāciju pasažieriem, tostarp laicīgi izvietojot informāciju informatīvajās planšetēs visās maršruta pieturās.
A/s “Nordeka” pārvadājumu daļas vadītājs Edvards Valdmanis atzina, ka šis gadījums ir dēvējams par nolaidību no uzņēmuma puses un atvainojās pasažieriem par sagādātajām neērtībām. Viņš apliecināja, ka šobrīd informācija pieturvietās ir atjaunināta.
Reklāma