Uz vietējā autoceļa Bauska–Mežotne–Bērzu skola (V1035) posmā no Bauskas līdz Mežotnei (0. –10,30. km) šajās dienās sākti seguma atjaunošanas būvdarbi, kas ilgs līdz šā gada oktobrim, «Bauskas Dzīvi» informē uzņēmuma «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) Komunikācijas daļa.
Satiksmi organizē ar ceļazīmēm un vadstatņiem, ātruma ierobežojums visā posmā 70 km/h, darbu vietā 50 km/h, ir viens reversās kustības posms. Lai izbrauktu būvdarbu posmu, autovadītājiem jāplāno līdz pusstundu ceļā, paskaidro LVC.
Būvdarbi sākti ar grāvju tīrīšanu, apauguma noņemšanu un caurteku būvniecību. Paredzēts ieklāt izlīdzinošo asfaltbetona kārtu un dilumkārtu. Vietās, kur tas ir nepieciešams, veiks iesēdumu remontu un ceļa profila labošanu ar karsto asfaltu u.c. darbus. Sakārtos ūdens atvadi – tīrīs grāvjus, remontēs un nomainīs caurtekas, kā arī atjaunos autobusu pieturvietas, paredzētos darbus uzskaita LVC pārstāvji.
Remontus veic SIA “SC Grupa” par līgumcenu 2 590 819,14 (ar PVN; līgumcena kopā ar seguma atjaunošanas būvdarbiem uz autoceļa Ozolaine–Skaistkalne–Straumes (V1003) pie Kurmenes), būvuzraudzību nodrošinās SIA “Būvju profesionālā uzraudzība”, informē LVC.
Attēlā – Uz ceļa Bauska–Mežotne sākušies remontdarbi, kas ilgs līdz oktobrim. Foto: Ivars Bogdanovs
Virsraksts “iespārda”…
Ehh, kāds varētu iedomāt aiztaisīt grambas uz Kalna ielas apļa.
āāā virsrakstu nomainījuši, bija TIKKO sāk remontēt …
10 km – 2,5 miljoni.. Tas jau tuvāk patiesībai skan. Nevis 3km pa 4 miljoni 😀
Plānots-10 km par 2,5 miljoni,beigās sanāks-3 km par 4 miljoni.
ja jau to ceļu remontētu pašvaldības nolīgta firma, tad “patiesības” paustais varētu būt patiesība, varbūt, drošības labad pat pareizinot ar 2
Vienreizeji. Šodien tur nobraucu un nemanīju, kas būtu jālabo. Ja nu vienīgi asas ceļa malas kur tiešām prasās piebērt šķembas. Bīstami tas būs ziemā, no pieredzes…
Jaatzist, ka bauska vispār izceļas ar novitatem- 1 km-1 nopietns cipars no nodokļu maksātājiem, kuri vēl gadiem naktis troksni mostisies, elpojot tranzīta rūgto smaku…principā par to būtu jāuztraucas LV valdībai, bet ne pilsetai. Ja tranzīts nevar pabraukt, lai arī domā…
Vēl neesmu skatījis to priedisu- Mežotnes ceļu…paziņas atzīst ka to spējot tikai bauska.cels uz ne kurieni…
Pēc pēdējā lasīta var spriest- bauska 1km/ 1 milj. Un bez ierunām…
Var tikai pabrīnīties, cik nelietderīgi tiek tērēti nodokļu maksātāju resursi…
Vakar izdevās nobraukt pa to brīnumaino ceļu, kas nod. M. Esot izmaksājis vairāk par
300 ooo un tā ir fantastika…Savukārt, tur, kur kursē satiksmes auto un dzīvo ļaudis ceļa segums rudenī un pavasari nav izbraucams…vai nav laiks tajā visā iesaistīties citiem vērtētājiem!?…
Labprāt gribētu palasīt to ekonomiski pamatoto izvērtējumu un visus akceptus, saistībā ar priedites- Mežotne ceļa izbūvi…tāpēc jau ar ceļiem lv gala netiek. Ceļus bruve, kur neviens nebrauc un labu asfaltu dira ik pēc gada…
Ceļus būvē tur, kur dzīvo vai vasarās atpūšas kungi, deputāti, mēri, ministri un visu citu izmēru prezidenti. Kas tur ko nesaprast. Kamēr ir amatā, tikmēr par katru cenu jāizmanto iespēja pavairot sava īpašuma vērtību.