Iecavas kultūras namā svētdien, 15.decembrī, notika tradicionālais skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) tirdziņš «Cits bazārs», kurā starp 42 dalībniekiem vairāku nomināciju balvas saņēma Bauskas novada topošie uzņēmēji.
Kultūras nama mazo zāli dienas pirmajā pusē piepildīja jaunieši ar oriģināliem un dāvanām piemērotiem produktiem, ko izdomājuši un gatavojuši pašu spēkiem. Vairāki SMU saražoto pārdeva pāris stundās, jo tirdziņš tuvējās apkaimes cilvēku vidū ir iecienīts. SMU piedāvājumu un prasmi pārdot novērtēja gan jauniešu vecāki, gan pircēji, gan žūrija.
Labākā pārdošanas komanda pamatskolu konkurencē ir Iecavas vidusskolas SMU «LouLou», uz zināšanām balstītus produktus piedāvā vidusskolu grupā Iecavas vidusskolas SMU «Floracube», pamatskolu grupā – «Artistic Appetite» no Bauskas pilsētas pamatskolas. Pamatskolu grupā par daudzsološāko biznesa potenciālu balvu saņēma Iecavas vidusskolas SMU «Body beauty», par ilgtspējīgāko produktu – «Denese’s Desire» no Iecavas vidusskolas.
Balvu par labāko stendu abās grupās saņēma Iecavas vidusskolas SMU – vecāko skolēnu konkurencē «PowDust», jaunāko – «M&A». Divas Iecavas vidusskolas SMU saņēma balvas vidusskolu grupā – «C&C» uzteica par labāko produkta zīmolu, «Discover Latvia» – par labāko dāvanu.
Balvas saņēma arī SMU no Jelgavas Valsts ģimnāzijas un Spīdolas ģimnāzijas, Mārupes Valsts ģimnāzijas, Baldones vidusskolas, Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas, Rīgas Valsts tehnikuma, Bērzaunes pamatskolas, Olaines 1.vidusskolas.
Reģionālo tirdziņu «Junior Achievement Latvia» programmā rīkoja Iecavas vidusskolas skolotāja, SMU konsultante Antra Pāruma. Žūrijā bija vairāku vietējo un valsts mēroga uzņēmumu un institūciju vadītāji un speciālisti, kuri piešķīra arī simpātiju balvas.
Vairāk lasiet «Bauskas Dzīves» drukātajā izdevumā.
Foto – Antra Ērgle
Pirmssvētku tirdziņā Iecavā 42 skolēnu uzņēmumu darinājumus varēja iegādāties dāvanām vai ikdienas lietošanai.
Reklāma