Pirmdiena, 23. februāris
Haralds, Almants
weather-icon
+-9° C, vējš 1.61 m/s, DA vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Tuvākajā laikā Bauskas novada dome lems par sešu skolu turpmāko darbu (187)

Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Mačeks. Foto: no arhīva

Tuvākajā laikā Bauskas novada dome lems par sešu skolu – četru pamatskolu un divu vidusskolu – turpmāko darbu, otrdien Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijas Administratīvi teritoriālās reformas rezultātu izvērtēšanas apakškomisijas sēdē atzina Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Mačeks (NA).

Pēc viņa paustā, šomēnes un nākamajā mēnesī domei nāksies pieņemt smagākos lēmumus, kas saistīti ar skolām. Domes lēmumi būs saistīti ar divām vidusskolām un četrām pamatskolām. Tostarp izglītības pakāpes maiņu piedzīvos Skaistkalnes un Rundāles vidusskolas.

“Cilvēkiem tas sāp,” sēdē atzina domes priekšsēdētāja vietniece Linda Abu Meri (JV), piebilstot, ka nereti izglītības pakāpes maiņa nozīmē skolas “iznīkšanu” pēc dažiem gadiem.

Vienlaikus gan Mačeks, gan Abu Meri atzina, ka pašvaldība diez vai varēs “piemaksāt” par skolām, kur skolēnu skaits neatbilst valstī noteiktajiem kritērijiem. Tāpat pašvaldībai ir bažas, vai citas skolas spēs uzņemt reorganizēto izglītības iestāžu skolēnus, jo, piemēram, Bauskā izvietotajās vidusskolās telpas jau tagad ir pārslogotas.

Bauskas novadā ir 30 pašvaldības izglītības iestādes, tostarp deviņas pamatskolas un piecas vidējās izglītības iestādes.

Jau ziņots, ka apakškomisijas sēdē diskutēts par situāciju Bauskas novada pašvaldībā pārvaldības, finanšu un sabiedrības līdzdalības jomā, kā arī pakalpojumu pieejamībā pēc administratīvi teritoriālās reformas.

Bauskas novads ir administratīvi teritoriālās reformas gaitā 2021. gada 1. jūlijā izveidota pašvaldība, kurā tika apvienoti agrākie Bauskas, Iecavas, Rundāles un Vecumnieku novadi.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri (187)

kad jau, tad jau
15:04 27.01.2026
varbūt, sākt ar visa novada pārdošanu ārzemju investoram, pretēji tam kā iecerēts VARAM ministra galvā- pa mazam gabaliņam, kā sunim asti cērtot?
jo
15:17 27.01.2026
Latvija Eiropā atīstās,plaukst un zeļ? Šis ir mūsu veiksmes stāsts?
Prezentācija
15:20 27.01.2026
Bauskas novads šajā pasākumā bija iesniedzis arī "bezzobainu" prezentāciju,kurā izvairās konkrēti pateikt,ka pēc ATR pārsvarā viss ir siktāk.Neesot vērtējuši,redz. Skolas arī slēdz. Ja ciemā nav skolas,ciems mirst. Iedzīvotāju viedokļa nav. Secinājuma,ka reformas mērķi nav sasniegti, arī ne. Var aplūkot Saeimas lapā pie attiecīgās apakškomisijas darba kārtības.
Lote
15:29 27.01.2026
Pamūšas skolai jāpaliek!
Nauda vējā
15:42 27.01.2026
Vecumniekos divas bērnudārza ēkas
Jānis
15:49 27.01.2026
Pirms vēlēšanām tika solīts slēgt skolas - un tagad šis solījums tiek konsekventi pildīts. Rezultāts ir skaidrs: bērnus sadzen pilsētās, bet laukiem ļauj iznīkt. Nevis tiek saglabātas skolas un nodrošināta to vienmērīga noslodze, sadalot bērnus pa attiecīgajām rajona skolām, bet gan apzināti tiek likvidēta izglītības infrastruktūra novadā. Skumji reizē noskatīties, kā novadā viss tiek slēgts, kamēr nekas jauns netiek radīts. Slēgt vienmēr ir vieglāk - bet kurš uzņemsies atbildību par attīstību? Kā lai veido dzimstību, piesaista jaunas ģimenes un nodrošina novada nākotni, ja bērniem pat nav, kur mācīties? Sagaidijāt balto laimes lāci.
Latvijas Izmirāts
15:51 27.01.2026
216 dzimušie un 612 mirušie Bauskas novadā 2025. gadā. Skolu "konsolidēšana" ir tikai likumsakarīgs iznākums. Principā 2025. gadā dzimušajiem pietiks ar Bauskas ģimnāziju un 2. vidusskolu, visas pārējās novada skolas var mierīgi klapēt ciet. Vai cilvēki 1991. gadā uz barikādēm gāja cīnīties par šādu nākotni? Pastalās, bet brīvi? Vai tomēr izmiruši?
To nauda vējā.
15:52 27.01.2026
Divas,kuras divas tad ir,kad reāli darbojas?
Qp
15:52 27.01.2026
Griķi skolai jāpaliek.
Martins
15:54 27.01.2026
Derētu gan visu izglītības sistēmu reorganizēt pa jaunam
Mamma
16:07 27.01.2026
Cienījamie domes deputāti, Pamūšas skoliņa nav tikai ēka vai struktūrvienība – tā ir dzīvības līnija bērniem, kurus citas skolas nespēj vai negrib pieņemt. Mans dēls epilepsijas dēļ netika uzņemts nevienā skolā. Tika apzinātas skolas visā Latvijā, iesaistīta Izglītības ministrija, komisijas, mēnešiem ilgi meklēts risinājums. *Pamūša bija vienīgā, kas teica – jā.* Tur mans bērns mācījās, sportoja, pabeidza 9. klasi. Vēl šodien viņa istabā ir skolotāju apsveikumi, zvani un sirsnība, ko nevar pārcelt vai apvienot ar citu adresi. Jau šodien ir skaidrs – pieprasījums pēc Pamūšas tipa skolas tikai pieaugs. Kas notiks ar šiem bērniem nākotnē? Vai atkal nonāksim situācijā, kā pirms 20 gadiem, kad bērnus ar diagnozēm neņēma nekur? Pamūšas skoliņai ir jāpaliek Pamūšā. Ne tikai nosaukuma, bet sirds, pieredzes un drošības dēļ.
laukiem būt!
16:09 27.01.2026
Bērnu, protams, ka paliek mazāk, tikai varētu veikt pētījumu par iemesliem kāpēc no Bauskas pilsētas lielajām skolām daudzi bērni braukā uz lauku skolām, kur netiek apsmieti, apsaukāti, kur var mazākā klasē bez lieka tokšņa veiksmīgi apgūt mācības.
vēl viena mamma
16:13 27.01.2026
Nožēlojami, ka Izglītības ministrija un deputāti skolas vērtē kā zvēraudzētavas pēc galvu skaita tajās, nevienu neinteresē mācību kvalitāte, skolēnu panākumi, skolotāju esamība skolās.
Tiesības augt ģimenē
16:22 27.01.2026
Līdzīgi Rietumeiropai jāstiprina vispārizglītojošās skolas ar atbalsta speciālistiem, lai pēc iespējas vairāk integrētu bērnus viņu mājām tuvākajā skolā. Reizēm internāts atgādina bērnunamu.
Jauna Vienotiba
16:25 27.01.2026
Visas skolas vajag likvidēt, un atstāt vienu tikai vienu priekš armijas lai sutīt uz fronti ukrainu, ši valsts ir sapuvusi un smird tikai pēc sūdiem........
paga, paga
16:34 27.01.2026
kurā laikā tad mēs attīstōjāmies, laikā kad cēla šīs skolas, to klases piepildīja bērnu čalas un Latvijas bankā veidojās zelta tonnu uzkrājums? Vai tagad, pēc valsts augstākās vadības un ierēdņu pauduma par nemitīgo valsts "attīstību", kad skolas jāslēdz, Valsts bankas seifos svilpo vējš un ir vien miljardu aizņēmumi uz mūsu vēl atlikušo bērnu pleciem uzkrauti. Tad, cik reizes vairāk ir to ierēdņu tagad, izglītības ministrijas pakļautajās iestādēs, un cik to bija pirmās brīvvalsts laikā, laikam, arī te meklējama atbilde.
Sūdīgā realitāte
16:37 27.01.2026
Viss ko vajadzēja panākt , ir , lai tauta savu virskungu pārvaldīta sevi iznīcinātu pašas rokām - tas tiešām būs unikāls gadījums cilvēces vēsturē .
SM
16:44 27.01.2026
Daudzi cilvēki nespēj izprast likumsakarības un it visā vaino valsti vai valdību. 1) ir izmainījusies lauksaimniecība - tagad tūkstošiem hektārus apstrādā viena saimniecība, daži pamatlaika darbinieki, līdzīgi tas ir citās sfērās, kuras agrāk bija savādākas un bij nepieciešami cilvēki laukos, 2) novadam/novadiem nav gadu laikā izdevies piesaistīt pietiekami daudz uzņēmumus gan zaudējot cīņā ar citiem novadiem gan pašu iniciatīvas trūkuma dēļ, 3) pašu iedzīvotāju ekspektācijas attiecībā pret prognozējamiem ieņēmumiem un nosprausto dzīves standarta mērķi - neveido ģimenes un nav gana bērni, 4) + vēl vesels lērums ar cēloņsakarībām. Vai kaut ko varēja pašvaldība ietekmēt - es domāju, ka jā, jo varēja mazliet mainīt attīstības ieguldījumus par labu uzņēmējdarbībai. Vēja rotori - ja plāns ir arī tos triekt ratā tad tā ir procesa paātrināšana tajā virzienā, kurš šobrīd ir uzņemts. Šobrīd nav citi varianti, kā skolas apvienot un slēgt.
SM
16:49 27.01.2026
Konspektīvi es teiktu, ka pašvaldība nekādu stratēģiju neveidoja un arī tagad neveido. Lietas notiek dabisku gaitu. Pašvaldība saņem ienākumu pozīcijas konstatē faktus un sašaurina izdevumus atbilstoši tā brīža situācijai. Nākotne? Ja neko nemainīs lauki pilnīgi noteikti iztukšosies un tur dzīvos vai nu ļoti bagāti vai arī ļoti trūcīgi cilvēki.
varbūt?
17:08 27.01.2026
SM, kā būtu, ja tu arī pašvaldībām pieslēgtu to līdzstrāvu, varbūt arī tās "paaugstinātu efektivitāti" to pārveidojot maiņstrāvā, kā paudi "līdzstrāvas veļasmašīnu" efektivitātē propelleru vajadzības pamatošanai.
gluži manas domas
17:17 27.01.2026
arī jūs, burkāniņi un arturčiki nekādu stratēģiju VES sakarā neveidojāt, vien izmanījāties ES regulu sakarā vai nu pārdot savu zemi investoram, vai arī iefiltrēties investora šeit veidotā uzņēmuma padomē. Gluži tāpat, kā patreiz tavs , īszinīt, paudums domes par stratēģijas veidošanu. Vien tev jo labāk, mazāk cilvēku uz zemēm, mazāk stikla krellīšu, spogulīšu viņu priekšā jāber, ietaupījums taču.
īszinīt-SM
17:23 27.01.2026
Tad, kā ar tiem taviem propelleru parkiem virs vēl palikušo iedzīvotāju galvām, vai tie un tava muldēšana šeit slēgto skolu sakarā nav ceļš uz vēl ātrāku lauku "atbrīvošanu" no tur vēl mītošajiem indivīdiem? Vai tu neesi vien lisķīgs divkosis?
Atb 16.22
17:33 27.01.2026
Jā, tiesības augt ģimenē, bet kurš naudu pelnīs? Gudri var runāt cilvēks no malas kas nav pats izgājis tam cauri. Zini kāda ir sajūta,kad vēlu no darba ap desmitiem vakarā ievelies noguris mājās, kamēr domā ko uzlikt uz kārā zoba,silda sajūta,ka bērns vakariņas paēdis,un jau ir gultiņā. Tas nav bērnu nams nevajag. Mums ir visi svētki, sestdienas, svētdienas un visa vasara kopā.
Susurs
17:34 27.01.2026
Pilsrundāles vidusskolu tik ilgi loloja cien.Aivars Okmanis. Žēl, ja būtu jāzaudē skola, kuras audzēkņiem ir labi panākumi mācību priekšmetu olimpiādēs un centralizētajos eksāmenos. Iecava ir augoša, salīdzinot ar Bausku. Tur vairāk darba vietu, arī iedzīvotāju. Tomēr demogrāfijas sprādziens arī tur nav noticis. Nav bērnu, mazāk vajag skolu. Kopumā ļoti skumji.
Skats no malas
17:40 27.01.2026
Galvenais neatljaut būvēt vēja parkus vai rūpnīcas. Un vispār Kam vajadzīga tā ekonomika, gan jau valsts kaut ko iedos.
Susuram
17:51 27.01.2026
Pēc iedzīvotāju skaita Bauska ir 18. lielākā apdzīvotā vieta Latvijā, bet Iecava - 37.
Zinu
17:55 27.01.2026
Atkal politiķi lemj, bet lēmumu objekti par to neko nezin un viņu viedoklis ir pie kājas politiķiem.. Ideāli.. Neesiet varoņi - nosauciet šīs 6 izglītības iestādes, lai cilvēki laicīgi zina par KO ir iepriekš balsojuši!
Dīvaini plāni
17:56 27.01.2026
Laikā, kad vienotība tikko nāca pie varas bērnudārzos grūti bija atrast bērniem brīvas vietas. Tagad, pēc cik gadiem, vienotība plāno aizvērt 16 bērnudārzus? Gada laikā.....? Valdībā ir Error....... Mans viedoklis - nē,šitie nemāk vadīt valsti......šitie dzen pagrabā.
Iedzīvotāja
18:03 27.01.2026
Skolas tik skolas,un kā ir pašvaldības iestādes darbiniekiem un to iestādēm,varbūt jāsāk ar to!Tur darbinieku skaits pieaug, skolēni samazinās?Ļoti skumji.
Rezutāts
18:18 27.01.2026
Palaid neizglītotu laucinieku vadībā un,lūk,rezultāts
Skomas slēgšana
18:21 27.01.2026
Vecsaules pamatskolu sen jau vajag slēgt ciet! Attieksme un notikumi kas tur notiek ir vienkārši šausmas!
sala
18:33 27.01.2026
Audzinie tvecāki savus bērnus un tad skola būs laba.
X
18:38 27.01.2026
Tiešām vairums komentētāju domā, ka ir pietiekams skolēnu skaits, lai turpinātu ar šādu izglītības iestāžu skaitu? Ja nav bērnu, tad par kādām skolām mēs runājam. Noteikti būtu arī jāapvienu sporta skola - pietiks ar vienu. Varam čīkstēt par ļauno valdību un domi, bet neba tur kāds ir vainojams pie tā ka dzimstība ir samazinājusies. Un cik daudzi no jums ir ieteikuši reālus risinājumu dzimstības palielināšanai.
!
18:50 27.01.2026
Ja jau visu samazina,jāsāk ar Lindas amatu
Es
19:02 27.01.2026
Ja skolēnu skaits neatbilst normām, vai tiešām atbilde ir skolu slēgšana? Pārpildītas klases nav risinājums. Bērni nav skaitļi statistikā — viņi ir dažādi, ar atšķirīgām vajadzībām. Šādā sistēmā cieš gan mācību kvalitāte, gan bērnu nākotne.
!
19:09 27.01.2026
Nu re pagājušajā nedēļā tika nolemts, ka Siguldas novada pašvaldībā domes priekšsēdētāja vietnieku skaits tiks samazināts no diviem līdz vienam. Šādas izmaiņas pieņemtas, apstiprinot grozījumus pašvaldības nolikumā. Izmaiņas atbalstīja 11 no 17 klātesošajiem deputātiem, pret bija seši - Jānis Vimba, Jānis Zilvers, Jānis Eisaks, Mārtiņš Zemītis un Erlends Eisaks no Siguldas novada partijas, kā arī Mārtiņš Rumpejs no "Jaunās vienotības". Tātad Bauskas novadam arī vajadzētu būt nākošajam, kas atsakās no vietnieka amata!
Sākt ar sevi!
19:15 27.01.2026
Ne tikai vietnieka amata, bet visas sabiedrisko attiecību nodaļas! Desmitgadēm pašvaldības sēdējušas uz diviem krēsliem. Par skolu slēgšanu noteikti arī paziņos uz dārgā papīra!
Skola
19:15 27.01.2026
Kur īsti atrodas Rundāles vidusskola? Pirms kaut ko reorganizēt, jāzina vismaz pareizs nosaukums.
Susuriņš
19:20 27.01.2026
Kur redzami Pilsrundāles vidusskolas audzēkņu "labie panākumi " mācību priekšmetu olimpiādēs un centralizētajos eksāmenos?
S
19:23 27.01.2026
Vecāki uzbūvē lielu māju ar domu, ka tajā dzīvos visi 3 bērni ar ģimenēm. Būs liela laimīga saime. Bērni ātri izaug un aiziet, veidojot savu ģimeni. Lielajā mājā paliek divi pensionāri. Līdzīgi ar skolām. Kā nomaksāt pakalpjumus par gandrīz tukšu skolu. Valstī nav stratēģijas, nav konkrēta pasūtijuma ar plānotām finansēm, nav plānota izpildījuma.
un
19:33 27.01.2026
Pašvaldības publicētā statistika par izglītojamajiem (uz 1. septembri) liecina, ka kopējais izglītojamo skaits izglītības iestādēs pēdējos gados pakāpeniski krītas: – 01.09.2022: kopā 6791 izglītojamais, no tiem 1.–12. klasēs 4632; 1. klasēs kopā 493. – 01.09.2023: kopā 6694 izglītojamie, 1.–12. klasēs 4567. – 01.09.2024: kopā 6680 izglītojamie, 1.–12. klasēs 4605; 1. klasēs 477. – 01.09.2025: kopā 6617 izglītojamie, 1.–12. klasēs 4570; 1. klasēs 421. Tātad kopējais izglītojamo skaits 2022→2025 ir krities par ~174, bet pirmklasnieku skaits – par ~72 (un tieši 1. klase parasti ir agrākais “trauksmes zvans” par to, kas notiks pēc pāris gadiem visā skolā). Tas nozīmē, ka vidusskolas tuvākajā laikā atstās tikai Bauskā Iecavā uN vecumniekos. Mazās skolas likvidēs.
Skolēnu mamma
19:34 27.01.2026
Bauskas vidusskolās jūtams telpu trūkums. Tā kā pilsētai tuvākās lauku skolas ir jāpatur, lai bērni var ātri aizbraukt uz mācību iestādi. Turklāt ir lauku skolas, kas labi integrē bērnus ar īpašām vajadzībām.
Fakti
19:40 27.01.2026
Viena bērna izglītošanas izmaksas vispārizglītojošā skolā un Pamūšā ir krasi atšķirīgas. Internātos bērniem daudz ko pasniedz gatavu. Viņi nepierod pārvarēt ikdienas grūtības. Turklāt ir vecāki, kas atvases no internāta neizņem nedēļām.
Kūka
20:14 27.01.2026
Nu tad kam Mežotnē ko būvēt???Traki esat??? Rundālē tik laba skola bija un Skaistkalni teica neaiztiks.Maček domā.Pirmaksā skolām.Neiznīcini. Tā jau visi bēg uz UK Kas ar Saulauni???
kašmars
20:18 27.01.2026
kas attiecas uz Skaistkalnes vidusskolu, tad vēsturiski tai ir arī bijis cits statuss. ja nemaldos, 7.gadīgā pamatskola kaut kad 30.tajos. Dambergs ar heli tur tāpat vien pie baznīcas biznesmeņa nelidinājās. aci uz muižas kompleksu jau ir uzlicis. tagad tikai kā ķīnietis, gaidīs...
Dace
20:37 27.01.2026
Varbūt nepieciešams veidot mazākas klases (apmēram 15 bērni)? Domāju gan bērni justos normāli, sadzirdēti, gan skolotājas varētu palīdzēt izskaidrot, nevis kā tagad 28 un 4 jāiekļauj.
Davchix
20:42 27.01.2026
Bērnu kas skolās mācās nav, pietiek ar Bauskas skolām.
Pasakiet, kur es kļūdos!
20:42 27.01.2026
Bauskas Valsts ģimnāzija, Bauskas 2.vidusskola, Pilsrundāles vidusskola , Skaistkalnes vidusskola, Vecumnieku vidusskola, Iecavas vidusskola. Vai kopā nesanāk 6 vidusskolas nevis piecas.
Hora
21:27 27.01.2026
Vispār beigas ir.Bērnu nav.Ģimenes UK.Bauskai beigas. Skumji.Rundāle beigas...
hibrīdkarš
21:27 27.01.2026
Skolu likvidācija ir stulbeņu, ārzemju aģentu valdīšanas sekas sagraujot tautas ekonomiskos pamatus.
->Pasakiet, kur es kļūdos!
22:09 27.01.2026
Iespējams, Bauskas Valsts ģimnāzijai citādāks finanšu ieņēmumu avotu sadalījums. Vai arī ģimnāzija nav vienkārši vidusskola, bet pakāpi augstāk.
Bozers
22:23 27.01.2026
Varbut vajadzētu sākt samazināt deputātu un vietnieku un pārējo liekēžu skaitu. Diezgan neloģiski ka iedzīvotāju skaits samazinās a deputātu un vietnieku skaits palielinās.
Vārds
22:32 27.01.2026
Elektroautobusam pa vairāk kā pusmiljonu nauda pietiek, bet skolām nepietiek? Ko tad darīs ar tik dārgu autobusu, ja skolas būs slēgtas un nebūs jāvedā skolēni? Audzēs vistas autobusā?
Incis
22:40 27.01.2026
Vai tad valdība/pašvaldība nav tie, kam būtu jāpiedāvā risinājumi un jādara kaut kas, lai uzlabotu demogrāfisko situāciju? Un sen jau. Skolas slēdz, jo nav bērnu, bet, ja nebūs skolu, tad dzimstība būs vēl mazāka. Apburtais loks? Skolu slēgšana ietaupa naudu? Kur to var redzēt? Kam aiziet ietaupītā nauda, ja nav cilvēku?
Pārdomās.
23:59 27.01.2026
Iedzīvotāju skaits samazinās, skolas samazina vai likvidē. Lauku apvidi paliek maz apdzīvoti. Skaidri redzama lejupslīde novada attīstībai ilgtermiņā. Izskatās, ka deputātiem jāsasauc ārkārtas sēde, par ierēdņu skaita samazinājumu. Jo darbiņš tiek slikti darīts, jebšu pareizāk sakot, netiek darīts nekas, neredzu, ka mūsu novada deputāti cīnītos, par savu novadu un tā attīstību. Tad nu jostas būtu jāpievelk visiem un jāparetina arī ierēdņu rindas, darba tak paliek aizvien mazāk. Pie tam interesanti, vai kāds ir izpētījis, vai pēc teritoriālās reformas kopējais ierēdņu skaits ir samazinājies, vai tikai nomainīti garie amatu uzsaukumi? Oficiālā pašvaldības mājas lapa rāda, ka ir ļoti liela darbinieku datu bāze vairāk kā 500 personu ieraksti. Ja sāktu ar reformām šeit reālajā dzīvē nevis tikai uz papīra, noteikti atrastos līdzekļi esošo skolu uzturēšanai līdzšinējā statusā un pakāpē.
SM
02:22 28.01.2026
Ha ha! Smieklīgi lasīt daudzu pārdomas. Kā jūs mīļie cilvēki neredzat, ka galvenā problēma ir uzņēmumu skaita trūkums, darbavietu trūkums un tas iet kopsolī, ka brīvās darba rokas ir mazizglītotas. Tas nav apburtais loks - tā ir ilgermiņa stratēģijas neesamības rezultāts. Šobrīd ir vienkārši pašplūsma, kura jāpieņem, jo citi varianti nav. Vai to varēja izrēķnāt - protams, izmantojot nevis polinomu vai citas līknes - bija redzams kas notiks, ar vienkāršu lineāro formulu y=a x b +c
Atbildu sm 02.22
03:20 28.01.2026
Šī nav neizbēgama pašplūsma – tā ir politiskas bezdarbības sekas. Iedzīvotāju skaits nesamazinās pats no sevis. Tas samazinās tur, kur nav darba, nav skolu un nav skaidras nākotnes vīzijas. Skolu slēgšana nav risinājums – tā ir lejupslīdes paātrināšana. Īpaši tādām skolām kā Pamūša, kas pilda valsts funkciju un uzņem bērnus, kurus citas skolas neņem. Ja runājam par taupību, tad jāsāk ar **pārvaldes aparāta efektivitāti**, nevis bērniem. Pašvaldības mājaslapa rāda vairāk nekā 500 darbinieku ierakstus – vai tiešām ir izvērtēts, kur ir reāls pienesums un kur tikai amatu nosaukumi? Ilgtermiņa stratēģija nozīmē ieguldīt izglītībā, nevis to likvidēt. Pretējā gadījumā pēc dažiem gadiem nebūs vairs ko “pārvaldīt.
SM
03:52 28.01.2026
Dažreiz pat ar ārprātīgiem oponentiem ir kas kopīgs (izņemot to cirvi, kurš mani sauc par Arturčiku). Jā, jums ir taisnība, arī jautājumā par aparāta lielumu, tomēr jūs izlaižat galveno - struktūru kura rada pievienoto vērtību.
Nav stabilitātes sajūtas,bet tai ir vitāli svarīga loma raugoties nākotnē
04:43 28.01.2026
Tieši izglītība ir pamata struktūra, kas rada pievienoto vērtību. Bez tās nav ne uzņēmumu, ne kvalificētu darbinieku, ne attīstības. Pamūšas tipa skolas rada pievienoto vērtību ilgtermiņā – tās dod iespēju bērniem, kurus sistēma citādi izstumj, kļūt par sabiedrības locekļiem, nevis par statistiku. Ja mēs vispirms likvidējam izglītību un tikai tad ceram uz “struktūrām ar pievienoto vērtību”, tad tā nav stratēģija, bet loģiska pretruna.
Pēdējam komentāram
07:02 28.01.2026
Diemžēl Pamūšā nav ieguldīts ļoti, ļoti ilgi. Tas negatīvi iespaido kā bērnus, tā personālu. Brīžiem neizprotama ir vadības attieksme. Tā vietā, lai domātu, kā uzlabot skolu, tiek ievākta informācija par audzēkņa vecākiem un sapulcē apspriesta. Par nožēlu uz bērnu atspēlējās. Tāpēc atvasi izņēmām no skolas. Gadiem zūd lietas skolēniem, skolotājiem, bet risinājums nav redzams.
SAHS
09:10 28.01.2026
KAA LAI BUBUMERI LINDU VAR NO BAUSKAS IZDZIT. AR GRUTIBAM LINDA ATRADA NOVADU KUR VAR PILDIT KABATU AR NAUDU UN NEIERASTIES UZ SEDEM. NU NEVAJAG UZ RIGU SO, TUR JAU IR VIENA LIMDA SILTAA VIETAA.
nekā person;iga
10:06 28.01.2026
Vai Bauskas ģimnāzija, 2.vidusskola, Vecumnieku vidusskola un Iecavas vidusskola spēs uzņemt visus novada 9 klašu beidzējus, vai kapacitāte būs pietiekama, vai būvēs pie šīm skolām internātus,nodrošinās bērniem ēdināšanu 3 x dienā. Vai būs nodrošināts transports turpu un atpakaļ. Vai liela daļa devītklasnieku neklaiņos pa novadu bezdarbībā un bez izglītības, jo pēc 9 klases jau vēl nav pilngadīgs. Tad tiešām cilvēkiem būs iemesls pamest tos laukus galīgi un varēs ar mierīgu sirdi auglīgo Zemgali pārvērst par lielu Vēja parku . Tādu tad nu es redzu novada nākotni. Nu skumji! Ko iesāka padomju meliorācija, to pabeigs lauku skolu konsolidācija. To jau arī vecāki paši veicina - mani tās lauku vidusskolas skolotāji neapmierina, jo veci un atpalikusi, gribu jaunus, kas iet laika garam līdzi, bet ne jau visi bērni būs zinātnieki , aktieri un dziedātāji , un talantīgi sportisti ?
Kāds ir mērķis?
12:04 28.01.2026
Kāds ir mērķis samest visus bērnus vienā skolā? Vieglāk palaist pandēmiju?
Fakti
12:06 28.01.2026
STOP! Beigsim sēt paniku! Visi lēni ieelpojam un izelpojam 5x! Visas lauku skolas nelikvidēs! Daudzas paliks.
Stagnāts
12:09 28.01.2026
Gan Saeimā gan novadu domēs sēž vieni mačalki un abu bobu mačalkas. Un Nezāle-- Evika, tā jau visām mačalkām mačalka .
īszinīt- SM
12:18 28.01.2026
tu tiešām neesi cirvis, tu esi lemese un ir pat vienalga, kuru dzimti tu pārstāvi, jo ar patreizējo valdības politiku un to atbalstošajiem cirvjiem, lemešiem valsts grimst arvien straujāk. Tad, cik lielam cirvim vai lemesei jābūt, lai nesaprastu, ka tas jau pusi valsts iezīvotāju veidojošais publiskais sektors, kopā ar šeit mītošajiem pensionāriem, bērniem, nekādu valsts ekonomiku pacelt nespēs, kaut saslietu tās fabrikas tādā daudzumā, kā iecerēti tie propelleri. Ja peļņa no tā fabrikām un propeleriem nogulst vien ārvalstu investoru kontos un no viņu šeit atstātajiem nodokļiem mēs pat nespējam nodrošināt publisko sektoru ar "konkurētspējīgām" algām. Tad, piesaistot ārvalstu darbaspēku, nonāksim turpat, kur jau bijām "krievu laikā" ,ievedot darbaspēku no "dziļās Krievijas' un citām padomju republikām, tiem arī vajadzēja visus tos labumus, kas ir šeit un piedevām vēl dzīvokļus un rezultātā palika vēl sliktāk nekā bija pirms darbaspēka ievešanas. Piekrītu, pinīgi pareizi, nevar uzsturēt skolas, kurās "apkalpojošais peronāls pat divreiz pārsniedz skolēnu skaitu un vienīgā izeja ir atjaunot savulaik pielietoto metodi- direktors, mācību pārzine, sekretāre lietvede un saimniecības pārzinis "augšējā galā, 'zemāk" pilnas slodzes skolotāji. Gan sētnieka, gan apkopējas darbus veic paši skolnieki jau no 3. klases. Iespējams, atjaunosies paaudze, noderīga praktiskai dzīvei, ne fantāzijām.
->īszinīt- SM
12:35 28.01.2026
1. Skolās, atjaunojot dežuras klasē, pa stāviem, virtuvē, var ietaupīt. Blakus ieguvumi: praktiskas iemaņas; lielāka cieņa pret pašu paveikto. 2. Nekādi dubultie autobusu maršruti. Skolēnu autobusi paliek tikai tālām viensētām. 3. Mazās skolas kļūst par filiālēm lielajām. Piemēram, Bauskas ģimnāzija ar filiālēm Codē, Griķos, Uzvarā un Vecsaulē. Ietaupītos administratīvie izdevumi. Tagadējie direktori, piedodiet, - nākamie vietnieki lielās skolas sistēmā.
Nauda vējā
12:41 28.01.2026
Skolu skaita samaziņāšana iespējama tikai un vienīgi pēc Lindas atbrīvošanas no ieņemamā amata.
Nākotnes neredzēšana
12:57 28.01.2026
Šodien sarunājos ar bērnības draudzeni kas desmit gadus atpakaļ aizbrauca uz ārzemēm. Es teicu ka rajonā grib slegt skolas... Ziniet ko viņa man atbildēja? ------ ......un,tu vēl gribi lai es atgriežos Latvijā?
bērnības draudzene
13:20 28.01.2026
tādu bērnības draudzeņu pilna Anglija- stāv pie konveijera, lielākā daļa naudas aiziet īrei, uz Latviju, lai atbrauktu, knapi grašus sagrabina un ko tādu īsti tā draudzene taisījās tais skolās darīt
linduu
13:23 28.01.2026
Mani tiešām pārsteigti tracina tas,ka cilvēks no citas pasaules var ienākt manā sētā un lemt- sledzam ciet skolas. Nav naudas .... Neesot naudas...Tā ir okupācija. Ne jau no krieva jāsargājas,bet no personām kuras nes iznīcību mūsu pagastam.
Nākotnes neredzēšanai
13:23 28.01.2026
Tas nu gan ir labs piemērs: būt otršķirīgai ārzemēs, darot mazkvalificētus darbus!
-> linduu
13:25 28.01.2026
Zelta Lindai nauda atradās, skolām ne.
diemžēl
13:52 28.01.2026
arī tiem "pirmšķirīgajiem" šeit, izskatās, tā dzīve šokolādē drīz beigsies. Diez vai tie, tur privātajā sektorā pārsvarā ar algām "zem vidējās", jums to "sokolādi" konkurētspējīgas algas izskatā spēs nopelnīt. Arī aizņemšanās limits tuvojas "gala barjerai" , kā arī būs jāsāk "atdot" rail Baltica sakarā notriektie miljardi.
labs piemērs
14:07 28.01.2026
no ārzemēs mazkvalificēta darbinieka šeit "uz sitienu" mīkstā krēslā kabineta siltumā. Vai nav viena forša zeme šeit?
tiem faktiem
15:31 28.01.2026
Skaistkalnes v-sk un Pilsrundāles v-sk jau ir vienīgās lauku v-sk, pārējās jau ir pilsētu v-sk- BAUSKAS UN iECAVAS . Tātad visas v-sk . būs tikai pilsētā. Lauki pārcelsies uz pilsētu.
skolmeistars
15:31 28.01.2026
Vai tu pagājušajā naktī radīji jaunu pilsoni un novada iedzīvotāju? Tas lai skolas būtu arī pēc septiņiem gadiem.
->tiem faktiem
16:01 28.01.2026
Vecumniekos, cik zinu, arī ir vsk.
skolmeistar
16:07 28.01.2026
vai ta es kāds ārzemju investors šeit, vien tie šeit spēj "radīt uz sitiena"
07.02 atb
16:14 28.01.2026
. Pēc būtības - katrā skolā ,,ievāc" ziņas par vecākiem. Nav tā,ka bērnu aizved uz skolu un pamet. Viens no pamatdarbiem ir saziņa ar vecākiem.. un- ☝️ bērna attieksme skolā ļoti daudz pastāsta par bērnu - vecāku attiecībām ģimenē,vai tur ir saskaņa vai ārprāts.
-->07.02 atb
16:33 28.01.2026
Vai Pamūšas skolas vadība nav pārāk aizrāvusies ar vecāku apspriešanu tā vietā, lai uzlabotu skolas darba apstākļus?
Manai draudzenei
16:38 28.01.2026
Sabiedrībai reakcija ir interesanta. Nē,tur jau tā lieta,ka mana bērnības draudzene dzīvo Itālijā un viņai ir seši bērni. Sešus bērnus viņa dzemdēja Itālijai... jocīgi vai ne? Dzīvo privātā mājā. Ir savs ,mazs bizness.
Tu
16:50 28.01.2026
Ja Bauskās ir tik smaga demogrāfiskā situācija tad kāpēc vēl Linda ir amatā un algu saņem. Ja taupam tad uz visu. Visa dome pilna ar bezjēdzīgiem darbiniekiem.
Šoks
17:20 28.01.2026
Aizslēgto skolu ēkas ir tukšas,kurās nekas nenotiek.Pamesto ēku,kur tik daudz ieguldīts,kļūst vairāk.Un diez vai kāds grib parcelties uz laukiem,ja par izdangātiem ceļiem bērns brauc uz skolu stundu.
Zanda
17:40 28.01.2026
Piekrītu par ilgo laiku ceļā. Bērni tiek vienkārši mociti.
Eho
18:07 28.01.2026
Atb.7.02. Ja būtu gudrs cilvēks,tad saprastu un sekotu līdzi notikumiem pašvaldībā.Neviens neieguldīs vecās ēkās,jo būvē jaunu skolu.
Atbilde Eho
18:21 28.01.2026
Kur Jums būs tā jaunā skola!? Ne jau jauna, bet atkal pielāgota.
Jautājums atbildīgajiem
18:36 28.01.2026
Vai Pamūšas internātā vēl ir bērni, kas nedēļas nogalēs nedodas mājās? Kāpēc sociālais dienests nerisina gadījumus, kad bērni nedēļām netiek izņemti? Skaidrs, ka bērnam gribas uz mājām. Kur ir bērnu tiesību aizstāvji, kad vajadzīgi? **** Kāpēc Cēsu Bērzaines pamatskola - attīstības centrs nenodrošina internātu nedēļas nogalēs?**** Kāpēc sabiedrībai jāmaksā par internātu bērniem, kuriem ir vecāki?
Kādas vēl ietaupīšanas idejas?
18:45 28.01.2026
Iespēja ietaupīt ir skolēnu autobusu maršrutu nedublēšana ar sabiedrisko transportu. Daļa skolēnu uz skolu veiksmīgi var aizbraukt ar reģionālo autobusu. Tas stiprinātu sabiedriskā transporta pastāvēšanu. Tādējādi samazinātos arī citu braucēju ceļā pavadītais laiks. Šoferi jāmeklē uz vietas, laukos, ne pilsētās. Autobuss pa nakti var stāvēt pie šofera mājas vai pie vietējiem zemniekiem īrētās telpās.
Opis
19:21 28.01.2026
Man tomēr interesē kāpēc netīra ceļus? Līdz Uzvaras skolai aizbraukt nevarēja.Pāces ceļi sniegā.Kā uz darbu tikt? Vai Neidere domā kā skolas teritoriju iztīrīt?? Virši arī ciet .Nevar izbraukt. Pagājušo gadu Armēnis tīrīja.
Zuza
19:23 28.01.2026
Atbilde atbildīgajam Nav sestdienas,svētdienas grupu skolā nu jau 10 gadus. Visi brauc piektdienās mājās.
====>
19:25 28.01.2026
Jā par ceļiem tiešām jārunā. Atkal ziemai nav gatavi.Ne tikai Uzvara un Pāce.Mežotne vispār beigas. Ko Vasiļauska saka??
//
19:36 28.01.2026
Vai ta Griķu skolu arī slēgs??Un Īslīci??
Zuzai
19:54 28.01.2026
Pirms astoņiem gadiem bija bērni, kas dzīvoja internātā nedēļām ilgi. Vai tik nebūsiet pārskaitījusies?
Neko vairs nevajag!
19:58 28.01.2026
Visu vajag iznīcināt un ātri,ātri!
Zuza
20:00 28.01.2026
Zālītē bija.Es tā īsti nezinu.Liekas,ka 10 gadi.
Pakistāna
20:01 28.01.2026
bu bu meri linda - kur ir tava lāpsta,koe??????
=====>
20:02 28.01.2026
Vairs neko nevajag.Ne skolu,ne bērnu dārzu,tikai departamenti aug un vietnieki priekšsēdētājam.
Vietniece
20:19 28.01.2026
Kurš deputāts ierosinās otrā s vietnieka atstādināšanu. ? Vai Bahiem pietiks drosmes? Vai gaidīsim vēlēšanu rezultātus?
18.36
20:19 28.01.2026
Ai , kā tev dzive sados pa pakaļu! Tu tagad apskaud invalīdus? Nopietni? Latvijā pat tik zemiski cilvēki atrodas? Es esmu šokā! Ievelc elpu! Pamūšas audzēkņi piekdienās devās uz mājām, bet-pirmdienas rītos jau bija uz pirmo stundu. Man pat doma nekad neienāca prātā,ka es bērnu varētu atstāt uz sestdienu.
Dedītis
20:36 28.01.2026
Mīļie,beidziet cepties!Ir ziema un ceļi tādi būs. Turamies!Kas tad Vecsaulei vainas?Vienmēr būs kāda, kam viss slikti.Nu brauciet uz karību salām,iedzriet labu viskiju,uzsmaidiet sev un pasaulei.Ejiet strādāt un nepirdiet dīvānos ļaunām negācijām.Te izskatās tāda nelaimīgo čupiņa nevar rimties. Domājiet un dariet labu un jums atmaksāsies,redzēsiet! Labais vairo labo! Katru dienu vienu labu domu un darbu -būsiet laimīgi ! Aizbrauciet uz Dubaju.Tur silti.
Opis
20:53 28.01.2026
Super pateikts!Labais vairo labo! Lai Mačeks ar svītu izvadā cilvēkus no piesnigušiem miestiem.Rīt no rīta zvanīsim,lai uz Rundāli brauc man pakaļ.
Viko
22:02 28.01.2026
Vai es pareizi sapratu ka domā apvienot Zālīti ar Pamūšas audzēkņiem? Kas tas būs? Eksperiments? Tādā gadījumā ir jāiesniedz tiesā šie ,, lēmēji ". Zālīte un Pamūša ir divi dažādi sociālie līmeņi! Jūs ko - izlēmāt ekdpeimentēt ar bērniem? Vai lūdzu ir iespēja kur izlasīt VISUS šo skolu apvienošanas nolikumus? Atvainojos,ja tā nav, bet-citādi,tas ir noziegums pret bērniem.
Dedītim
08:56 29.01.2026
"Tuvākajā laikā Bauskas novada dome lems par sešu skolu turpmāko darbu" - par ko - "Te izskatās tāda nelaimīgo čupiņa nevar rimties". Savdabīgs vērtējums. Vai neesat no pašvaldības sabiedrisko attiecību pozitīvistiem?
Drons
10:23 29.01.2026
Publiskojiet Kopces sniegto pakalpojumu izmaksas pašvaldibai
"gudrajam" Eho
10:27 29.01.2026
"neviens neieguldīs vecajās ēkās", tad, kā ir ar to pašu, ķirmju sagrauzto "Dreņģeru sētu" un citām vēl aizpagājušajā gadsimtā celtajām strādnieku barakām? Vajadzētu jūs ,ehoistus, kaut uz mēnesi izmitināt tajās, "kultūrvēsturiskajās ēkās", par miljoniem "atjaunojamās"vien naudas apgūšanas dēļ. Tad, no kurienes, kādiem līdzekļiem apmaksās tos "amatu meistarus" , ne jau paši savām rokā tie pelnīs iztikai. Tad, cik ir to absolventu, kuri nākotnē cer naudu pelnīt darbojoties ar savām rokām, ne pakaļu siltā krēslā?
Auzas
10:34 29.01.2026
Arī mēs šogad mācāmies jaunā skolā, aizgājām no Pilsrundāles vidusskolas, pavisam vienkārša iemesla dēļ- sliktais ceļu stāvoklis. Bauskas novadā ir daudz grants ceļi kas kaut cik normālā stāvoklī ir vasarā (kad bērniem ir vasaras brīvlaiks) Skolu mainīt bija ļoti žēl, jo pedagogi un darbinieki skolā ir ļoti labi, klases saliedētas, vide bērniem bija ļoti veselīga, bet diemžēl lauki izmirst- grants ceļi, kurš ir viens no iemesliem, kāpēc netiek attīstīta uzņēmējdarbība, vecākiem jāmeklē darbs tālākos nostūros un vienkārši ir SPIESTI pārvākties. Noņemu cepuri to sīksto cilvēku priekšā, kas vēl paliek laukos un dibina ģimenes.
UH, UH
11:40 29.01.2026
Kuras būs tās 4 pamatskolas?
Es
12:24 29.01.2026
Jūsu komentārus lielie lēmèji nelasa viņiem pie tās vietas uz kuras viņi sēž....
-------
12:34 29.01.2026
Uzvaras pamatskola paliek??? Tur jāmaina skolotāji ar steigu.Tur Novika lamā bērnus, agresīva. Aprunā citu skolu skolotājus.Slikti izturas pret līdzcilvēkiem. Kuras tad būs tās 4 pamatskolas??? Ģimnāzijā sen nav līmeņa un tā direktore???!!!
raimis
12:42 29.01.2026
Jūs domājat, ka jūsu komentāri kādu iespaido? Maldāties! Tie nenosaka tā cilvēka būtību, kuru ķengājat, pēc jūsu komentāriem nevienu nevērtē un tie nevienu neietekmē. Tie parāda rakstītāja kultūras un zināšanu līmeni. Tie parāda cik novadā "nelaimes čupiņu" dzīvo pilni naida, dusmu, skaudības un bezdarbības. Vienam otram jāiet pie psihiatra, jātiek galā ar meliem , dusmāma un skaudību .Maļ vienu un to pašu 10x pa visādiem rakstiem. Nabaga nožēlojamie!!
raimim
13:06 29.01.2026
Jūs mums esat labu labais piemērs: cilvēks ar izcilu būtību, izsekojot visiem komentāriem; neietekmējams; nevērtējams; ar neatkārtojamu kultūras un zināšanu līmeni dažādās jomās; balts un pūkains; mūžīgais dzinējs; psihiatra bezdarbības rezultāts. *** 100%, ka strādājat publiskajā sektorā.
raimim
13:33 29.01.2026
Atvainojos, atkārtošos! Tā kā, visticamāk, strādājat pašvaldībā, lūdzu atbildēt uz šo jautājumu: kāpēc Bauskas novada dome Pamūšu pārceļ uz Mežotni? 1. Ja reorganizētu un pielāgotu Bauskas pilsētas pamatskolu, tad bērniem ar īpašām vajadzībām būtu viegli aizsniedzami slimnīcas rehabilitācijas nodaļas speciālisti, daudzveidīgā pilsētas sporta infrastruktūra, sociālais dienests, interešu izglītības iestādes, vairāku konfesiju draudzes u. c. resursi. 2. Daudziem bērniem nebūtu jāpaliek internātā, jo ar sabiedrisko transportu varētu katru dienu izbraukāt no mājām. 3. Nevajadzētu papildus finansējumu skolotāju no Iecavas transportam. 4. Bauskas tuvās vispārizglītojošās lauku skolas papildinātos ar skolēniem no pilsētas pamatskolas un mazinātos labi nodrošinātu izglītības iestāžu ar sporta infrastruktūru slēgšanas risks. 5. Saglabājot pagastos skolas, veicinām to attīstību un darba vietu saglabāšanos.
raimim
14:07 29.01.2026
Vai Bauskas pilsētas pamatskola ir vērtīgāka par skolām pagastos? Ja Bauskas pilsētas pamatskola mainīs darbības profilu, pilsēta nebūs zaudētāja. Drīzāk otrādāk. Slimnīcas rehabilitācijas nodaļai garantēts pacientu pieplūdums u.tml. Turpretim, ja pagastā slēgs skolu, tad gan apdzīvotā vieta ir liela zaudētāja!
raimim
14:20 29.01.2026
Kad jāintegrē "smagus gadījumus", tad pagastu skolas ir vajadzīgas. Vai beidzot kādā no Bauskas vispārizglītojošām iestādēm ir mācību programma bērniem ar garīga rakstura traucējumiem? Ilgus gadus nebija. Turpretim pagastu skolas jau sen uzņem šos bērnus.
Hugo
14:32 29.01.2026
Tieši tā - tas būs noziegums pret bērniem,ja savienos Pamūšu ar Zālīti. Nez kādēļ man šis gadījums atgādina cetrdesmitos gadus kad vācietis ar slimiem bērniem taisīja eksperimentus. To nedrīkst pieļaut!
raimim
15:10 29.01.2026
Bauskas novada dome izvēlējusies Mežotni, jo tas esot lētākais variants. Kam lētākais?! Bērnu ar īpašām vajadzībām ģimenēm, skolotājiem, sociālajam dienestam? Rodas iespaids, ka "lētākais" variants ikdienas rutīnā vairākām iesaistītajām pusēm izmaksās dārgi. No tautsaimniecības viedokļa Pamūšu pārcelt uz Mežotni ir neizdevīgi.
Reinis
16:12 29.01.2026
Man tomēr Rundāle interesē,kas būs? Vai paliks vidusskola???
raimim
16:14 29.01.2026
Kāpēc pagastu bērniem ceļā uz skolu jāziedo stunda laika, bet pilsētas bērni līdz skolai nevar aizbraukt ar sabiedrisko autobusu 15-20 minūtēs? Lauku skolām noderētu vairāk pašapziņas!
Oko
16:40 29.01.2026
Atgrieziet Okmani!Visu sakārtos arī Saulaini!
--> Oko
17:48 29.01.2026
Šis viss arī ir A. Okmaņa ilggadīgās valdīšanas sekas. Dāsni finansētās dubultās morāles - sabiedrisko attiecību nodaļas veidolā - sabrukums. Ja cilvēki ar bērniem ir nabadzības riska zonā, tad demogrāfija kritīs arvien zemāk. Kurš tad grib kļūt par nabagu?
Manas piecas kapeikas
18:42 29.01.2026
Saglabājot pagastos skolas, mēs nekādi neveicinām to attīstību. Mēs tikai pagarinām to agoniju, saglabājam neefektīvas darba vietas un arvien vairāk palielinām izglītības sistēmas izmaksas uz vienu izglītojamo un nodokļu slogu katram nodokļu maksātājam. Jā, cīņa par to, kuru pagasta skolu slēgs un kuru neslēgs ir nežēlīga, bet neko darīt!
J
18:53 29.01.2026
Nav bērnu,nav skolas!
Lēnāk par tiktu, draugi!
19:04 29.01.2026
Pašvaldība atzīst, ka Bauskas Valsts ģimnāzijas un 2. vidusskolas telpas jau tagad ir pārslogotas. Kur tad tos skolēnus liks? Uz bērnu ar īpašām vajadzībām rēķina saglabās Bauskas pilsētas pamatskolu? Vai Jums naktīs murgi nerādās? Es justos slikti, ja šādi klupinātu ģimenes ar īpašajiem bērniem. Ne jau Mežotne cenšas atstumt bērnus ar invaliditāti, bet Bauskas dome!
Lēnāk par tiltu, draugi!
19:06 29.01.2026
Atvainojos par drukas kļūdu! Laikam jau katrā traģēdijā ir deva smieklu.
Marta
19:24 29.01.2026
Bauskas pamatskola sen jau tikai knapi eksistē.Līmenis zems.Skolotāji nekādi.Sen jāmaina statusu. Sevišķi Laura.Skolotāja rakstos pieļauj kļūdas,mēs vecāki ,brīnāmies,to raksta skolotāja!
Likums
20:35 29.01.2026
Man jautājums.Kā pirmsskolas vadītāja vienlaicīgi var būt vadītāja,metodiķe un vēl kursus vadīt? Kā O.Strazdiņa to var? DARBA LAIKĀ???KĀ??
Likumam
22:26 29.01.2026
Labs jautājums.
DOMNIEKS
23:08 29.01.2026
Skolas paliks tukšas, bet nolemts , ka Mežotnē cels jaunu skolas kompleksu Pamūsas un Zālītes bērnien ,un tikai par nieka 2- 3 miljoniem. Uzcels, bērni nebus... kas pārņens šo kompleksu ?
18.42 atb
03:50 30.01.2026
Pagarinam agoniju? Tu pats saprati ko teici? Atļausim citiem salauzt Latviju? Par naudām - ļoti labs piemērs ir Rīgas domē,kad par vienu pludmales kabines nokrāsošanu Rīgas dome rēķināja izmaksas 3000 €..... No tautas pieteicās brīvprātīgie un ir gatavi nokrāsot pa 50 €..... Vienu kabīni.Tieši tāds pats pārspīlējums ir arī ar skolas uzturēšanu. ☝️ Padomā par to..... Vai tiešām Rīgas dome strādniekam BŪTU maksājusi teju trīs tūkstoši par vienu kabīni? Padomā........ Tāpēc arī skolas slēdz,lai nebūtu kas domā.....
Veltījums vēlētājiem
07:06 30.01.2026
raimis visu diskusiju novērtēja šādi: "Jūs domājat, ka jūsu komentāri kādu iespaido? Maldāties! Tie nenosaka tā cilvēka būtību, kuru ķengājat, pēc jūsu komentāriem nevienu nevērtē un tie nevienu neietekmē. Tie parāda rakstītāja kultūras un zināšanu līmeni. Tie parāda cik novadā "nelaimes čupiņu" dzīvo pilni naida, dusmu, skaudības un bezdarbības. Vienam otram jāiet pie psihiatra, jātiek galā ar meliem , dusmāma un skaudību .Maļ vienu un to pašu 10x pa visādiem rakstiem. Nabaga nožēlojamie!!"****Izrādās, ka Mežotnē ir jauns naudas apgūšanas projekts. DOMNIEKS raksta: "Skolas paliks tukšas, bet nolemts , ka Mežotnē cels jaunu skolas kompleksu Pamūsas un Zālītes bērnien ,un tikai par nieka 2- 3 miljoniem. Uzcels, bērni nebus... kas pārņens šo kompleksu ?"****raimim bija taisnība, lai saprastu domes ieceres racionālos iemeslus, vajadzīgs psihiatrs. Neapgrūtinot ārstu, vai patiešām nav skaidrs, kas te notiek?!
Vēlētājiem
09:00 30.01.2026
Kāpēc Bauskas novada dome tikšanos ar iedzīvotājiem Mežotnē par Pamūšas pārcelšanu organizēja kā slēgto sēdi? Vai tāpēc, lai oponentus sagrautu un aizbāztu viņiem mutes? Vai "Bauskas Dzīvi" aicināja ierasties? Ja nē, kāpēc tāda slepenība? **** Kad būvēja kādreizējās Iecavas novada domes priekšpagalmu, reģionālais laikraksts saņēma iedzīvotāja ziņu, ka pagalmā nav iestādīti visi projektā minētie košumaugi. Kā zināms, daža laba daiļa krūma, koka cena liek aizrauties elpai. Toreiz izpilddirektors lasītāja teikto noliedza, bet, kad žurnālists pameta pašvaldības ēku, esot staigājis pa telpām bļaujot: "Kurš nodeva?" Toreiz pierādīt neko neizdevās. Lieta noklusa. **** Tā kā, apvienojoties novadiem, bijušās Iecavas novada domes amatpersonas pašlaik ir augstos amatos Bauskas novada domē, rodas šaubas par Pamūšas pārcelšanas uz Mežotni patiesajiem iemesliem. Kā tautā saka, tie paši vēži citās kulītes!
Vēlētājiem
09:02 30.01.2026
kulītēs
raimim
09:34 30.01.2026
Jums bija taisnība. Lai saprastu Bauskas novada domes darbību, var sajukt prātā.
Jautājums pašvaldībai
16:16 30.01.2026
Marta raksta: - Bauskas pamatskola sen jau tikai knapi eksistē.Līmenis zems.Skolotāji nekādi.Sen jāmaina statusu. Sevišķi Laura.Skolotāja rakstos pieļauj kļūdas,mēs vecāki ,brīnāmies,to raksta skolotāja!**** Vai Bauskas novada dome neredz patieso Bauskas pilsētas pamatskolas darbības profilu? Cik ilgi izliksies? Jau pašlaik mācību iestāde lielā mērā strādā ar iekļaujošu mērķgrupu. ****Ierasti cilvēkiem ar īpašām vajadzībām ir dažādi vides un objektu pieejamības rīki (invalīdu stāvvietas pretim/blakus ieejai iestādē, veikalā u.tml., uzbrauktuves, trotuāru bruģa izcēlums neredzīgajiem utt., u.tml.). Kāpēc speciālā skola netiek pārcelta uz pilsētu tuvāk citiem pakalpojumiem, bet uz citu pagastu? Starp citu, liftus var piebūvēt ēkām no ārpuses.
Jautājums pašvaldībai
16:27 30.01.2026
Tas, ka pašvaldība joprojām atmaksā Mežotnes pamatskolas renovācijas kredītu, neiztur kritiku. Par Bauskas Bērnu bibliotēkas ēkas zemes nomu novada dome taču arī katru gadu, ja nekļūdos, 10 000 eiro maksā zemes īpašniecei - pareizticīgo baznīcai. **** Vai Bauskas novada dome ir parēķinājusi, cik ikgadu izmaksās skolotāju un skolēnu vešana no Iecavas un citām skolēnu apdzīvotām vietām uz skolu? Cik izmaksās vecākiem bērnu vadāšana pēc mācību stundām pie speciālistiem, uz interešu izglītības iestādēm Bauskā?
uz saulaino tāli
16:28 30.01.2026
ne vien "nelaimes čupiņas" jūsuprāt, mesijuprāt, ir pie vainas ik uz soļa redzamajām neveiksmēm, jūsu politikas ačgārnajai morālei, tai, pēc kuras "tirgus attiecībām" viss esot jāsakārto. Tad, kālab tās "tirgus attiecības" it tās, ko jūs regulējiet un pārregulējiet ar saviem likumiem, noteikumiem, regulām. Regulējiet vien regulēšanas pēc, lai saviem radiniekiem, draugiem, kursa biedriem vai labiem paziņām nākamo, no budžeta apmaksāto amatvietu izveidotu? Un, ja tiešām vairs pārdesmit "gudro prāta skalotāju" ar apmaksāto uzdevumu vairs netiek galā, tad nekas cits neatliek, kā jums sākt "cīnīties" ar "nelaimes čupiņām", "nabaga nožēlojamiem", prātā apdalītajiem. Šādā garā turpinot "cīnīties" gan jai līdz pašām zemākajām ,zemiskākajām sava prāta dzīlēm drīz nonāksit, savus Jūdas grašus no budžeta algās saņemot..
vajadzētu pajautāt
16:35 30.01.2026
tad, cik ilgi tajās skolās tie "iekļautie" turpinās dauzīt, pazemot "iekļaujamos" vai otrādi? Redzot nupat Jelgavas Pārlielupes skolā notikušo.
-> uz saulaino tāli
16:49 30.01.2026
Pašvaldībā uzskata, ka mēs muļķi esam. Nesaprotam patiesos lēmumu iemeslus. Zelta Linda vēl palīdz salauzt vietējiem dzīves.
->vajadzētu pajautāt
17:00 30.01.2026
Cik ilgi vispārizglītojošās skolās pilnīgi veseli bērni darīs pāri citiem pilnīgi veseliem bērniem? Piemēram, Bauskas 2. vsk. pagājušā gada 5. decembra notikumā iesaistītie bija bez īpašām vajadzībām. Uzbrucējs turpinot mācīties tajā pašā izglītības iestādē un trenēties cīņu mākslās. Turklāt uzbrucējs ar cietušo pēc notikuma cits citam paspieda roku un atvainojās. Kā Jūs to vērtējat?
16.35
17:06 30.01.2026
Nevis vajadzētu pajautāt, bet JĀJAUTĀ!!!!!!! Tas ir noziegums pret bērniem. Tas 100% ir kaut kāds eksperiments. Tāpēc arī attiecīgās jomas ielikteni parādījās bauskā. Ko varu garantēt,ka pieļaujot Pamūšas, zālītes skolu apvienošanu, vecākiem vairumā,līdz 70% tiks atņemtas vecāku tiesības. Šie bērni tiks sazāļoti un gatavoti kam īpašam. Tā ir bumba ar laika degli.
Jautājums pašvaldībai
18:27 30.01.2026
Kāpēc Mežotnes pamatskolas telpas netiek piedāvātas nomai Latvijas, ārzemju sporta skolu treniņgrupām? Īpaši vasarā, kad var sportot ārā, izmantojot skaisto apkārtni krosiem un Lielupi peldēšanai, zirgu staļļu pakalpojumus u. c. labumus? Tādējādi kaut daļēji segtos ikgadējais renovācijas kredītmaksājums.**** Vai tad Bauskas novada domes sabiedrisko attiecību nodaļa nevar izdomāt sludinājumu svešvalodās un atrast vietnes, kas sasniegtu mērķauditoriju kaimiņvalstīs un Centrāleiropā? **** Lieli ieguldījumi nav vajadzīgi. Sportisti ir vienkārši cilvēki. Atbrauc ar savu matracīti, atrullē, izguļās, sarullē atkal kopā un dodas mājup. Gan jau putras vārītājus arī atrastu. Ņemot vērā apkārtnes kultūrvēsturisko mantojumu, jauniešiem nometnes atpūtas brīžos būtu ko darīt. **** Vēl jaukāk būtu, ja vietējās novada sporta skolas rastu sadraudzības sporta skolas ārzemēs (līdzīgu pēc lieluma, atrašanās vietas (piemēram, pierobežas)) un organizētu kopējas nometnes. Bērniem uzlabotos svešvalodu (angļu, vācu u.c.) zināšanas, sporta sasniegumi utt. Iespējams, var piesaistīt ES finansējumu, netraumējot novada budžetu.
Zita
19:17 30.01.2026
Tikko Bauskas dome lielās ka saņēmusi nodoklos pat vairāk nekā plānots. Par nin. Kur problēma? Ja no cilvēkiem ņemat materiālā,tad lai būtu veiksmīga līdzās pastāvēšana arī domei ir jādod materiālā pretī... Tātad, pēc būtības. Pamūša var palikt kur ir.
Dronam
22:36 30.01.2026
Kas ir Kopce? Ko viņa dara?
Atb domniekam
23:01 30.01.2026
Lūk, šos trīs miljoni eiro ieguldiet jau esošās skolās. Jūs taču strādājat ar CILVĒKIEM,nevis ar lopiem. Jūs strādājat ar cilvēkiem,kas Jums tic. Jūs strādājat ar CILVĒKIEM pateicoties kuriem jūs esat tur kur esat - domē.....
Kārlis
10:18 31.01.2026
Kāpēc Vecsaulē būvē jaunu sporta zāli?Bērnu maz.Atkal tērē naudu un tūlīt aizklapēs ciet.Nav ko būvēt.Pielāgojiet esošo. Kuras ir tās sešas skolas?Maček lūdzu atbildiet. Par ēkām atbild tikai un vienīgi pašvaldība. Ko dara IN? Kāds pienesums?
Juris
10:19 31.01.2026
Atpakaļ Okmani!
Kārlīt, jābūvē
11:25 31.01.2026
jo nauda "deg", tā negaidīs, līdz esošajai piešķirs "vietējās nozīmes arhitektūras vai kultūras pieminekļa" statusu. Pumpē, Kārlīt, ES nauda brauc...
Kārlim
12:23 31.01.2026
Vecsaulei ar skolēnu skaitu viss kārtībā. Brīžiem visus gribētājus nespēj paņemt.
Pagātne
13:06 31.01.2026
Nemelo Vecsaule!Puse spečuki. Ko vispār tā i!glītības nodaļa dara? Pārsūta visādas ziņas un pieprasa atskaites.Rīko seminārus dienas beigās,kad citiem ir stundas un tāls ceļš mērāms slidenā laikā. Izglītības nodaļai nav redzējuma par skolu tīklu un ēkām. Ko Ilze tur dara?
Partija
14:17 31.01.2026
Izglītības nodaļa nav vajadzīga !Neko neīsteno.Neko.Nekādas jēgas ! Atstāt 1.cilvēku un viss.
Gg
14:22 31.01.2026
Bauskas pamatskola jāpārveido par speciālo skolu.Rumba jau visu nolaida. Bērnus uz citām skolām laukos. Mācības var sākt 9:30 un izmācīties skolā līdz 17:00 Var vest uz Rundāli. Būs ok!
Tā tas ir
15:24 31.01.2026
Un ko iesaka lielie kritizētāji, skolu slēgšanas pretinieki? Ja skolā 20 darbinieki un 25 skolnieki? Vai tiešām tās šaurās pierītes domā, ka tas ir normāli? Ja nav skolnieku, nav arī skola. Nesaku, ka tas ir labi, bet NAV citu variantu. Un daudzi vecāki paši izvēlas pilsētas skolas, ne sev tuvāko izglītības iestādi. Tad nu ir rezultāts.
Atbildu 15.24
15:29 31.01.2026
Tas ir normāli speciālajai izglītībai ES līmenī. Pamūšas skola pilnībā atbilst ES noteikumiem. Vai tikai tu pats neesi šaura pierite?! Tie ir īpašie bērni nevis parastie. Nešpļauj akā - i bērni i mazbērni tev vēl var būt ar īpašām vajadzībām!
Kā tad būs?
15:30 31.01.2026
Ja skolas aizvērs, tad jau IN un attiecīgajā departamentā pašvaldībā arī amatvietu skaitam jāsarūk.
-> Tā tas ir
15:43 31.01.2026
Piekrītu. Kuras mums novadā ir tādas skolas?
-> Gg
15:47 31.01.2026
Interesanti, ka tagad viņš tik pat veiksmīgi turpina novada domē.
Ooooo
15:50 31.01.2026
Uldi,rimsties! Neba kāds klausās!Mačeks noteikti nē!
Tehno
16:14 31.01.2026
Zālītes darbinieki uz Mežotni neies! Mazais napoleons ,kurš vienreiz mēnesī darbā un terorizē tehniskos,tam vienalga. Un Sarma,jūs esat ļauna un negatīvisma pilna!Pasarg,Dieviņ,šo! Šsusmas,kas notiek Zālītē! Aija veca,bet sirsnīga.
-> Atbildu 15.24
16:15 31.01.2026
Pamūšai nekas nedraud. Diskusija ir par nākamo atrašanās vietu.
Vecais
16:37 31.01.2026
Es kā vecss Uzvariets,atcetos Pamūšu.Daudz paveikts.Traucē pašvaldības neizlēmība. Atceros,kā tas saimnieks Pilverts ar direktori skraidīja pa pašvaldību ar visādiem projektiem,pat moduļmāju projekts bija.Pats biju deputāts visu noraidīja. Tanī skoliņā viņi daudz ieguldīja.Direktore ar saimnieku rokās sadevušies joņoja pa visiem kabineyiem kā dulli.Visu noraidīja. Johaidī ! Jumtus,logus salika Bruģi,vārtus ES projekts.Malači! A kas tagad,iznīcība! Atjauno ēkas,Maček!Ja tu saglabāsi Pamūšu,es tev pieminekli uzcelšu! Vecais Veinberga darba biedrs to apsola.!
Vecais Veiberga draugs
17:06 31.01.2026
Ieguldiet Pamūšā to,ko gribat Mežotnē! Pašvaldība atbild par ēku renovāciju!PAŠVALDĪBA!PAŠVALDĪBA!
Aukle
17:46 31.01.2026
Strādāju Pamūšā kā aukle jau 12 gadus. Neesmu dzirdējusi,ka zudušas drēbes bērniem,vai pat pedagogiem.Dīvaini gan. Vadīb jau vērsās pilicijā,lai noskaidrotu personas kurām kas pazudis. Tiešām dīvaini. Gadās,ka bērni pazaudē kāfu cimdiņu,vai zeķīti,bet kā rakstīja,ka gadiem zūd...nu atvainojiet...lai pilicija skaidro šo komwntētāju
Pamūšas jāpaliek ar savu struktūru Pamūšā
17:47 31.01.2026
Diskusija par Mežotni nav par Pamūšas nāvi, bet par administratīvu reorganizāciju, kas neņem vērā būtiskās pedagoģiskās un sociālās atšķirības.
Vein
17:57 31.01.2026
Pamūšu Pamūšā! Būvējam Pamūšu! Taisam piketu!Visi ar mums!Uzvara rullē!Vecie rullē!!!!!
Auklei
18:06 31.01.2026
Sola un sola iet uz policiju, bet kā neaiziet, tā neaiziet. Kad tad "vadīb" reiz aizies?! Ļoti daudz varētu pastāstīt par darba organizāciju Pamūšā.
Rita
18:11 31.01.2026
Nu tiko jau vienai tiesas sēde bija. Viss notiek! Skaties sevi!Nabadzīte!
?
18:12 31.01.2026
Kuras skolas ir riska zonā?
Ritai
18:13 31.01.2026
Pamūšas audzēkņi ir nabadziņi ar tādu vadību.
Ritai un Auklei
18:21 31.01.2026
Ja bērnam jāņem līdzi skolas soma tualetes kabīnē, lai nekas nepazustu, tas jau daudz pasaka.
Atb.
18:29 31.01.2026
:)))) ved citur.Izvēle ir..
Es
18:37 31.01.2026
Man arī jautājums!Ko pieturās pie vietas,kur tik slikti?Nu ej prom. Mēs strādājam,mums patīk.Bērniem labi.Ne viss ir gludi,bet labi.Labs atbalsts no vadības.Bērni braukā pa ārzemēm,viss super! Strādājam,cīnamies ar ļoti smagiem bērniem.Paldies vecākiem,padomēm,vadībai,viss ok! Nu ja nav labi,nav jāmokās! Lai veicas un veiksme citur!
Māte
18:45 31.01.2026
Vai tiešām Rundālē nebūs vidusskola? Tiešām. ? ? Skaistkalnē arī ???Sveta,Daiga cīnaties!
Upis
19:36 31.01.2026
Maček!Glāb visas 6.skolas !zglāb lūdzu!
X
19:53 31.01.2026
Saglabāt Rundāli!
Pret vai par?
08:56 01.02.2026
Neviens skolas direktors nevar izcīnīt savas skolas slēgšanu vai neslēgšanu. Arī Bauskas pamatskolas bijušais direktors neko nenolaida, bet ilgus gadus vadīja skolu ar vislabākajiem nodomiem. Izšķērdība gan ģimenē, gan pašvaldībā, gan valstī nav pieļaujama. Tad nu sāksim visu darīt ar loģisko prātu.. Visās ministrijās gada beigās 4 miljoni iztērēti prēmijās, gan jau arī Bauskas pašvaldībā. Kādam pat 4 tūkstoši par triju nedēļu darbu! Bauskā radīts amats vienam konkrētam cilvēkam , kurš tagad izsaka savu viedokli, komentē, dod padomus. Varbūt sāksim ar to! Vienreiz jābeidz runāt par mūžīgo optimizāciju, bet jāsāk darīt! Skolas slēgt ir ļoti vienkārši un parocīgi! Tikai atcerēsimies - vieta bez skolas izmirst. Mums to vajag? Ja vajag, tad tikai uz priekšu! Uz jauniem vietniekiem, uz vēl lielākām prēmijām , uz vēl lielākiem runas plūdiem!
Atbi 08.56
12:22 01.02.2026
BRAVO!👏🏻👏🏻👏🏻 BRAVO! Tieši tā, prēmijas , kompensācijas, īres, ceļa atmaksas. Tiešām,arī nevajadzīgi amati! Kā te viens otrs lielījās ka puse darbinieku strādā bez maksas ministrijā .Nopietni? Tikai iepriekš pieļauju,ka aizmirsa tautai pateikt,ka strādā it kā par brīvu,jo jau ir saņēmuši avansā apaļas summas?! Visa šī nauda ir mūsu sviedri un negulētās naktis. Jā,un bērni tiešām ir mūsu nākotne un sirds sāpe. Un,kurš cits cīnīsies par mūsu bērniem,ja ne mēs paši! Bērns skolā salauž roku, bet-traumatologam ir jāmaksā 50€.... Ja nav - staigā salauztu?! Kāda šodien ir attieksme pret tautu? Absolūta necieņa un nerēķināšanās.
Vajag skolas
12:30 01.02.2026
Lūk - kāds intereses pēc parēķiniet cik valsts DIENĀ nodokļos saņem no veikaliem, slimnīcu apmeklētājiem,zobarstiem ,CSDD,zemes nodokļa, nin ,par internetu, telefonu lietošanu.... Komunālajiem.... Cik dienā autobusu braucēji kopā dienā samaksā nodokļos valstij..... ☝️🤣Un tad jūs sapratīsiet kāpēc Latvijai nevajag skolas. Mums vienkārši nav valdībā cilvēku,kas rēķina un domā. Mums ir ,,patrebiteļi",kas to vien dara kā domā kur vairāk tautai uzlikt kādus nodokļus un sodus.
kašmars
17:56 01.02.2026
Var brēkāt cik un kā gribas, bet ja Latvijā gadā piedzimst 12 000 bērnu, tad pēc 6 gadiem VISAS lauku skolas būs tukšas. Kaut kas būs pilsētās. Rīga jau tagad plāno slēgt padsmit bērnudārzu. Tas ir sākums kārtējai demogrāfiskajai bedrei valstī. Nav jēgas piesaukt uzvārdus pašvaldībās, tur visi godprātīgi cīnās par skolu esamību. Bet demogrāfija ir baisa.
kašmaram
08:18 02.02.2026
Uzvārdu vairāk pašvaldībās nekā ārpus. Kad sāksies štatu samazināšana?
NU JĀ.
20:17 02.02.2026
Misas pamatskola, Valles pamatskola, Pamūšas pamatskola, Bauskas pamatskola, Vecsaules pamatskola. Kura bija vēl?
-> NU JĀ
23:53 02.02.2026
Pamūšu ar Zālīti apvienos. Vecsaulei bērnu skaits esot pietiekams. Vēl ir Griķu pamatskola.
Viesis
03:59 03.02.2026
Pamūšas zālītes apvienošana ir noziegums pret bērniem.
Codiete
07:41 03.02.2026
Nezinu ka par citam skolam,bet Codes pamatskolu sen vajadzeja likvidet.Briesmiga attieksme no skolotaju puses,gan ari no direktores Lailas kundxes.Daudz bernu no Codes tiesi attieksmes del pariet uz Bausku.
Codietei
12:52 03.02.2026
Zinu, ka no Bauskas pāriet uz Codi. Katrs var atrast piemērotāko.
Lūk patiesā bēda
13:52 03.02.2026
Domāju - CIK valdība ir pretī nākoša skolu uzturēšanai. Piemēram,latvijas meži malku pārdod/ nodod skolām uz papīra par augstāko cenu,vai skolām tomēr ar atlaidi?
Lūk patiesai bēdai
23:40 03.02.2026
Vai no privātā mežsaimnieka lētāk nevar nopirkt?

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.