Maija pēdējās dienās SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» sāka jau vairākus mēnešus gaidīto ceļa defektu novēršanu. Tiesa, cik novēroja «Bauskas Dzīve», pēc šādas metodes veikta defektu novēršana diez vai atvieglos jaunsauliešu dzīvi.

Pagājušajā gadā VAS «Latvijas Valsts ceļi» pasūtīja SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» ceļa Likverteni–Jaunsaule–Skaistkalne seguma uzlabošanu ar divkārtu virsmas apstrādes metodi. Tas iepriecināja visus iedzīvotājus Jaunsaules ceļa malā, bet ātri vien arī apbēdināja – ceļu izraibināja asas un dziļas bedres.
To, ka ideja par šāda veida virsmas apstrādi uz ceļa, kur pārvietojas arī diezgan smagas automašīnas, bija kļūda, neviens neatzīst. VAS «Latvijas Valsts ceļi» pārstāvji pauda, ka dubultā virsmas apstrāde nepastiprina ceļa nestspēju, taču tas neput vasarā un ir komfortablāks ceļa lietotājiem. Tiesa, Jaunsaules ceļam arī iepriekš bija grūtības ar nestspēju, un šajā gadījumā milzīgais bedru skaits to tikai apstiprina.

Defektus būvniekam jānovērš līdz 30. jūnijam, un maija beigās to novēršana sākās. Kā tas notiek, var redzēt attēlos – vienkārši ieberot ar lāpstām grants maisījumu bedrēs, turklāt vairāk izvēloties lielākās un iespaidīgākās bedres un ne vienmēr ieberot mazākās bedrēs. «Bauskas Dzīve» par šāda veida ceļa seguma labošanas kvalitāti uzdeva jautājumus gan uzņēmumam SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»», gan VAS «Latvijas Valsts ceļi», un lasītājus nākotnē informēsim par saņemtajām atbildēm.
Tikmēr varam vienkārši informēt par to, ko «Bauskas Dzīve» novēroja uz vietas. Šādi aizber ne visas bedres – daudzas mazākas bedres paliek, jo to gluži vienkārši ir tik daudz, ka visas aizbērt nesanāks. Arī mazākajām bedrēm, tāpat kā lielajām, ir asas malas un, visdrīzāk, tās ar laiku kļūs lielākas. Pat vietās, kur aizbērtas bedres, nerodas izjūta, ka var droši braukt pāri.

Jaunsauliešu problēmas tas neatrisinās, un, cik ilgi šāds remonts kaut vai īslaicīgi varēs palīdzēt, to vērosim kopā ar Jaunsaules ciema un ceļam tuvumā dzīvojošajiem iedzīvotājiem.
