
No šodienas, 1. februāra, Bauskas novadā darbu uzsāk četri jauni valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) – Svitenē, Uzvarā, Misā un Vallē, portālu informēja Bauskas novada domē.
VPVKAC iedzīvotāji var ērti pieteikt pieprasītākos valsts pakalpojumus un visus pašvaldības pakalpojumus. Jaunie klientu centri atvērti, lai iedzīvotājiem būtu iespēja pakalpojumu saņemt vēl tuvāk savai dzīvesvietai.
Jaunie klientu apkalpošanas centri izveidoti pašvaldību telpās un tie atrodas Svitenes pagasta nodaļā, Gailīšu pagasta bibliotēkā, kā arī Misas un Valles bibliotēkās.

Otrdien, 31. janvārī, minētos centrus apmeklēja Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis, Bauskas VPVKAC vadītāja Dina Bērziņa, administratīvā departamenta vadītāja Līga Kausiniece un Bauskas Centrālās bibliotēkas vadītāja Māra Kuļikauska.
Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis visiem jaunajiem klientu apkalpošanas centru vadītājiem vēlēja veiksmīgu un profesionālu darbu ar iedzīvotājiem. Priekšsēdētājs uzteica VPVKAC centru nozīmīgumu – aizvien vairāk Bauskas novada pagastos un ciemos iedzīvotājiem tiek nodrošināta iespēja vienuviet saņemt pašvaldības un valsts sniegtos pakalpojumus.

Bauskas VPVKAC vadītāja Dina Bērziņa atzinīgi novērtēja jauno centru vadītāju prasmes un jau līdzšinējo ieguldījumu darbā ar iedzīvotājiem. D. Bērziņa pauda pārliecību, ka visi jauno centru vadītāji būs profesionāli un laipni pret ikvienu, kurš vērsīsies pēc palīdzības un padoma, lai saņemtu nepieciešamo pakalpojumu.
Bauskas novada domē skaidroja, ka klientu apkalpošanas centru tīkla paplašināšana notikusi pēc pašvaldības iniciatīvas, proti, Bauskas novada dome pērnā gada martā iesniedza Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (VARAM) pieteikumu par jaunu VPVKAC kontaktpunktu izveidi.
Katrā vienoto klientu apkalpošanas centrā iedzīvotājiem ir pieejama datorizēta darba vieta, lai varētu pieteikt portālā https://www.latvija.gov.lv pieejamos pakalpojumus, kā arī ir nodrošināts VPVKAC darbinieka atbalsts šo pakalpojumu pieteikšanā.
Tāpat vienoto klientu apkalpošanas centrā iedzīvotāji var pieteikt pieprasītākos Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Lauksaimniecības datu centra un Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumus “pilnvarotā e-asistenta” risinājumā, tas ir, pakalpojumu pēc klienta pilnvarojuma portālā Latvija.lv piesaka VPVKAC darbinieks. Atsevišķus pakalpojumus uz vietas var pieteikt papīra formā, šādus pieteikumus klientu apkalpošanas centra darbinieks sistēmā nosūta atbildīgajai iestādei.
VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī, tajā var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī saņemt citas konsultācijas.
Plašāku informāciju par Bauskas novada VPVKAC var lasīt ŠEIT.
