Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Uzvarā, Svitenē, Misā un Vallē darbu sāk jauni valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri

No šodienas, 1. februāra, Bauskas novadā darbu uzsāk četri jauni valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) – Svitenē, Uzvarā, Misā un Vallē, portālu informēja Bauskas novada domē.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

VPVKAC iedzīvotāji var ērti pieteikt pieprasītākos valsts pakalpojumus un visus pašvaldības pakalpojumus. Jaunie klientu centri atvērti, lai iedzīvotājiem būtu iespēja pakalpojumu saņemt vēl tuvāk savai dzīvesvietai. 

Jaunie klientu apkalpošanas centri izveidoti pašvaldību telpās un tie atrodas Svitenes pagasta nodaļā, Gailīšu pagasta bibliotēkā, kā arī Misas un Valles bibliotēkās.

Foto: Artūrs Dulbe/Bauskas novada dome

Otrdien, 31. janvārī, minētos centrus apmeklēja Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis, Bauskas VPVKAC vadītāja Dina Bērziņa, administratīvā departamenta vadītāja Līga Kausiniece un Bauskas Centrālās bibliotēkas vadītāja Māra Kuļikauska.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis visiem jaunajiem klientu apkalpošanas centru vadītājiem vēlēja veiksmīgu un profesionālu darbu ar iedzīvotājiem. Priekšsēdētājs uzteica VPVKAC centru nozīmīgumu – aizvien vairāk Bauskas novada pagastos un ciemos iedzīvotājiem tiek nodrošināta iespēja vienuviet saņemt pašvaldības un valsts sniegtos pakalpojumus.

Bauskas VPVKAC vadītāja Dina Bērziņa uzteica jauno centru vadītāju prasmes. Foto: Artūrs Dulbe/Bauskas novada dome

Bauskas VPVKAC vadītāja Dina Bērziņa atzinīgi novērtēja jauno centru vadītāju prasmes un jau līdzšinējo ieguldījumu darbā ar iedzīvotājiem. D. Bērziņa pauda pārliecību, ka visi jauno centru vadītāji būs profesionāli un laipni pret ikvienu, kurš vērsīsies pēc palīdzības un padoma, lai saņemtu nepieciešamo pakalpojumu.

Bauskas novada domē skaidroja, ka klientu apkalpošanas centru tīkla paplašināšana notikusi pēc pašvaldības iniciatīvas, proti, Bauskas novada dome pērnā gada martā iesniedza Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (VARAM) pieteikumu par jaunu VPVKAC kontaktpunktu izveidi.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Katrā vienoto klientu apkalpošanas centrā iedzīvotājiem ir pieejama datorizēta darba vieta, lai varētu pieteikt portālā https://www.latvija.gov.lv pieejamos pakalpojumus, kā arī ir nodrošināts VPVKAC darbinieka atbalsts šo pakalpojumu pieteikšanā.  

Tāpat vienoto klientu apkalpošanas centrā iedzīvotāji var pieteikt pieprasītākos Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Lauksaimniecības datu centra un Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumus “pilnvarotā e-asistenta” risinājumā, tas ir, pakalpojumu pēc klienta pilnvarojuma portālā Latvija.lv piesaka VPVKAC darbinieks. Atsevišķus pakalpojumus uz vietas var pieteikt papīra formā, šādus pieteikumus klientu apkalpošanas centra darbinieks sistēmā nosūta atbildīgajai iestādei.  

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī, tajā var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī saņemt citas konsultācijas. 

Plašāku informāciju par Bauskas novada VPVKAC var lasīt ŠEIT.

VPVKAC atradīsies Misas bibliotēkā. Foto: Gija Spula/Bauskas novada dome

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (16)

  1. kāda jega no sitiem centriem? Kur atkal deputatiem pietuvinatas personas iekartot darbos pec negodigiem konkursiem? Jo tikai viniem redz atbilstot CV,parejiem ne.Atkal par nodoklu maksataju algu tiks visi uztureti?

    39
    5
  2. Valsts kontroles ieteikums – samazināt darbikieku skaitu Bauskas klientu centram
    Paslīdējis gar ausīm garām .

    27
    4
  3. Labāk lai ceļus sāk labot nevis par savu maku domāt. Maitas. Nekas vaairak saka:

    Labāk par ceļiem. Būtu domājusi nevis par saviem kungiem ko piebast maitas

    20
    3
  4. Nauda vējā bez reāla pienesuma. Izglītības, medicīnas, ceļu kvalitāte un pieejamība krītas, bet ierēdņu, ministriju skaits tikai palielinās. Dīvaina loģika. 99% gadījumu šo jauno klientu centru funkciju izpilda internets, informatīvais tālrunis vai esošie bibliotēku, pašvaldības iestāžu vadītāji, darbinieki, kuri tāpat ikdienā tur garlaikojas un tikai dzer kafiju. Pēc gada vēlētos redzēt arī pārskatu par šo centru darbību un lietderību. Tiešām vēlētos dzirdēt pamatojumu, pētījumu, kas būs šo centru auditorija un reālais pienesums vietējai kopienai, jo man kā vienam no minēto ciematu iedzīvotājiem tas nav saprotams.

    24
    4
  5. Kāds konkurss uz siltajām vietām? – lasiet uzmanīgi: Jaunie klientu apkalpošanas centri izveidoti pašvaldību telpās un tie atrodas Svitenes pagasta nodaļā, Gailīšu pagasta bibliotēkā, kā arī Misas un Valles bibliotēkās.
    Tātad centru, kuri izvietoti bibliotēkās, darbinieku pienākumus veiks BIBLIOTEKĀRES!!!

    12
    17
  6. Nu galīgi nesaprotu, deļ kā vispār vajadzīgi šādi vienotie klientu apkalpošanas centri. Kādus tad tās bibliotēkas pakalpojumus daudz sniegs. Viņas jau tā, kā visas pārējās iestādes velk tikai dzīvību, jo to lasītāju laukos neticu, ka diži ir daudz. Vienīgi darbiniekiem uz tā pamata varēs palielināt samaksu.

    15
    4
  7. ID apliecību var šajos centros nokārtot?Ja ne,tad šie centri vajadzīgi tikpat cik govij piektā kāja.

    23
    2
  8. Kā jums šķiet? Vai Okmanis pārāk daudz nezīmējas vietā un nevietā? Pa kuru laiku viņš strādā?

    16
  9. Vesels bars ar bābiešiem raibiem un viens gailis pa vidu. Švīts atradies 🙂 Harēms 🙂 Kura tad ir īstā Hirrema mūsu švītīgajam Suleimanam?

    7
    1
  10. Okmanim,ir vai būs 6ooo.ooeur alga tagad visur zīmēsies,viņš taču strāda domā par tautu.

    11
    2
  11. Es kā profesionālis gribu uzdot jautājumu Bauskas novada domes priekšsēdētājam Aivaram Okmanim, kāpēc uz tik atbildīgu VPKAC vadītāja amatu netika izsludināts konkurss ( viss notika pa kluso)? Bauskas dzīves rakstā A.Okmanis jaunajiem klientu apkalpošanas centu “vadītājiem” vēlēja “PROFESIONĀLU” darbu ar iedzīvotājiem, kā arī Bauskas VPVKAC vadītāja ( tika izvēlēta konkursā, izvērtējot viņas profesionalitāti) atzinīgi novērtēja jauno centra vadītāju prasmes un pauda pārliecību, ka vadītāji “BŪS” profesionāli, lai sniegtu padomus pakalpojumu saņemšanai! Vai tiešām BIBLIOTEKĀRI ar bibliotekāra izglītību var profesionāli sniegt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Lauksaimniecības datu centra un Valsts ieņēmumu dienesta pieprasītākos pakalpojumus?

    13
    1
  12. Kapec Bauska sledza VID konsultaciju centru.Normala doma vai ne.Ka jau viss musu valsti
    Pie kajas tauta

  13. Saprotu, ka vajadzīgs kāds kompetents cilvēks, kurš sniegtu konsultāciju. tikai kam vajadzīgs tāds izdomāts centrs ar vienu darbinieku un vēl vadītāju, tas ir drausmīgi. Piekrītu, ka kārtējo reizi vajadzīgas pietuvinātiem cilvēciņiem siltas vietiņas…., pilnīga naudas izšķērdēšana.

    8
    2
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.