
Lai nodrošinātu finanšu pakalpojumu pieejamību visā Latvijā un izpildītu jaunās normatīvās prasības, SEB banka no 2026. gada sākuma paplašinās klātienes pakalpojumu sniegšanu reģionos, un viena no pastāvīgajām klientu apkalpošanas vietām būs arī Bauskā, portālu informēja AS “SEB banka” privātpersonu komunikācijas vadītāja Jeļena Novaka.
Viņa skaidro, ka šīs izmaiņas tiek īstenotas saskaņā ar Kredītiestāžu likuma grozījumiem un Latvijas Bankas noteikumiem par finanšu pakalpojumu sniegšanu klātienē, kas paredz, ka bankām jānodrošina vai nu pastāvīga klātbūtne, vai pakalpojumi pēc pieprasījuma, lai klātienes apkalpošana būtu pieejama plašākā Latvijas teritorijā.
“Šobrīd SEB bankai ir 17 klātienes apkalpošanas vietas, un vairāk nekā puse no tām atrodas ārpus Rīgas. Ņemot vērā klientu skaitu, SEB bankas klientiem ir pieejams plašākais klātienes apkalpošanas tīkls, jo īpaši reģionos. Reģioni mums vienmēr ir bijuši stratēģiski svarīgi, un mēs mērķtiecīgi strādājam, lai nodrošinātu pakalpojumu pieejamību visā Latvijā,” skaidro SEB bankas privātpersonu un MVU apkalpošanas vadītājs Uģis Cielēns.
Šobrīd visi bankas pakalpojumi ir pieejami attālināti, ja klientam ir atbilstošs autentifikācijas līdzeklis. Daļa klientu joprojām dodas uz filiāli, lai risinātu specifiskus jautājumus, taču kopumā šādu vizīšu skaits samazinās. “Mūsu mērķis ir nodrošināt pakalpojumu pieejamību neatkarīgi no tā, vai konkrētajā vietā ir pieejama klātienes apkalpošana, vai nē. Tāpēc pēdējos gados esam būtiski attīstījuši digitālo pakalpojumu klāstu – klienti attālināti var ne vien veikt darījumus, bet arī saņemt konsultācijas par sarežģītākiem jautājumiem,” turpina Uģis Cielēns.
Bauskā klientu apkalpošana notiks SEB bankas telpās Slimnīcas ielā 8, kur līdz šim apkalpoti juridiskie klienti. No 2026. gada klātines konsultācijas Bauskā sniegs divas reizes nedēļā – otrdienās un ceturtdienās, taču tikai ar iepriekšēju pierakstu. Pieteikt tikšanos varēs bankas mājaslapā vai pa tālruni 26668777.
Arī “Swedbank” nodrošinās klientu apkalpošanu Bauskā, portālam apliecināja bankas pārstāvis Jānis Krops. Viņš pastāstīja, ka ar Bauskas pašvaldību par telpām bankai nav izdevies vienoties, bet atrasts atsaucīgs vietējais uzņēmējs, kurš šobrīd veic telpu remontu un tiklīdz tas būs pabeigts, tiks iekārtotas telpas konsultāciju punkta vajadzībām.
J. Krops precizēja, ka “Swedbank” klientus Bauskā sāks apkalpot no 13.janvāra, Slimnīcas ielā 9A, otrdienās un trešdienās no pulksten 9-17 (pusdienu pārtraukums 12-13).