Bērsteles pamatskolā no 1. līdz 3. februārim darbs ritēja saspringtāk. Tur darbojās ekspertu komisija, kas izvērtēja skolas darbības kvalitāti. Vērojot stundas, tika atzīmēts pedagogu radošais, atraktīvais darbs un sadarbība ar skolēniem.
Bērsteles pamatskolā no 1. līdz 3. februārim darbs ritēja saspringtāk. Tur darbojās ekspertu komisija, kas izvērtēja skolas darbības kvalitāti. Vērojot stundas, tika atzīmēts pedagogu radošais, atraktīvais darbs un sadarbība ar skolēniem. Vērtēšanā izmantoja intervijas ar administrāciju, Viesturu pagasta padomes priekšsēdētāju, skolas padomes vecāku pārstāvjiem, skolotājiem, audzēkņiem un darbiniekiem. Tika analizēta visa skolas dokumentācija un veikta anketēšana.
Ar augstāko vērtējumu tika atzīmēta skolas fiziskā vide, mikroklimats. Īpaši komisija uzsvēra to, ka skolā ir atpūtas un relaksācijas vieta audzēkņiem, telpa skolēnu pašpārvaldei, labi sanitāri higiēniskie apstākļi. Par stiprajām pusēm atzīts arī tas, ka skola ir sakopta, estētiski iekārtota, telpas un mācību kabineti veiksmīgi pielāgoti mācību organizēšanai, kaut gan sākumā te bija pirmsskolas iestāde. Ir iespēja saņemt atbalsta personāla palīdzību un konsultācijas, jo tik mazā skoliņā darbojas arī psihologs un logopēds. Veiksmīgas darbības priekšnoteikums ir laba sadarbība ar pašvaldību, tās finansiālais atbalsts, kā arī vadības komanda. Tika atzīmēta sadarbība ar vecākiem, vecāku padomes darbs un skolēnu pašpārvalde. Mums savukārt gribas pozitīvi uzteikt komisijas darbu.
Skolas kolektīva vārdā A. ŠAPKOVA