Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Veikalā “Maxima” Bauskā uzstādītas pašapkalpošanās kases

Investējot vairāk nekā 50 tūkstošus eiro, Bauskas tirgotavā “Maxima X” Pionieru ielā 2 šonedēļ uzstādītas piecas jaunās paaudzes pašapkalpošanās kases, portālu informēja uzņēmuma SIA “Maxima Latvija” pārstāve Raina Anna Ločmele.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņa atklāja, ka jaunās kases aprīkotas ar lielākiem ekrāniem, kā arī, pateicoties sistēmas uzlabojumiem, īpaši pie preču svēršanas, skenēšanas un novietošanas zonas, tās ir pircējiem vēl ērtākas un ātrākas. Pašlaik jaunajās pašapkalpošanās kasēs ir iespēja norēķināties ar bezskaidru naudu, taču tuvākajā laikā tiek plānots papildināt šo kasu funkcionalitāti ar skaidras naudas maksāšanas iespēju.

“Mūsu mērķis ir nodrošināt plašu apkalpošanas iespēju klāstu, kas atbilst visām klientu vajadzībām. Apzināmies, ka ir klienti, piemēram, seniori, kam tradicionālās kases ir būtiskas, tāpēc Bauskas veikalā joprojām būs pieejamas arī divas ierastās kases,” teic R.A. Ločmele. Viņa papildina, ka pēc pašapkalpošanās kasu uzstādīšanas darbinieku skaits Bauskas veikalā palicis nemainīgs.

Uz doto brīdi “Maxima” veikalu tīklā ir vairāk nekā 600 pašapkalpošanās kases, kas sniedz iespēju  klientiem veikt norēķinus gan ar maksājumu kartēm, gan skaidrā naudā un plānots papildu pašapkalpošanās kases ieviest arī nākotnē.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (20)

  1. Neatbalstu šīs pašapkalpošanās kases. Nenāku uz veikalu strādāt, bet iepirkties.

    49
    20
  2. Un ja būs pašapkalpošanās kases novietotas pie ārdurvīm,būs nelaimīgi gan pircēji,gan darbinieki,jo būs caurvējš un nevarēs normāli iepirkties.

    7
    1
  3. Nekad nelietoju pašapkalpošanās kases jo uzskatu ka Latvijās cilvēkiem vajag darbu!

    35
    10
  4. Pašapkalpošanās kasēs būs 5 procentu atlaide? Nebūs? Kāpēc jūs domājat, ka pircējiem jāstrādā veikala labā par velti?

    36
    5
  5. Sen gaidītas, šinī veikalā pašapkalpošanās kases! Nebūs vismaz jāstāv mūžīgi garajās rindās.

    25
    27
  6. Ja godīgi, man ir ļoti neerti iet pie cilvēka kasiera, nezinu, dažreiz liekas ka viņi galva smejas par to ko pērku.
    Esmu noteikti ļoti laimīga par jaunajām pašapkalpošanās kasēm, tur arī rinda ,parasti, daudz īsākā.

    10
    17
  7. Nesaprotu cilvēku mūžīgo nostāju. B** apnicis jau….
    Kādēļ tad pašapkalpojieties DUS?? Kādēļ nebļaujiet ka DUS laba nestrādāsiet? Kādēļ tad lielveikalā paši salieciet pirkumus groziņā, lai tak veikalā darbinieks staigā Jums blakus un saliek Jums nepieciešamo preci, vajag taču darba vietas!
    Nopietni, comon. Šīs kases atvieglo gan darbinieku darbu, gan pircēju ikdienu! Ja Tev kaut kas nepatīk, tad stūrē taisni uz Argo vai Mego tur tavu preci apčubinās un samīļos
    pirms ieliksi viņu maisiņā! 🤦‍♀️

    29
    19
  8. Varbūt nākamais solis būs pircēju iesaistīšana preču izkraušana un salikšana plauktos? Pie viena var arī padarīt apkopējas darbu, lai veikala īpašniekiem samazinātu izmaksas un vairotu peļņu. 🙂

    26
    7
  9. Diemžēl, jauno aparātu uzstādīšana ir pilnīga izgāšanās. Citadeles kartiņu neņem, uzkaras kā 1 pentiuma kompis.

    12
    2
  10. Nu saja Maxima vispirms vajadzeja sakartot savlaicigu precu izkraušanu salikšanu plauktos jo bardaks te vienmer tads ka nekur. No ritiem plaukti tuksi pusdienlaika piestumta ar preču ratiem un tukšām kastem. Un darbinieku attieksme pret pircejiem nu nekada. Precu ratus tak nepastums mala ne par ko lai 80gadigs pircejs ar iepirkua ratiem varetu paiet garam. Ja ludz atvert vel kadu kasi tad atcert ka nav kas strada. Kas tagad notiks ja paliek viena kase? Cūcigs ar sis veikals. Maza maxima daudz kartigaka un darbinieki atsaucīgi.

    22
    1
  11. Ja konsultante ir man līdzās un pati saspaida tās “pašapkalpošanās” kases pogas un visu saskanē, tad es tur eju. Ja nē, tad pie tikai dzīvās kasieres. Man nav jākavē savs laiks un jāiedziļinās, kā kurā veikalā tā “pašapkalpošanās” kase darbojas un kas tur kuro reizi jāspiež.

    27
    6
  12. No vienas puses, ir lieliski redzēt, ka Maxima investē jaunās tehnoloģijās un cenšas padarīt iepirkšanos ērtāku visiem, īpaši tiem, kuriem apnikušas garās rindas. Bet, būsim reāli – ne visi vēlas strādāt, kamēr iepērkas. Turklāt saprotu, ka daži cilvēki uztraucas par darba vietām, bet varbūt, ja personāls būtu atsaucīgāks un veikals būtu labāk organizēts, mums nemaz tik ļoti nevajadzētu šīs mašīnas? Un tiem, kuri dod priekšroku kasieriem, viņi taču pavisam nepazudīs. Godīgi sakot, ja pašapkalpošanās kases jūs tik ļoti kaitina, vienkārši izmantojiet tradicionālās kases un ļaujiet pārējiem baudīt ātrāku apkalpošanu. Bet neaizmirsīsim, ka mašīnām ir jādarbojas pareizi – ja tās karas kā vecs dators, tas nevienam nepalīdz! Galu galā varbūt mums vajadzētu fokusēties uz abu variantu uzlabošanu, nevis tikai sūdzēties.

    8
    1
  13. Jēziņ…nu tiem, kuri tik ļoti “strādā” pie pašapkalpošanas kasēm, varbūt neejiet uz veikalu. Izmantojiet piegādi mājās. Būs pavisam viegli. Varu saderēt, ka daudzi no šādiem čīkstētājiem uz veikalu vispar iet kā uz muzeju un brīvā laika pavadīšanas vietu! Stundu var pavadīt veikalā, pārcilājot un brīnoties uz preci! Bet, redz, pie kases nevar smadzenes un pirkstus pakustināt!

    17
    10
  14. Pask atkal nemierināti cilvēciņi ir vies slikti nestrādāt būs cccp tad gannetirsies šeit savus kometarūs

  15. Bija laime izbaudīt! Darbojās tikai ar kartēm norēķināšanās,rinda bezgala,nervozas,noskraidījušās darbinieces,jo neveicās pircējiem! Konkrēti es lūdzu palīdzību 3 reizes,beigās izrādījās pūles veltas,jo aparāts nepieņēma Citadeles kartes! Ne man vienai! Kāpēc mums liek darīt kasiera darbu? Vai par to ir atlaide?

    2
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.