No Vecumnieku pagasta Beibežiem ir saņemta vēstule, kurā pausta neapmierinātība ar kabeļtelevīzijas pakalpojumu kvalitāti.
No Vecumnieku pagasta Beibežiem ir saņemta vēstule, kurā pausta neapmierinātība ar kabeļtelevīzijas pakalpojumu kvalitāti.
Diemžēl rakstītāji nav minējuši konkrētus faktus, vien norādījuši: “Kādu nedēļu nedarbojas viens kanāls, tad atkal – cits. Kāpēc mums būtu jāmaksā nauda par pakalpojumu, kas ik mēnesi ir 2,10 latu, ja nevaram noskatīties savus iemīļotos raidījumus? Tāpēc, lūdzu, jebkādā veidā ar jūsu palīdzību mēs gribam atrisināt šīs nejēdzības, lai turpmāk maksātu tikai par to pakalpojumu, ko reāli saņemam. Lūdzam jūs nokārtot, lai tie kanāli rādītu, kā nākas.”
Neesot negatīvu atsauksmju
Ar kabeļtelevīzijas kanālu regulēšanu nodarbojas telekomunikāciju speciālisti, kuri strādā licencētās firmās, bet redakcijas uzdevums ir sazināties gan ar viņiem, gan ar Vecumnieku pagasta pašvaldību, lai rastu skaidrību par vēstulē paustajām pretenzijām.
“Bauskas Dzīve” ar beibežnieku problēmu iepazīstināja Vecumnieku pagasta padomes priekšsēdētāju Rihardu Melgaili. Viņš sacīja: “Satelītprogrammas mūsu reģionā nodrošina SIA “Ērika un Co”. Ar pakalpojumu sniedzēju pašvaldība neslēdz līgumu, bet izdod darbības atļauju. Licencētā firma “Ērika un Co” ir reģistrēta Misā, bet pakalpojumus sniedz plašā apkaimē.
Starp citu, uzņēmuma speciālisti piedalījās rajona vienotā interneta tīkla veidošanā. Vēl ne reizi neesam saņēmuši negatīvas atsauksmes par SIA “Ērika un Co” darbību. Brīnos, kāpēc Beibežu iedzīvotāji par traucējumiem kabeļtelevīzijas uztveršanā nav informējuši ne pašvaldību, ne pakalpojumu sniedzēju.”
Arī Imants Kuzma, Vecumnieku pagasta padomes izpilddirektors, apstiprināja Riharda Melgaiļa sacīto, uzsverot, ka SIA “Ērika un Co” strādā vietējie iedzīvotāji, kuri labi pārzina savu nozari un spēj operatīvi novērst traucējumus, ja vien par tiem tiek informēti. Imants Kuzma dzīvo Beibežos, bet nav kabeļtelevīzijas abonents.
Pa tālruni “Bauskas Dzīve” sazinājās ar Beibežu iedzīvotāju Jāni un lūdza izteikt viedokli par satelītprogrammu nodrošinājumu. Beibežnieks apgalvoja: “Lai gan pie televizora nepavadu garas stundas, traucējumus programmu uztveršanā neesmu novērojis. Manuprāt, TV kanālu piedāvājums ir vairāk nekā pietiekams, un arī kvalitāte mani pilnībā apmierina.”
Pauž neizpratni
SIA “Ērika un Co” valdes loceklis Jānis Miklašēvics apstrīd iedzīvotāju vēstulē minētos faktus un izsaka neizpratni, kādēļ autori nav vērsušies firmā un nosaukuši konkrētu kanālu, kura uztveršana, viņuprāt, ir tikusi traucēta. “Nekādas pārmaiņas satelītprogrammu piedāvājumā beidzamo gadu laikā nav notikušas. Abonentiem Beibežos ir pieejami 13 kanāli. Ir tikai viens izņēmums – pēc tam, kad sāka raidīt “MTV Latvija”, mēs noslēdzām līgumu ar šo kompāniju un atteicāmies no “Viva Plus”, kas arī ir mūzikas kanāls. Šoziem bieži plosās vētra, kas rada īslaicīgus traucējumus satelītprogrammu uztveršanā. Pēc bojājumu pieteikšanas firmai tie ir jānovērš 48 stundu laikā,” informē Jānis Miklašēvics.