Sestdien, 23. novembrī, Rīgas ielā Bauskā Valsts policijas amatpersonas veica satiksmes uzraudzības reidu, kura laikā tika pārbaudīti 11 transportlīdzekļi. Kontroles laikā tika konstatēti divi pārkāpumi – viens par transportlīdzekļa vadīšanu bez līdzi paņemtiem personu apliecinošiem dokumentiem, bet otrs par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu, portālu informē Valsts policijas pārstāve Rūta Strautniece.
Svētdien, 24. novembrī, satiksmes uzraudzības reids norisinājās Iecavā, Ozolu ielā. Reida laikā tika pārbaudīti 11 transportlīdzekļi un fiksēti divi pārkāpumi, kas saistīti ar “STOP” zīmes neievērošanu.
ne viens neapgalvos, ka ceļa zīmes nav jāievēro, kā arī vienmēr kāds atradīsies, kurš apgalvos, ka zīme nav “īstajā vietā”. Bet, šajā reizē gribu pajautāt pašiem “uzraugiem”, kā viņiem “veicas” ar zīmēs norādītā ievērošanu? Izskatās, tā zīme “dzīvojamā zona” arī trafarētajai policijas automašīnai nav aktuāla arī tajā gadījumā, ja netiek pielietoti skaņas un gaismas brīdinājumi apkārtējiem. Arī bez šo signālu pielietošanas vēsā mierā var pārkāpt šajā zonā atļauto ātrumu 20 km/h. Jā, kā tad policists automašīnā var zināt, kā jūtas kājāmgājējs uz šādas, primāri kājāmgājējam paredzētas ielas, ja tam turpat blakus aizdrāžas policijas auto ne uz tiem atļautajiem 20. , “aizmirsis ieslēgt” bākugunis.
Es arī būšu viens no tiem , kas pateiks Stop zīme nav īstā vietā. Pirmkārt apstājoties tieši pie Stop zīmes nevar pārskatīt Ozolu ielu, viņai jābūt tieši pie pagrieziena uz Ozolu ielu. Principā, der arī Dotiet ceļu zīme. Un otrkāt, kāpēc Ozolu iela ir galvenā iela? Manuprāt, Stop zīmi jāliek tieši uz Ozolu ielas nogriežoties uz Sila ielu. Un kā galveno ielu pataisīt Upes ielu. Jo no tās puses ir vieglāk pārskatīt ielu pa kreisi. Katrā ziņā, tur ir kaut ko jāizmaina, vainu zīmi vai galveno ielu.
Aaa un vēl jau var pastrīdēties par Stelpes šosejas posmu no Sarkanās skolas līdz degvielas stacijai. KĀPĒC TUR NEVAR UZLIKT ZĪMI 70KM/H??? No gājēju pārejas līdz degv.stacijai? Jā, tur ir guļamrajons, bet neviens pagalms nav pie paša ceļa, tur neviens nevar izskriet pēkšni uz ielas. Tur vnk čakarē auto vadītājus. Un priekš gājējiem uztaisīt normālu ietvi vienā ceļa pusē. Un vispār, kurš ir atļāvis maximas fūrēm savas piekabes turēt tanī ceļa malā? Kādas ir tās malas, visas izdragātas, dubļainas un bedrainas.
Kurā galā Rīgas ielā tvarsta par ātrumu? Nav gadījies sastapt, ka neuzraujos…
Galvenais ceļš Ozolu iela ir tāpēc, ka tur notiek galvenā plūsma. Upes iela ir daudz mazsvarīgāka kā plūsmas iela – tā ir būtībā vietējiem Upes ielas iedzīvotājiem un kādam, kuram šķiet taisnāks ceļš līdz A7. Bet problēma ir tāda, ka daudzi no rītiem Upes ielu izmanto kā apbraucamo ceļu luksaforam centrā un attiecīgi reti kurš no tiem ievēro 30 un reāli pa Baldones ielu brauc ar domu ka tik ātrāk, vispār nedomājot, ka 30 zīme tur domāta tāpēc, ka tas ir ceļš uz skolu. Man šķiet, ka pareizākais būtu Upes ielu pārveidot par vienvirziena ielu virzienā uz A7. Ja tā būtu, tad šaurā Upes iela būtu drošāka vietējiem, nebūtu nepieciešamība pēc STOP zīmes un likvidētu tranzītplūsmu tiem, kuri cenšas apbraukt A7. Būtībā tā centra apbraukšana ir kaut kāda smadzēnu problēma, jo pilnīgi skaidrs, ka apbraucot tiek patērēts vairāk laiks nekā braucot taisni un gaidot luksafora signālu + čakarē dzīvi iecavniekiem.