Dārza ielas posms no Zaļās ielas krustojuma līdz Slimnīcas ielas krustojumam Bauskā automobiļiem nebūs caurbraucams no februāra. Pēc pašvaldības pasūtītā audita nolemts atjaunot iepriekšējo situāciju, kāda tā bija līdz Zaļās ielas remonta sākšanai, «Bauskas Dzīvi» informē Bauskas apvienības pārvaldes vadītāja Līga Vasiļauska.
Daži Bauskas pilsētas iedzīvotāji šo iespēju izbraukt pa ielu vērtē atzinīgi, bet citi pauž sašutumu, norādot, ka automašīnas pa ielu brauc par ātru. Tam piekrīt arī Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis: «Kā primāro skatām drošību, jo šajā posmā grūti nodrošināt pilnvērtīgu satiksmi. Liela daļa braucēju neievēro 30 kilometru ātruma ierobežojumu.»
Pašvaldība pasūtīja VAS «Ceļu satiksmes drošības direkcija» ceļu drošības auditu objektam «Dārza ielas posms no Zaļās ielas krustojuma līdz Salātu ielas krustojumam Bauskā». L. Vasiļauska informēja, ka piektdien, 10. janvārī, bija tikšanās ar audita veicējiem un, izvērtējot pozitīvos un negatīvos aspektus, pieņemts lēmums slēgt brauktuvi. Galvenais iemesls – kvalitatīvas satiksmes nodrošināšana izmaksātu pārāk dārgi un būtu jāatsakās no auto stāvēšanas brauktuves malās.
Auditā norādīts, ka būtu nepieciešams luksofors Slimnīcas un Dārza ielas krustojumā. Jāierīko paaugstinātā gājēju pāreja, jāuzstāda ātrumu slāpējošie vaļņi, kā arī jāsašaurina Dārza ielas brauktuves platums. Satiksmes noslogotākajās stundās jāslēdz kreisais pagrieziens no Zaļās ielas uz Dārza ielu. Aizliegtu auto novietošanu stāvēšanai Dārza ielā pie slimnīcas un poliklīnikas, kas būtiski apgrūtinātu iedzīvotāju piekļuvi ārstniecības iestādēm.
Krustojumu slēdzot, Dārza iela kļūst drošāka un pieejamāka Bauskas slimnīcas un poliklīnikas apmeklētājiem. Svarīgs aspekts ir arī mazāka satiksmes intensitāte tuvumā tādiem svarīgiem objektiem kā pirmsskolas izglītības iestāde «Pasaulīte», grupu māja «Bauska», slimnīca, poliklīnika un aptieka, kur ir liela gājēju plūsma.
Bauskas novada pašvaldība informē, ka, izvērtējot audita ieteikumus, pieņemts lēmums februāra sākumā satiksmei slēgt Dārza un Slimnīcas ielas krustojumu, atgriežoties pie ierastās satiksmes organizācijas shēmas, kāda tā bija pirms Kalna un Zaļās ielas remontdarbiem.
Attēlā – vēl satiksmei atvērtais Dārza ielas posms pie krustojuma ar Slimnīcas ielu. To ar februāri nolemts transportlīdzekļiem slēgt. Foto: Ivars Bogdanovs
#SIF_MAF_2024 Projekts «Mans pagasts, mana pilsēta» #manspagastsmanapilseta
Publikācija tapusi projektā «Mans pagasts, mana pilsēta» sadarbībā ar laikrakstiem «Staburags», «Dzirkstele», «Zemgales Ziņas», «Bauskas Dzīve», «Alūksnes un Malienas Ziņas» un «Ziemeļlatvija».
Projektu līdzfinansē «Mediju atbalsta fonds» no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par saturu atbild «Bauskas Dzīve».
Kamēr remontē Salātu ielu , nedrīkstēja slēgt šo transporta plūsmu.
tad, kā tad ir ar to “kvalitāti” “restaurācijas” darbos, vai “Rundāles avotu”, bijušās tifogrāfijas ēkas Rūpniecības ielā “restaurācija” un iecerētā “restaurācija” iebraucamajai sētai Kalna un Plūdoņa ielu krustojumā iztika bez kvalitātes vērtējuma? Vai nespēja “uzturēt kvalitāti”, kā arī policistu nespēja kontrolēt braukšanas ātrumu ielas posmā mums neizmaksās pārāk dārgi? Pat dzīvības cenā, jo paliks vien “ātrajiem” viena iespēja, iespēja iekļūt “korķī” Zaļās un Dārza ielas krustojumā, iespēja, ko jums, tur domes krēslos brīkšķinātājiem tomēr garām laist nevajadzētu.
Vai kāds ir pavērojis, kāda “drošība” tiek ievērota gājējiem pa Mazo Salātu ielu pie tik intensīvas satiksmes, jo ir ciet Salātu ielas sākums? Tagad tur būs vēl nedrošāka situācija, ja nevarēs izbraukt pa Dārza ielu gar poliklīniku un tālāk u Salātu ielu. Vai tiešām cienījamā kundze un transporta speciālists to neredz?
Viennozīmīgi!
Slēgt ciet šo posmu!
viennozīmīgi es te dzīvoju un drīzumā arī bariņš PP varēs sacensties ar “ātrajiem” par “priekšroku” lai izkļūtu no “tupika”
Nav tur jāliek PP. PP uz plašo policijas māju! Ja galva nestrādā, vienmēr par nodokļu maksātāju naudu var pasūtīt auditu. Ātrā palīdzība šo gadu laikā ir sūdzējusies? Nav? Tieši satiksmes esamība šajā “tupikā'” arī rada “tupiku”.
Ja ātrajiem tik ļoti vajag ne “tupiku”, var taču ar aizlieguma zīmēm slēgt posmu no BS kantora līdz Slimnīcas-Dārza ielas krustojumam. PP uzreiz būs peļņas avots, bet ātrie varēs sadurt riepas uz tirgus galdu nogrieztajām kājām.
Beidzot prātīgs lēmums
vai tiešām nevienam domniekam nav ienākusi prātā ideja poliklīnikai un slimnīcai piegulošajās ielās uzstādīt maksas stāvvietu automātus? Līdzīgi kā Rīgā pie it visām valsts un pašvaldības pārziņā esošām ārstniecības iestādēm. Miers un Bērziņš.
Divi guļošie (policisti) visu atrisinātu kārtējā nekompitence.
Vajadzēja aizliegt stāvēt uz šīs ielas, sakārtot izbrukušo bruģi pie paša krustojuma ar Slimnīcas ielu un satiksme pa šo ielu lieliski atslogotu Slimnīcas un Zaļās ielas krustojumu. Nesaprotu, ko šeit satiksme tā apdraud.
Kapec pielauj stavet pie aptiekas jo tur ir zime stavet aizliekts
Sen bija laiks…
Kapec pielauj stavet pie aptiekas jo tur ir zime stavet aizliegt
Kraken tev laikam nav masinas?
Uzrociet vis bausku un miers,varēs vēsi ar kājām pārvietoties,zaļo ielu ar nafig norociet būs vieglāk lidl uzstutēt
Jaatstaj vaļā Obligāti!sāksies sastrėgumi!Līga Vasiļauska varētu iet pensijā!
Pie reizes aizslēdziet arī Plūdoņa ielu, lai jautrāk.
Iela pilnīgi nedraudzīga gājējiem, nevienas gājēju pārejas, visur saliktas automašīnas, reāli satiksme divos virzienos, bet kā uz vienvirziena ielas…šādi atstāt ielu auto satiksmei nav risinājums, ir jāpārbūvē vai jāatjauno veco kārtību, bez variantiem
Būtu labāk uztaisījuši auditu parējām sabrukušajām ielām – Vītolu, Dārza iela posmā gar jaunajiem kapiem un pārējās.
Jācer, ka uzstādīs atbilstošas ceļazīmes, nevis žogu.
Žogu un puķu kastes atpakaļ pie tā. Ko dos zīme, ja kādu nonesīs ejot pāri ielai. Paldies CSDD auditam un to ka to ņems vērā.
Audits pierāda smadzeņu neesamību gandrīz jebkurā jautājumā, bet bez problēmām tiek maksāts divreiz- auditam un ” smadzenēm”. Gadiem ilgi pašvaldība maksā par atbildības pārlikšanu no ” speciālistiem” uz nopirktiem speciālistiem.
Ar galvu tiešām kaut kas tiem lēmējiem nav kārtībā ar to kreiso pagriezienu slēgšanu.. Labāk uzliktu liegumu kreisajiem pagriezieniem no rītiem uz Uzvaras ielas, kur reāli bērnu vecāki uzvedas ļoti dīvai, kur lielākā daļa manuprāt būtu gatavi to bērnu ar mašīnu pašā skolā ievest un gatavi ar pirmo kreiso tikt prom no tās ielas, bet pārējie lai pagaida… nerunājot par tiem, kas vienkārši var atļauties apstāties ceļa vidū, lai bērns pie pašas skolas izkāptu vai tie kuri apstādina satiksmi lai sagaidītu, kad atbrīvojas pie skolas mazā stāvietas strīpiņā, lai uz tā uzbrauktu ar 2 riteņiem un tiem liekas, ka ir noparkojušies..
Iela jāslēdz ! Tur nevar būt divu domu!
Pie intesīvas satiksmes un nelikumīgi novietotiem auto pie aptiekas ,rodas bīstamas situācijas un rada apdraudējumu visiem. Un vispār ! Ne reizi neesmu redzējusi Ceļu policiju vai Pašvaldības policiju pie aptiekas kas sodītu šos pārkāpējus.Ieteiktu ik pa brīdim pastāvēt šajā vietā. Jo ir cilvēki kuriem pilnīgi nospļauties uz visu.
Kur visi šie gudrie BDz komentētāji ir, kad jāveido pilsētas ciema padomi? Nu, piesakieties, izveidojiet padomi un izklaidējieties, bet publiski ar saviem vārdiem un uzvārdiem, lai pārējie iedzīvotāji var par jums ierekt un jūsu viedokļus publiski iztirzāt- bail? Neēsat par savu viedokli pārliecināti? Kā suņi aiz sētas riet mākat, bet neko vairāk- mīšļi un bezjēgas biksēs laidēji nekas vairāk.
Okmanim klasiskā padomju laika domāšana. Nafig plānot un meklēt alternatīvas, kā mazināt pārgalvīgo skrējēju ātrumu Dārza ielas posmā, ja tā vietā var vienkārši noslēgt satiksmi. Tas nekas, ka Bauskā ir lielāki sastrēgumi, nekā Rīgā, sīkums, gan šoferi pārdzīvos. Ne jau Okmanim tur jābrauc. No domes uz Rundāli tak sastrēgumu nav.
Dārza un Slimnīcas ielas krustojums vismaz mazināja transporta plūsmu pa Zaļo ielu (līdz luksoforam), atstājot to pārsvarā tranzītam. Savukārt tie, kuru mērķis bija Zaļās ielas kreisajā pusē, varēja bez bezjēdzīgas sēdēšanas sastrēgumā jau no lielā apļa, un pēc tam, gaidot papildsekcijā zaļo gaismu, pa Dārza ielu nokļūt galapunktā.
Iespējams, novada vadītājs nekad nav bijis mazpilsētās vai “guļamvagonos” ārzemēs, un viņam trūkst izpratnes, kā samazināt ātrumu atsevišķos ielu posmos. “Guļošie policisti” ir tikai viens, turklāt samērā novecojis veids, taču krietni nesāpīgāk mašīnām ir uz braucamās daļas abos virzienos izveidot apstādījumu, tādējādi, liekot autovadītājiem ievērojami samazināt ātrumu, lai šādu “čūsku” izbrauktu. Izskatās glīti un gaumīgi.
Cilvēki tomēr ir dīvaini. Kad tas krustojums gadiem bija ciet, neviens nesūdzējās, un viss bija labi. Tagad, kad atgriezīsies pie vecās kārtības, pēkšņi viss slikti.
Iela savulaik bij slēgta dēļ slimnīcas kuras korpusi atradās katrs savā pusē. Tagad tā viss vairs nav. Kamdēļ jātur tas žogs tas nav skaidrs. Arvien vairāk rodas sajūta ka novada vadība ņirgājas par iedzīvotājiem.
“Tas nekas, ka Bauskā ir lielāki sastrēgumi, nekā Rīgā,” – atvainojos, tiešām esat bijis Rīgā pēdējā laikā?
Bauskā sastrēgums tās ir 10-20 mašīnas rindā, kas ātri vien izbrauc un viss ir ok.
Par šo posmu runājot – pareizi ir, jātaisa ciet.
tad, kādēļ lai viņi sūdzētos par tām “atelpas minūtēm” nespējot izbraukt no “slimnīcas teritorijas” par ko tiks pārvērsta iela pilsētā. Mirušie taču nevar sūdzēties, arī tie, par “dārzeņiem” palikušie taču nezin, kāpēc tie “atrie” pie viņiem braucot tās svarīgās minūtes nokavēja. Iespējams tādēl ka dome kārtējo reizi “kvalitāti” nespēja vai negribēja nodrošināt, klausījās vien kārtējo “tā man labāk” vaimanās.