Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+5° C, vējš 0.45 m/s, D-DR vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

TV skatītājus gaida pārmaiņas

Viedokli par SIA «Lattelecom» pakalpojumiem Bauskas apkaimē 15. decembrī varēja paust Bauzes tirgū piestājušajā informācijas autobusā.Aizpildot anketu un novērtējot mājas telefona, interneta pieslēguma un interaktīvās televīzijas kvalitāti, varēja saņemt šokolādi vai piparkūku, atklāja «Lattelecom» pārstāve Gita Gaile.Konkrētāki jautājumi un pretenzijas klientiem jākārto «Lattelecom» klientu centrā Bauskā, Slimnīcas ielā, vai zvanot pa tālruni 177, skaidroja «Lattelecom» pārstāvis Raimonds Čakste.Bauzes tirgū sastaptais Bauskas iedzīvotājs Guntars Jaksts atzina, ka skatās «Lattelecom» interaktīvo televīziju un ir apmierināts. Pretenziju nebija arī Aldonim Lembergam. Mudīte no Mežotnes stāstīja, ka izmanto cita operatora pakalpojumu, jo «Lattelecom» kabelis ārpus pilsētas nav pieejams. Arī no stacionārā tālruņa atteikušies jau vairākus gadus, jo ģimenē katram ir mobilais telefons.Jāatgādina, ka telekomunikāciju pakalpojumu kvalitāti dažādās vietās regulāri pārbauda nozares uzraugs – Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK). Jau noteikts pārbaudes grafiks nākamajam gadam. Neatkarīgi no tā iedzīvotāji SPRK var iesniegt sūdzības un ziņojumus par neatbilstīgiem telefona, interneta un TV pakalpojumiem.«Bauskas Dzīve» iepriekš bija uzklausījusi dažus lasītāju jautājumus, uz kuriem atbildi sniedza sabiedrisko attiecību speciāliste Katrīna Lulle.Vasarā abonentiem Rīgā tika paaugstināta maksa par «Lattelecom» komplektu – televīziju, tālruni, internetu. Agrāk bija jāmaksā 19,90 lati mēnesī, no augusta – 24, 90 lati. Vai šāds paaugstinājums skars arī klientus Bauskā?«Lattelecom» skaidro, ka šī gada augustā tiešām veikta cenu korekcija atsevišķiem abonentiem, par ko tie individuāli informēti. Cenu korekcijas amplitūda klientiem bija atšķirīga atkarībā no sniegtā pakalpojuma apjoma – daļai klientu maksa samazināta, savukārt lielāka apjoma pakalpojuma lietotājiem izmaksu pieaugums svārstījās no dažiem santīmiem līdz vairākiem latiem. Šī cenu korekcija neskāra «Lattelecom» klientus Bauskā.Pakalpojumu cenu korekciju nosaka pārmaiņas tirgū. Trijos gados kopš pakalpojuma ieviešanas šiem klientiem izmaksas nebija mainījušās. Savukārt pakalpojumu nodrošināšanas izmaksas pieaugušas vidēji par 27 procentiem, ņemot vērā degvielas un elektroenerģijas cenas. Datu apmaiņas apjoms ir divkāršojies.Interaktīvās televīzijas lietotājus Bauskā gaida pārmaiņas. Kopš novembra vidus uz jaunu televīzijas platformu pakāpeniski tiek pārslēgti visi «Lattelecom» interaktīvās TV lietotāji. Jaunā vide nodrošinās ērtāku un saprotamāku televīzijas lietošanu, vieglāku papildu funkciju izmantošanu.Pārslēgšana notiek automātiski. Lai turpinātu skatīties televīziju, nav jāveic papildu darbības. Dienu pirms pārejas uz jauno portālu klienti saņems atgādinājuma īsziņu. Galvenās izvēlnes sagatavošanā ņemti vērā interaktīvās televīzijas lietotāju ieteikumi – lai to padarītu ērtāk lietojamu, ir samazināts pogu klikšķu skaits. Jaunā vide nodrošina plašākas iespējas pielāgot televīziju saviem paradumiem.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.