Bauskas ceļu rajons šonedēļ sāka autoceļa Ķekava–Skaistkalne asfaltbetona seguma remontu.
Bauskas ceļu rajons šonedēļ sāka autoceļa Ķekava–Skaistkalne asfaltbetona seguma remontu. Strādā divas brigādes, lai ātrāk salabotu ļoti slikto posmu no Skaistkalnes līdz Vecumniekiem.
Darbu vadītājs Uldis Lauciņš stāsta, ka arī šajā vasarā bedru remontā turpina pielietot pērn izmēģināto tehnoloģiju. Proti, bojātās vietas segumā ar gaisa strūklu attīra, pēc tam piepilda ar šķembām, kuras piesūcina ar bitumena emulsiju, šo masu noblīvē ar vibroplati.
Šāda tehnoloģija aizgūta no Skandināvijas valstīm. Galvenā priekšrocība ir tā, ka var strādāt mitrā un vēsā laikā.
Izejvielas – bitumena emulsiju, kas paredzēta tieši bedru remontam, ved no Tukuma, bet mazgātās šķembas – no Talsiem. Savukārt Bauskas rajona bāzē tās glabā speciālās tvertnēs, kurās tiek uzturēta noteikta temperatūra, līdz 70 grādiem. Asfaltbetona remontdarbos izmanto tikai sertificētus materiālus.
Pēc jaunās tehnoloģijas veiktajam autoceļu remontam ir labāka kvalitāte. Piemēram, pagājušajā vasarā remontētā šoseja Bauska–Vecsaule labi izturējusi rudens un ziemas laika apstākļus, kad ceļa klātne visvairāk bojājas. Par asfaltēto ceļu remontu interesējas arī pašvaldības. Brunavas pagasta padomes priekšsēdētājs Aivis Kārkliņš iecerējis uzaicināt darbā Ceļu rajona remontbrigādi.