Vairāki lasītāji «Bauskas Dzīvei» ir vaicājuši, kāpēc «Latvijas Mobilais telefons» klientiem mobilā telefona rēķinā pirmos mēnešus ieskaita garantijas summu.
Vairāki lasītāji «Bauskas Dzīvei» ir vaicājuši, kāpēc «Latvijas Mobilais telefons» (LMT) klientiem mobilā telefona rēķinā pirmos mēnešus ieskaita garantijas summu. Skaidrojumu sniedz firma «Eila», kas ir LMT un «Baltcom GSM» dīleris.
– Noslēdzot abonēšanas līgumu, abonents ar parakstu apliecina, ka piekrīt visiem tā noteikumiem. Tajos ir iekļauts arī punkts par garantijas summu.
Saņemot pirmo rēķinu, abonentam jāiemaksā garantijas nauda piecu procentu apmērā no aprēķinātās summas par abonēšanu un sarunām (ieskaitot nodokļus). Jo lielāks abonenta rēķins, jo lielāka garantijas summa. Tā tiek paaugstināta pakāpeniski, līdz sasniedz 75 procentus no mēneša vidējā rēķina. Garantijas summa uzkrājas aptuveni trīs mēnešu laikā. Pēc tam tā vairs netiek aprēķināta.
Ja abonents laikus neapmaksā LMT rēķinu, garantijas summa tiek izmantota tā segšanai. Ja rēķina summa sāk pārsniegt uzkrāto garantijas summu, tad, iepriekš brīdinot, abonenta tālrunis tiek atslēgts.
Gadījumā, ja abonents vēlas pārtraukt abonēšanas līguma darbību un visus rēķinus ir apmaksājis, uzkrāto garantijas summu var saņemt atpakaļ.