Bauskas iedzīvotāji ir neizpratnē par SIA «Bauskas ūdens» piemērotajiem maksājumiem. Uzņēmums nepārtraukti prasot no iedzīvotājiem jaunus un jaunus maksājumus. «Pieņēmu divu eiro maksu par rēķinu sagatavošanu, lai arī to nesaprotu. Tagad ir vēl papildu maksa – ja visu aizpilda uzņēmuma piedāvātajā interneta lapā, tad norēķinoties vēl papildus jāmaksā komisijas maksa interneta mājaslapas turētājam. Kāpēc uzņēmums visu laiku prasa papildu maksājumus?» neizpratnē ir baušķeniece Irēna.
SIA «Bauskas ūdens» valdes loceklis Imants Svētiņš skaidro, ka divu eiro maksa par rēķinu sagatavošanu ir tāpēc, ka tā nav uzņēmuma funkcija. «Tā ir apsaimniekotāja funkcija, un šis darbs būtu jādara apsaimniekotājam. Ja par to nav lēmuši paši iedzīvotāji, tad to darām mēs. Ir daudzas mājas, kur apsaimniekotājs iesniedz vienu rēķinu, un tur iedzīvotājiem nav jāmaksā SIA «Bauskas ūdens» par rēķinu sagatavošanu. Rēķina sagatavošana nav vienkārša. Ir jāsavāc visi rādījumi, kurus kurš nu kā iesūta. Viss jāapkopo, jāsavada datorā, jāsalīdzina ar mājas kopējo rādītāju. Ir gadījumi, kad aiziet normu maksājumi, jo par patērēto neziņo. Un jāveic kopējais pārrēķins. Mums tas ir nevajadzīgs, lieks darbs, jo mūsu atbildība beidzas pie ēkas kopējā skaitītāja. Ja nevēlas maksāt šos divus eiro, tas ir jāatrunā līgumā un pašiem jāvienojas par sistēmu, kā maksā. Privātmājām šāda maksājuma nav – tā problēma ir tikai daudzdzīvokļu ēkām.»
Par interneta programmu «bill. me» skaidro SIA «Bauskas ūdens» grāmatvede-kasiere Dace Červinska: «Programma piedāvā papildu iespēju – ne tikai skatīt rēķina informāciju, bet arī samaksāt ar programmas palīdzību. Ja maksā ar programmas palīdzību, tad iekasē komisijas maksu. Ja ar iegūto rēķina informāciju norēķinās ar internetbankas palīdzību, tad nav papildu maksājuma.»
Ja lasīsi vērīgi, tad ieraudzīsi, ka to komisiju jau tev prasa Bill, nu nedod tam Bill sava konta numuru, samaksā rēķinu pats bez tās komisijas. Jābūt trakam, lai kādam dotu konta Nr un ļautu ar to rīkoties.
Un papildus maksājumi vienmēr ir par kaut kādām ūdens noplūdēm! Tad kāda velna pēc ir individuālie skaitītāji, ka man jāmaksā par kaut kādām nezināmām ūdens noplūdēm? Tad meklējiet, kur ir tās noplūdes un novērsiet tās, nevis lieciet man maksāt par savu neizdarību! Man ko? Iet un pašam meklēt, kur sistēmā ir ūdens noplūde???
Un kurš gudrinieks bija tas, kurš izdomāja skaitītāju akas pie privātmājām? Tās tagad ir pārpilnas ar ūdeni un skaitītāja rādītājus, droši vien, var izlasīt ienirstot ar akvalangu! Plus klāt vēl visam – ūdens šajās akās ir pacēlis putoplasta vākus: atliktu tik uznākt tagad kārtīgam salam un viss tur aizsaltu lupatu lēveros, jo ūdens paceltie vāki nozīmē to, ka tās akas ir vaļā!
Bu vadībai Rimi un Maxima veikalos varētu pievienot 2.0€ par izsniegto čeku.Tas būtu tikai saprotami.
Un ja aizsalis tad atkal pa jaunu skaitītāju pa darbu, pa nokļūšanu līdz tai akai maksās iedzīvotājs. Šķiet Latvijā tā ir pieņemts strādā maksā nodokļus un vēl par pašvaldības darbiem piemaksā no mūsu mazajām algām. 😩😩😩
Agrāk katram iedzīvotājam Bauskas ūdens atsūtīja lapiņu ar tarifu cik jāmaksā par ūdeni un kanalizāciju. Katrs pats nolasīja skaitītāja rādījumu un atbilstoši tarifam samaksāja. Par to ko agrāk izdarīju pats, tagad Bauskas ūdens prasa no manis 2 eiro. Skaisti. Un to Bill.me lai lieto BU paši. Pat netaisos to lietot.
Visā šajā skumjākais ir tas, ka cilvēki ir pilnīgi beztiesīgi šitajā visatļautības sistēmā, kur BŪ ķeizari dara, kā grib, un ar gudrām runām tikai atrunājas, bet viss paliek pa vecam!
Par akām uz ielas pie privātmājām. Ja BŪ izdomāja likt uz ielas ( akās) savus skaitītājus- tad tas ir tikai un vienīgi viņu pienākums nolasīt skaitītāja rādījumus un sagatavot rēķinu. Pat netaisos līst akā, vērot un apbrīnot sava īpašuma skaitītāju, kas nav manā īpašumā ( lai gan par maksāt gan lika mums).
Ja šie skaitītāji būtu privātmājas teritorijā – tad ir saprotams. Bet tagad- lai paši apkalpo savas ģeniālās ieceres. Tā jau sabojāja mājas teritoriju visu pārrokot un ūdeni palaižot pēc “Eiropas regulas”. Vēl pie tam pa to bija krietna naudiņa jāmaksā māju īpašniekiem. Arī tiem, kuriem jau iepriekš bija centralizēta un likumīga ūdens padeve. Vajadzēja jaunu sistēmu…. Tagad paši nevar nolasīt rādījumus…..Slīmesti- vairāk nekas
tās nav “Eiropas regulas”, bet korupcija, vienīgi saukta par lobēšanu. Izskatās, kāds skataku ražotājs vērsās pie kāda NA Saeimas deputāta, ziedojot partijai savu artavu, lai tolaik NA Gerharda pārziņā esošajā VARAM tiktu pieņemts likums, kur daļai iedzīvotāju tiktu uzspiests ierīkot šīs skatakas. Protams, ne visiem, kuriem tās it kā par savu naudu vajadzēja ierīkot, bet pēc individuālā Svētiņa un viņa ieroču nesēja ieskatiem. Pie tam, novada nacionāļi rikšoja pirmie visas valsts mērogā, jo saistošie noteikumi un BŪ prasības sekoja jau pirms likuma stāšanās spēkā un bija realizējamas jau pirmajā likuma darbības mēnesī, ja nē, tad maksāsi par 15 kubikmetriem “uz galviņu” mēnesī un ja vēl par maz tad nogriezīsim vispār. Bet tas vēl tālajā 2018. kaut likums pārejas laiku skatakas ierīkošanai bija atvēlējis līdz šim 2022. gadam. Tādas tās lietas ar mūsu novada “pakalpojumu sniedzējiem, kaut, pēc iedzīvotāju protestiem, daudzos novados atteicās no skataku ierīkošanas
tadjau tur jāsamazina štati ja nekas nav jādara .man jāmaksā par to lai man izrakstarēķinu smieklīgi.
bill.me ir lietošanai neērta programma, kad ievada skaitītāja rādījumu, nav īsti skaidrs, vai tas piefiksējas. Piemēram, gāzes skaitītāja rādījumu ievadot (lg.lv), tiek dota iespēja pārapstiprināt, tā izvairoties no kļūdas.
Bauskas ūdens saimniecības iesmērētās mājaslapas virsraksts man ir neizlasāmā valodā. Kas ir bill.me? Statistikā – zili stabiņi kur mēneša patērētais ūdens daudzums neatbilst parādītajai stabiņu summai. Maksājumu vēsture nav pieejama. Kā šo visu miskasti sašķirot un cik BŪ izgrūda naudu par šo bill.me pakalpojumu?
Maksājumu vēsture būs tad, ja maksāsi caur Bill.me. Nav maksājumu, nav arī vesture.
Kā lai ar šito BŪ vadības patvaļu un neizdarībām tiek galā??? Atbildiet, lūdzu, Bauskas novada pašvaldības amatpersonas! Gan jau ka kāds no jums arī palasa šos komentārus par pašvaldības uzņēmuma darba metodēm un to, ko par šito visu bardaku un neizdarību domā un raksta cilvēki, kas ar to saskārušies! Jūs uzskatāt, ka tā tam ir jābūt pašvaldības uzņēmumā?
2019.g. novembrī daudzdzīvokļu mājām tika organizēta aptauja TIEŠO norēķinu izvēli ar pakalpojumu sniedzēju. Izvēli par labu norēķināties tieši ar “Bauskas Ūdenssaimniecību” noteica tas, ka tajā laikā katrs nolasīja savu skaitītāju un pēc tarifu tabulas samaksāja par patērēto ūdeni. Bet, ja norēķinātos ar VidesServisa starpniecību, būtu papildus jāmaksā.
Taču viss dzīvē mainās, diemžēl, ūdens lietotājiem par sliktu.
Būtu interesanti zināt, cik lielu summu mēnesī sastāda katra maksātāja 2 eiro.
Jā IMANT, Bauskas ūdenim nebūs jāmaksā, bet to pašu summu prasa apsaimniekotājs.
IMANT! Ja jūsu darbiniekiem, pilnībā automatizēta, procesa pārvaldība ir par sarežģītu, sakiet man , lūdzu, tad kāpēc es nevaru atteikties no rēķinu un veikt aprēķinus pats ??
jaurbj pašiem spices un dziļurbumi. un tad BŪ un BILLI varēs iet DĒT!))
Aicinājums nepārprotams maksāsi – dabūsi, nemaksāsi – nedabūsi. Ož pēc privāta sektora darbības.
Nevari aprēķināt un maksāt pats, jo viņi uzskata, ka esi par stulbu tam, tāpat aprēķināsi nepareizi.
kas apmaksā dienesta auto lietošanu savām vajaadzībām visa bu vadība katru vakaru brauc mājās un tt.un mums pr to jāmaksā
diez ko darīja BŪ dzeltenā pikapa šoferītis, piestājis vakar Ziedoņu ielā pretim Ķirbaksalai un izkāpis no auto devies upes virzienā, vai tiešām pārbaudīja, cik neattīrīto kanalizācijas ūdeņu ieplūst mūsu novadgrāvjos, dēvētām par upēm?
Zog un zags vēl vairāk.
Lursoft ir rakstīts: “Juridiskās personas patiesā labuma guvēju noskaidrot nav iespējams”. Jāpiezīmē, ka Lursoft ir norādīts, ka pašvaldība ir vienīgā BŪ īpašniece, savukārt BŪ valde esot viena fiziska persona. Tad kā ir ar to patieso labumu?