Ļoti apgrūtināti braukšanas apstākļi šīs dienas pirmajā pusē izveidojās uz Bauskas šosejas. Uzņēmuma “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) mājaslapā publicētajā kartē autoceļš A7 tika atzīmēts ar sarkanu, autovadītāji brīdināti, ka var būt sniega kārta un sanesumi.
Pasažieru pārvadātāja “Nordeka” Bauskas filiāles vadītājs Ints Nolbergs portālam norādīja, ka ceļš uz Rīgu ir vienkārši šausmīgs.
“Šodien pats braucu uz Rīgu, un autoceļš A-7 šodien ir pagalam smags. Es uzskatu, ka tas jau ir kritisks stāvoklis. Vakar bija nulle grādi, smidzināja arī sīks lietus, kas pierāvās pie asfalta un izveidoja tā saucamo melno ledu. Šodien tas piebraukts ar sniegu, bet ledus apakšā, plus vēl izteikts sānvējš, kas visu pasliktināja. Ceļu uzturētāji vēl rīta pusē neko nedarīja, jo putenis turpinājās. Ceļa malas pilnas ar smagajiem. Autobuss ātrāk par 60 km/h nevarēja pabraukt, un tas nozīmēja, ka grafiku kavēs. Šajā ziemas sezonā šodien ceļš ir visdramatiskākais,” secina I. Nolbergs.
Viņš atklāja, ka, neskatoties uz apgrūtinātajiem apstākļiem, šajās dienās visi autobusi reisus ir izbraukuši. Vienlaikus I. Nolbergs atzīmēja, ka situācija ir atkarīga no ceļu uzturētājiem, šoferi brauks, kamēr varēs izbraukt, ja ceļš nebūs izbraucams, griezīs riņķī un dosies atpakaļ.
“Lauku ceļi ir lauku ceļi, tur jau daudz neko nevar padarīt. Autobusi kursē ar kavēšanos, jo ceļi ir tādi, kādi ir. Ziema ir ziema, jāsaprot, ka jāpārvietojas prātīgi, nevar steigties. Šoferi mums ir ar lielu pieredzi, brauc uzmanīgi. Pirmdien, kad avārijas dēļ satiksme bija bloķēta Ceraukstē, visvairāk tika ietekmēts Grenctāles autobuss, kurš nostāvēja uz ceļa no pulksten septiņiem līdz vienpadsmitiem vakarā. Pasažieriem atbrauca pakaļ ar vieglajiem auto, kāds bija palicis, bet visi diezgan saprotoši. Vismaz nekas nav teikts, nekas nav rakstīts. Cilvēki saprot, ka tā nav ikdienišķa situācija. No Rīgas puses mazāk ķēra, jo bloķēts bija Ceraukstes posmā,” situāciju ieskicē I. Nolbergs.
Nereti uz autoceļiem tiek novēroti īpaši lēni braucēji. I. Nolbergs uzskata, ja autovadītājs ir vasaras braucējs un nevar iekļauties plūsmā, tad ir jāsēž mājās vai jāpārsēžas sabiedriskajā transportā. “Tā arī ir sava veida traucēšana satiksmei,” atzīmē I. Nolbergs.
“Bauskas Dzīve” lūdza sniegt komentāru arī uzņēmumam “Latvijas Valsts ceļi”, bet līdz otrdienas, 16. janvāra, vakaram skaidrojums netika saņemts.
Viss te Latvijā nolaists!!?
Jā, nolaists un arī ziema ar skarbajiem apstākļiem ir šīs nolaistības rezultāts! Vēl tikai atlika tev kaut ko pierakstīt par neizdevušos valsti un vēl tādā garā un gatavs kremļa bandītu atbalstītāju vēstījums!
Ko te Latvijā ukraiņu troļļi dara??????
Var gadīties ka pats savā zemē būsi tāds trollis….
redzams, pēc vairāku gadu “klusēšanas” jau pagājušā gada nogalē sākušas darboties savulaik par miljoniem uzstādītās digitālās ceļa zīmes. Vismaz prieks, ka braucējus vismaz divās vietā mūsu novadā uz A7 autoceļa brīdina par nolemtību, nepārvaramo varu, kuras priekšā cilvēks kļuvis bezspēcīgs, tiesa, pēdējo gadu divdesmit laikā.
Tur gan viņš pateica, ja nemāki braukt tad nelien uz ceļiem un sēdi mājās vai tiešām ar autobusu brauc. Kavē tikai satiksmi…
Brauc ātri, slikti, brauc lēni atkal slikti. Kāds tēlo šūmaheri, ar tadu muldešanu. Ka tik ceļš nebūtu vainigs! Pie visa vainigi braucējihttps://media.tenor.com/lb9hGWB5XXQAAAAM/happy-mochi.gif
Cik bieza ledus kārta drīkst būt uz A7 plkst 11.00 no rīta? Vakar tikai ap 14.30 josla uz Rīgas pusi bija nokaisīta?
Piekrītu ka tiešām ir kritiska situācija uz ceļiem un tāpat arī pilsētā uz ietvēm visām ir uzlikts pilnīgs vienalga , tiek darīts it nekas, pats nokusīs, bet atbildīgie par to saņems naudu… skumji
Pats skumjākais ka visi iedzīvotāji par to maksā desmitkārtīgu cenu, un atbildīgie ceļu uzturētāju dienesti saņem brangas prēmijas.
Pēdējos gados ceļi ir katastrofa ziemā…!