Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Nodibinājums “ViedDoma” aicina piedalīties aptaujā

Nodibinājums «ViedDoma» izsludinājis aptauju Bauskas novada iedzīvotājiem, lai apzinātu aktivitāšu iespēju paplašināšanu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Nodibinājums «ViedDoma» 15. janvārī ir publicējis aptauju, lai noskaidrotu iedzīvotāju viedokli par nodibinājumā jau izstrādātajām aktivitātēm, kā arī vēlmēm, kā uzlabot sadarbību starp nodibinājumu, jauniešiem un medijpratību.

Aptaujas aprakstā teikts, ka iegūtie dati palīdzēs nodibinājumam apzināt savu mērķauditoriju, noskaidrot auditorijas domas par jau izstrādātajiem projektiem, kā arī uzzināt, par kādām tēmām auditorija vēlētos iegūt padziļinātākas zināšanas un informāciju. Aptauju iespējams aizpildīt interneta vietnē «ej.uz/planomedijpratibu».

«Izstrādājot turpmāko rīcības plānu medijpratības veicināšanai, vēlamies noskaidrot iedzīvotāju, mūsu sekotāju un skatītāju viedokli par to, kas viņiem šķistu svarīgs Bauskas novadā. Šī ir daļa no kopējā pētījuma par medijpratību Bauskas novadā, kur pētījām medijpratības līmeni un mūsu piedāvāto aktivitāšu ietekmi,» skaidro nodibinājuma «ViedDoma» valdes priekšsēdētājs Kaspars Kalējs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Līdz šim nodibinājuma «ViedDoma» komanda ir izveidojusi ziņu dienestu, kurā atspoguļo dažādus notikumus, aktualitātes un iedzīvotāju viedokļus Bauskas novadā, novadījusi vairākas ar medijpratību saistītas nodarbības, attīstījusi medijpratības treneru tīklu vairākās novada izglītības iestādēs, kā arī īstenojusi citas aktivitātes.

Aptauja tiek izstrādāta projektā «Medijpratība Bauskas novadā», kas līdzfinansēts no «Baltijas Mediju izcilības centra» atbalsta programmas.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (2)

  1. jā, redzams aptaujām ir liels spēks, ja tās prot ievirzīt vajadzīgā gultnē augstas skolas beigušie “aptamborēšanas” specialitātē pat zinātņu grādus ieguvušie. Aptauja it kas līdzīgs reklāmai, jo tā mērķtiecīgāka, līdz sirds dziļumiem aizkustinošāka, jo vieglāk panākt mērķi tam, kurš ir ieinteresēts aptaujas rezultātā. Rezultātā tiek sasniegts cerētais kaut pāris desmit cilvēku ir “par”, aptaujas rīkotāji var sākt realizēt savus miljonus vērtos projektus, kaut arī pārējiem tūkstošiem novada iedzīvotāju “aptaujas objekts” ir vismaz vienaldzīgs. Ko var runāt par aptaujas datiem, ja mūslaikos pat vēlēšanu rezultātus iespējams “piekoriģēt”. Kā arī, ko līdz pat iedzīvotāju protests kārtējā projekta īstenošanas gaitā, tiem saskatot klajas aplamības, bet novada vadības atbilde skan: “Būs kā mēs teicām vai nebūs vispār.”

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.