Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

NA: Apdraudēta Bauskas un Rīgas apvedceļu būvniecība; rosina izteikt neuzticību satiksmes ministram

Nacionālā apvienība (NA) rosina izteikt neuzticību satiksmes ministram Kasparam Briškenam (Progresīvie), to pamatojot ar ministra nespēju uzņemties atbildību par nozares vadību, portālu informēja NA pārstāve Laima Melkina.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

NA norāda, ka K. Briškena politiskās bezatbildības un profesionālās nespējas dēļ ir apdraudēta turpmākā Latvijas reģionu ekonomiskā attīstība, kā arī ir būtiski ietekmētas Latvijas iedzīvotāju iespējas saņemt dažādus pamatpakalpojumus.

“Kaspars Briškens kā satiksmes ministrs ir pierādījis, ka nespēj vadīt Satiksmes ministriju un nozarēm sniegt nepieciešamo politisko atbalstu. Viņa darba stils – neuzņemties atbildību un censties to novelt uz citiem – ir novedis pie tā, ka problēmas netiek risinātas un tikai samilst: cilvēki nevar paļauties uz sabiedrisko transportu un saglabājas neskaidrība par pasta nodaļu nākotni.

Ir nepieņemami, ka tiek “norakti” un netiek tālāk virzīti iepriekš sagatavoti infrastruktūras būvniecības projekti: Bauskas un Rīgas apvedceļu būvniecība, kā arī Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvniecība. Katrs no šiem projektiem ir svarīgs mūsu valsts ekonomiskajai izaugsmei un attīstībai. Tāpat ministrs izvairās un sabiedrībai nesniedz skaidru atbildi par to, vai dzelzceļa līnija Rail Baltica šķērsos Rīgu. Uzskatu, ka Briškena kunga pavadītais laiks Satiksmes ministrijā ir pietiekams, lai varētu izdarīt secinājumus un lemt par viņa atstādināšanu,” norāda Jānis Vitenbergs, Saeimas deputāts, bijušais satiksmes ministrs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

NA, rosinot satiksmes ministra demisiju, norāda uz to, ka Latvijas iedzīvotājiem netiek nodrošināts uzticams un kvalitatīvs pasažieru pārvadājumu pakalpojums. Ministra bezpalīdzību ilustrē viņa teiktais medijos: “Es nezinu, kas notiks ar šiem vilcieniem. Es ceru uz to labāko.” Kamēr K. Briškens cer un gaida, cilvēki uz peroniem un autobusu pieturās nesagaida sabiedrisko transportu.

Tāpat šobrīd no ministra nav saņemts skaidrs redzējums par to, kas tālāk notiks ar VAS “Latvijas Pasts” lēmumu slēgt 105 pasta nodaļas no 172 esošajām pasta nodaļām. Publiskajā telpā izskan pretrunīga informācija, kas liecina par nekonsekvenci lēmumos un rada sabiedrībā neapmierinātību. Valsts uzdevums ir nodrošināt universālā pasta pakalpojuma pieejamību un pasta pakalpojumu sniegšanas nepārtrauktību, kā ir norādīts Pasta likumā,- visiem valsts iedzīvotājiem visā Latvijas Republikas teritorijā, neatkarīgi no viņu ģeogrāfiskās atrašanās vietas.

NA norāda, ka šobrīd tiek nopietni apdraudēti iepriekš sagatavoti transporta nozares attīstības projekti: Bauskas un Rīgas apvedceļu būvniecība, kā arī Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvniecība. Tāpat ministrs neinformē sabiedrību par Rail Baltica turpmāko būvniecības gaitu. Ir pamatotas bažas, ka pamattrases būvniecības darbi Rīgā varētu apstāties, jo pēc publiski pieejamās informācijas līdz 30.janvārim Satiksmes ministrijas iesniegtajās projekta aktivitātēs Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (EISI) desmitajam projektu uzsaukumam (CEF10) nav pieteikta dzelzceļa tilta pār Daugavu būvniecība. Neiesniedzot pieteikumu, nav iespējams saņemt līdzfinansējumu. Tas rada jautājumu, vai K. Briškens vienpersoniski pieņēmis lēmumu, ka Rail Baltica dzelzceļa līnija nešķērsos Rīgu.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (14)

  1. Paga , viņam tak padomnieki priekšā , ” pakaļā “‘, kā citiem ministriem , tie arī glupi , nezin pateikt kas un kā jādara ?

    12
    1
  2. Neturiet mūs par muļķiem.Ne jums apvedceļš rūp.Tā ir izrēķināšanās starp partijām.

    24
    1
  3. Nupat taču vesela deputātu delegācija bija Ķīnā.Tai skaitā divi no NA (kauns)kopā ar LPV un Stabilitāti.Nu tad taču kaut ko iemācījās.Virziet vietā vai no NA,Stabilitātes,LPV.

    3
    1
  4. Bauska, ja līdz saeimas vēlēšanām nav parakstīts līgums un uzsākti darbi, tad laižam arī šo partiju pa skuju taku, līdzīgi kā AP.
    Brišken, vai nu apvedceļš vai zem 5%!!!

    14
  5. tad jājautā, vai to nu jau ļoti ilgo laika periodu, kad NA bija koalīcijā šīs partijas biedri kaut “naga melnumiņa” ziņā uztraucās par gadiem un gadu desmitiem valstij un tās iedzīvotājiem svarīgiem projektiem satiksmes jomā? Nu, varu zaudējuši, tie “beidzot attapās”, ka apvedceļu un citu, ar satiksmes jomu saistīto mūžīgo ķibeļu “celšana gaisā” varētu būt apseglojams jājamzirdziņš tuvējām EP vēlēšanām, “jājamzirdziņš” , ar kuru mūspuses “jājējs” ne vienu vien reizi tika deputātos un pat izbaudīja ministra laimi. Tik kas no tā visa iznāca. Tikai neiedomājaties, ka kādā no interešu politkopām, sauktām par partijām, ir kas savādāks.

    17
    1
  6. Tas līkums apkārt Bauskai parādās kā rēgs uz vēlēšanām un tad tiek aizgaiņāts kā ļauns murgs no deputātu galvām! Ja tā traktoru parāde noslēgtu Grenctālē šoseju uz 3-5 dienām tad varbūt būtu kaut kāda jēga! Tāpat varētu pirms Iecavas nobloķēt ceļu! Gan jau cilvēki pārtiku aizvestu! Tas būtu kaut kas līdzīgs barikādēm! Bet braukt ar traktoriem pa Bauskas ielām kas jau tā uz sabrukuma robežas nu nav prātīgs pasākums! Bauskas cilvēki nav reidziņīkii zin kā izskatās traktori! Te nav Baltezers, jūrmala 3eiro vai màrupe!

    20
    0
  7. Cik gadus mums pie stūres NA? Un ko viņi paveikuši, lai Bauskai būtu apvedceļš? Mērkaķi, ne darītāji! Un Briškens, lai kāds muldoņa, šobrīd ir galvenokārt šīs pašas NA ievārītās putras strēbējs. Nu, nesmuks šis uzbrauciens, biedri nacionāļi! Dikti jau atkal pie siles gribat…

    17
  8. Vitenbergā kungam bail ,ka atklāsies viņa neizdaritie darbi.Jo Briskena kungs ir izveidojis auditu satiksmes ministrija sakarā ar dzelzceļa iepirkumu un Rail Baltika līniju.Jo Vitenberga kungam ļoti slikti veicas darbs Satiksmes ministrija

    5
    3
  9. Satiksmes ministram jābūt tik zinošam praktiski jāpārvalda vis transports gaiss zeme ūdens un vēl pasta lietas. Nevar iebāzt par ministru pēc piederības kādam pulciņam vai zilam vai zaļam! Tās mūsdienās populārākās krāsas. Tam kas tur sēžas tai krēslā ir jāpadomā labi vai pavilks to visu un uzvārds un pats un vēl pēcnācēji nekļūs par apsmieklu mobilā upuri! Varbūt der kāds šofera dēls ar izglītību jo šoferu dēli arī mācās! Ko nevar teikt par deputātu bērniem, šleserēnu krištopēnu, kalnietes kariņa nariķi!

  10. Visi tìe ministri ir suņu sūdu vērti – partijas(omg!) kādus savus notespuļķus naudas savilkt sapuļķo – SAĶĒZA VÌSU – katrs CAUR..EJAS …. NE PAR KO NEATBILDĪGS kretins … vai kretiniete … var izdemonstrēties visā pilnā SAVĀ STULBUMĀ bez jel kādas atbildības …. – kā ka būtu ļaļja šļanga vai kāds pizičzs … pie visa tā, ka visu var nozagt, pārzagt un nopārdot …
    Kamēr neviens sūnumaiss ar lāpstu pa muti nav norāvies ….

  11. Īpaši lietderīga un loģiska bija NA ministre elektrības un gāzes jautājumos. Taisnības labad jāsaka, ka visi, kas ir grābstījušies gar elektrības un gāzes politiku ir nelieši. Nespēj 30 gadu laikā attīstīt valsti uzturošu industriju un budžetu ( un ne tikai) veido no dzīvošanas nodokļiem.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.