Zemgalē un Kurzemē uz grants ceļiem sācies šķīdonis, bet valsts austrumu daļā braukšanu uz grants ceļiem apgrūtina apledojums, aģentūru LETA informēja VSIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC).
LVC norāda, ka valsts dienvidrietumu daļā uz grants autoceļiem ir iestājies šķīdonis un transportlīdzekļu masas ierobežojumi Kurzemē ieviesti jau 111 valsts autoceļu posmos ar grants segumu, savukārt Zemgalē – 76 posmos.
Kompānijā atzīmē, ka, turpinoties atkusnim, ierobežojumus ieviesīs arī citur.
Valsts austrumu daļā pārvietošanos pa grants ceļiem, ko ziemā uztur ar piebraukta sniega kārtu, apgrūtina apledojums. Tādējādi LVC aicina autobraucējus būt piesardzīgiem un ņemt vērā, ka grants segumi atkusnī ir slideni līdz brīdim, kamēr nokusīs viss sasalušais sniegs.
LVC norāda, ka atkusnī uz autoceļiem ar grants segumu iestājas šķīdonis – pārmitrināts grants segums zaudē nestspēju un braukšanas apstākļi pasliktinās. Lai nestspēju zaudējušie autoceļi netiktu neatgriezeniski sabojāti, uz tiem ievieš autotransporta masas ierobežojumu, liedzot pārvietošanos transportam, kas smagāks par desmit tonnām.
Atļaujas kravu izvešanai šķīdoņa laikā netiek izsniegtas, satiksmes ierobežojumu ievērošanu kontrolē Valsts policija. Bez ierobežojumiem šķīdonī atļauts braukt operatīvajam un sabiedriskajam transportam, svaigpiena pārvadātājiem, kā arī transportam, kas izved kritušus lopus, informē LVC.
Vienlaikus kompānijā atgādina, ka grants autoceļu uzturēšanas darbus šķīdoņa laikā nav iespējams veikt – uzbraucot ar smago tehniku uz pārmitrināta, nestspēju zaudējuša ceļa, tas tiks sabojāts vēl vairāk. Uzlabot grants ceļa stāvokli var tikai tad, kad tas ir apžuvis.
Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem, iespējams informēt, zvanot uz LVC diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000 5555.
Foto: no arhīva
Tie grants ceļi tagad ir tādi,ka pirms uz viņiem nonāk izsecina un griež riņķī un var priecāties ka tur nedzīvo!
Tie grants ceļi ir tā sajāti, ka sen jau pirms tiem ierobežojumiem tie ceļi ir drausmīgi. Tur jau no šķembām vairs nekas nav palicis pāri. Tāpat viņus tik ar traktortehniku var izbraukt, ko tur vairs aizliegt. Laukos dzīvot var tikai biezie, kas var atļauties labot savus džipus, bet nodokļus maksāt tos pašus ko pilsētnieki, tikai atdeves nav. Un nekas nemainīsies, ja nu vienīgi cilvēki paliks tik maz, ka tie ceļi vairs nebūs vajadzīgi un tos varēs uzart lielsaimnieki savām plantācijām.
Svara ierobežojuma zīmju izgatavošana vismaz jādivkāršo .
Arī asfalts ir briesmīgs uz Jaunsaules pusi, bedre pie bedres. Dīvaini, ka mūsdienās vēl neprot sataisīt ceļus… 🙁
Latvijas ceļi nesaka,cik viņi ieguldīs un KAD tajos SAVOS nolaistajos BEZceļks!?
Jātaisa tos ceļus ciet,lai lido ar lidmašīnām,kā viens otrs var atļauties no mūsu nodokļu naudas😁
Ko teikt, ja pilsētā ir tādas bedres kur riepu ar tiltu var atstāt, Dārza iela no apbēdīšanas biroja līdz putniem, brīnums par Salātu ielu, salāpija ātri šogad