Šogad Bauskā atklās jaunu tirgu. Ēkas pirmajā stāvā tirgos pārtiku, otrajā – varēs iegādāties rūpniecības preces, bet trešajā – saņemt dažādus pakalpojumus.
Šogad Bauskā atklās jaunu tirgu. Ēkas pirmajā stāvā tirgos pārtiku, otrajā – varēs iegādāties rūpniecības preces, bet trešajā – saņemt dažādus pakalpojumus.
«Būsim konkurenti vecajam tirgum, kas atrodas rajona Patērētāju biedrības pārziņā,» stāsta topošās tirdzniecības iestādes saimnieks Sandris Kalniņš, IU «Sandro» direktors. Viņš ir pārliecināts, ka konkurence sekmēs abu tirgu attīstību.
Būs stāvlaukums, siltums un apsardze
Viena no jaunā tirgus priekšrocībām – pie tā būs automašīnu stāvlaukums, kur pircējiem novietot savus transporta līdzekļus. Tirgotāji savus braucamrīkus novietos atsevišķi. Otra priekšrocība – tirgus telpas būs apkurināmas.
Jaunajā tirdzniecības iestādē paredzēts plašs pakalpojumu klāsts, ņemot vērā gan pircēju, gan pārdevēju ērtības. Atsevišķā telpā, kuras interjeru paredzēts iekārtot miniatūras lauku sētas stilā, ierīkos ēstuvi. Gaļas un piena produktus tirgos tikai no vitrīnām un saldētavām, jo tā ir obligāta jaunā tirgus prasība. Katrs tirgotājs, atbilstoši savām iespējām, varēs izvēlēties tirdzniecības vietu. S. Kalniņš apgalvo, ka nomas maksa nepārsniegs vecajā tirgū prasīto. Tirdzniecība paredzēta ne tikai tirgus ēkā, bet arī zem nojumēm, kuras būs izvietotas ārpusē. Par kārtību tirgū un tā tuvumā gādās apsardze, tirdzniecības vietas būs aprīkotas ar signalizāciju.
Ņemot vērā pircēju ierosinājumus, jaunā tirgus darblaiks paredzēts līdz pulksten 18. Pārtikas tirdzniecība iecerēta bez brīvdienām. Jau vairāki desmiti tirgotāju pieteikušies nomāt tirdzniecības vietas.
Tirgus – jaunu ideju realizācija
Tirgus ēkā ar laiku paredzēts atvērt zobārstniecības kabinetu, frizētavu, alus dārzu. Tiks labiekārtota apkārtne, ierīkos rotaļu laukumu bērniem. «Publiku piesaista sakārtoti objekti. Vietu, kur ierīkot tirgu, meklēju jau vairāk nekā divus gadus,» stāsta S. Kalniņš.
Lai gan Bauskā IU «Sandro» pieder vairāki veikali, S. Kalniņš secinājis, ka tas vairs nav efektīvs pircēju piesaistīšanas veids, tādēļ viņš nolēmis tirdzniecībā meklēt jaunu pieeju.