Rēķinus par telekomunikāciju pakalpojumiem, ko ik mēnesi piesūta «Lattelekom», nemēdzu pētīt.
Rēķinus par telekomunikāciju pakalpojumiem, ko ik mēnesi piesūta «Lattelekom», nemēdzu pētīt. Bieži zvanu uz mobilo tālruni, arī uz ārzemēm, tāpēc nejūtos pārsteigta, ka mēnesī jāšķiras no 20 vai pat mazliet vairāk latiem.
Taču februārī izrakstītais rēķins mani samulsināja. Sadaļā par iepriekšējā perioda maksājumiem ierakstīts: parāds Ls 9,78. Turklāt uzreiz zem šīs summas teikums: «Parāda samaksas termiņš netiek pagarināts, lūdzam maksāt nekavējoties.» Nevarēju saprast, kā varu būt SIA «Lattelekom» parādā, ja visus maksājumus veicu laikus! Turklāt arī kvītis, ko saņemu, izdarot maksājumus, esmu sataupījusi.
Devos uz «Lattelekom» klientu apkalpošanas daļu Bauskā. Satiktā darbiniece paskaidroja, ka parāds radies tādēļ, ka «kompjūters nokļūdījies» un vai visiem klientiem pieskaitījis kaut kādu tur nepamatotu maksājumu, kas tagad esot jāatmaksā… Arī es strādāju iestādē, kur ir plašs datortīkls. Ja pieļauju, ka datortehnika var šo to «nojaukt», tad man nav saprotams veids, kā prestiža firma ar klientiem risina pārpratumus, kas radušies pašu vainas dēļ. Varbūt arī tekstu par parādu, kura termiņš netiek pagarināts(!), sagudroja «kompjūters»? Ja tas būtu uzticēts kādai konkrētai personai, tad gan gribas ticēt, ka «Lattelekom» klientam, kurš nekad rēķina samaksas termiņu nav nokavējis, vispirms par šo kļūdu atvainotos un tikai tad lūgtu samaksāt.
Šis gadījums atsauc atmiņā
«Bauskas Dzīvē» 18. janvārī publicēto vēstuli «Draugus cer iegūt ar draudu?». Līdzīgi kā Valsts Ieņēmumu dienesta darbinieki savas iestādes veidlapās, aicinot iesniegt nepieciešamos dokumentus, jau piedraud ar pantu, ko piemēros neiesniegšanas gadījumā, «Lattelekom» savu datorkļūdu klasificē kā klienta parādu, turklāt vēl neaizmirst piebilst – parāda samaksas termiņš netiek pagarināts…
Z. S. Vecumniekos